AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
166Cevap
hiç tepki vermem
hayatında başarılar der uzaklaşırım
baskı kuran bir adam değilim, aynı anlayışı karşı taraftan beklerim.
Yumruğu bir masaya kodum mu görür o zaman onun derse o oluru dağıtırım ortalığı
Tabii ki haklısın derim. Benim de sadece şu dediğim olur deyip, hoşçakal derdim.
Doctor Who kimliğim açığa çıkar sonra o düşünsün 😂😂😂😂
Ne olacağı mı var? Bir kere konuşurum. Diretmeye devam ederse ayrılırım : )
Liderlik vasfi agir basan biri oldugum icin bir ipte iki cambaz oynamaz. Ya lafima gelir ya da gelir
Benim hanemde diktatörlük haksızlık yapılamaz. Teşebbüs eden pişman olur.
İlişkide eşitlikten yanayım o yüzden öyle düşünen biri ile işim olmaz
Bir yere kadar söz dinler, alttan alırım ama içim de biriktirdiğ için patlarsam fena hal de kötü patlarım.
yok oyle bir dunya benimde dedigim olur ama ilk basta birinin olması gerek :))
Hakime de böyle dersin artık sözü der Avukata havale ederim.
Öyle bir eşim olmaz çünkü öyle bir ilişki benim açımdan yürümez, ayrılırım.
Eski görücü usulü gibi evlendikten sonra mı tanışıyorsunuz olm siz
Dalarım. :) Şaka bir yana öyle bir eş adayı varsa şimdiden uzak dursun sıkıntı çıkmasın.
Benim üzerimde bu tarz bir davranış sergileyemez. Sürdürmek isterse biter. Yok öyle baskıcı ve dediğim dedik tutum !
Baskıyal ilişki yürümez, biter. Ben de bunu yaşadım ve bitirdim.
samanlık seyran olur.. Yok doğal sapıklık bu.. Olayla alakası yok
Erkek adama Kim ne diyebilir ki? Heralde ben yönetecegim kadin kadinligini erkek erkekligini bilecek. Giyimine , is seyshati vs hepsine karisirim
Yok öyle bir dünya öyle birşey olursa kılıbılkdr yani hayat müsterek neyse o olur ortak karar yanş dominantlığa nope yaşasın ortak kararr😀😀😬😬
Kadınlar içten içe güçlü bir erkege itaat etmek isterler zaten. ama hep benim dediğim olucak dersen.. hayırdır lan köle miyim ben diye trip yiyebiliriz. ya da kafamıza çanta
boşarım nefret ederim özgürlüğümün kısıtlanamasından hatta bu yüzden evlenmeyi de düşünmüyorum
Öyle ömür geçmez boşanırım, her iki tarafın görüşleride önemli , saygı hoşgörü olmalı,
Öyle bir eşim olamaz.. çünkü... ben ne dersem o olur
Beni yönetemez her şey karşılıklı olmalı fikirlerimiz kararlarımız ortak olmalı ilişki baskıcı bir yönetim kurarak birine hükmetmek değil
Ona 100 lira uzatırdım.. parayı cebine koyunca geri ister , parayı alınca da kaybetmek nasıl diye sorardım.. sonra parayı geri verip aklını başına almazsan beni kaybedersin şimdi uslu ol derdim..
onun dominantlığını kabul ederim ve 1 dediğini 2 etmem
İlişki bir yönetim biçimi değil yaşayış biçimidir.
İşim olmaz öyle bir kişiyle.
Yönetilmek..! asla tahammül edemem, o kişiyle evliliğimin yürüyeceğini hiç sanmıyorum.
