Annemin yokluğuna nasıl alışırım? Bu acı ne zaman dinicek?

Annemi kaybedeli 1 ay oldu acısı o kadar tazeki hayatımda böyle Günlerim gecelerim olmadı artık ağlamaktan yoruldum gözlrim çöktü zayıfladım üzüntüden kahroldum ne zaman biticek bu acı ne zaman dinicek ne zaman alışıcam yokluğuna yapamıyorum canım çok acıyo canım yanıyo paramparça oldum bir parçkukusu aldı götürdü kendisiyle nolur yardım edin bişey diyin nasıl dinicek bu acı?
Annemin yokluğuna nasıl alışırım? Bu acı ne zaman dinicek?
Cevapla