Sizce evliliği ve çocuk sahibi olmayı en çok erkekler mi yoksa kadınlar mı istiyor?

Evliliği bana göre en çok kadınlar istiyor
Erkekler erteleye bildikleri kadar evliliği erteler diye bir yazı okumuştum..
Ama artık evleneyim çocuğum bir yuvam olsun diyen erkeklerde var tabiki ;)
Sizce Evliliği Ve Çocuk Sahibi Olmayı En Çok Erkekler Mi Yoksa Kadınlar Mı İstiyor ?



Siz hangisisiniz, erteleyen mi, yoksa biran önce vuslata varmak isteyen mi?
Erkekler
Kadınlar
Evlilik aşkı öldürür felsefesi her zaman hayat kurtarır ;)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
G.
Sizce evliliği ve çocuk sahibi olmayı en çok erkekler mi yoksa kadınlar mı istiyor?
Cevapla