Aslında güzel bir cümle ben ne dersem o olacak sevdim bunu:))))))
Ben baskılara gelemem beni rahat bırakmalı yoksa ayrılırım
ben aynisini yaşadim ama bidaha izin vermem olmaz diyorum
onu kimya labaratuarına sokarım, yiyeceği yumruğa verdiği tepkimenin hızını ölçerim. ee sonucta bu da bir tepki dimi... kimyanın konusu yani
bu kızın sorduğu sorular neden hep günün sorusu oluyor ya 😥
Eşit düşüncelerde olursa olabilir ama beni bastırmaya çalışıyorsa bastırırım ona :D
öyle bir kadın varmi? ki benim karım olacak ilk önce saçlarını yakarim sonra iki ayağına das bağlar boklu kanala atarım by
Ben o durumdayım bir sevdigim var o ne derse o oluo hayatla bağlantım kopmuş dersem yeridir ama değiyosa ona sevgisne her türlü katlanırım sefasınada cefasinada
Ben iki tarafında üstün olmasını kabul etmiyorum bana da baskı kurulmasını sevmem kendisini uyarırım eğer devam ederse zarar vermemek için bırakırım görüşmeyi
bunu sadece köleler kabul eder hosuna gider boyle bir es ister
Onu söyleyen kişi eşim olamaz.. gerçi benim eşim olamaz evlenmeyi düşünmüyorum.
en son vardi sveydik ayrildik boyle olcksa alsin ilskiyi tek basina yasasin hem daha iyi hukmeder
Nah olur. Bir denesin bakalım nasıl kapıyı çarpıp gideceğimi görmüş olur
Ya hepinizmi inatsınız bütün kızla bunu diyor bir ilişkie ufak bir detay bence halledilebilir :D
@PiranaAsker en son bunu yapmayı deneyen 2 yıllık sevgilimden ayrılmak için 2 dk bile düşünmedim. Kimsenin gereksiz tavırlarını çekemem
Böyle diyorsun ama ufak bir konudanda 2 seneyi bitirmek sacma bence senin betiresin vardı demekki bu konusup halledilcek bisey
@PiranaAsker bu halledilebilecek bir şey değil benim için. Kendimden ödün vereceğime yalnız yalnız yaşarım daha iyi.
Bence 2 taraftaa anlayışlı oldugu sürece hersey halledilebilir sadece kafalar düsünceler uyuşsun yeter böyle yaparsan kız kurusu gibi kalırsın bu şakaydı tabii herkezin tercihi farklı :D
bak arkanda biyerde kapı var arkandan cek soguk geliyo
Son söz daima erkegindir.
Dinimizde böyle.
Dinlemeyen demek ki eşten saymıyor.
Ben eşitlikten yanayım lakin uzlaşamadığımız bir konu olursa evde son sözü ben söylerim.. Hatun kişi sözümden çıkamaz..
Baskın olmak sürekli bir tarafa göre bir sey degil her sey dozunda olmalı örnegin yeri geldiginde erkek kadına baskı kurmalı yeri geldiginde kadın erkege
Bazı şeyler kontrol edemeyeceğini benimle tecrübe eder..
Şunaa bak tam dayaklık işte o nasıl kelime bu olay ufak bir detay ilişkide konuşularak halledebilncek bisey yani :D
@MusacnKyss Ben kapışırız demedim ki :D
Gell de dövmee işte hemen bir atarlar falan erkeginin sözünü dinlicenki oda senin dedigin herseyi önemsesin dinlesin senii ayıp ayıp örnek ol birazz :D
@MusacnKyss Niye? Dünya üzerindeki son erkek mi? Paşa gönlü bilir valla :D
Yaa sen varya Sevdgin bir ekek çünkü o yüzden sözünü dinlemeni istiyor sende sevmis oluyorsun duygusuz senii gel dövücem artık olmuyor böyle :D
@MusacnKyss Sen diyosun işte. Karşılıklı seviyoruz. O zaman huyuna giden neden hep ben oluyorum? 🤔
Bakk cınıım söyle diyorum Erkegin sözü gecerli öncelikli olcak ki seni koruyup sahiplensin tabii erkekte buna karsılık senin sözlerini önemsicek dinlicek yanii ama sen direkk atın bunları zindana diyorsun dayak istiyorsun ahhah anladınmı :D
@MusacnKyss Bak canım sen soruyu okumamışsın. Karşında baskıcı hep benim dediğim olacak diyen biri var. Ayrıca sürekli dövmekle tehdit etme. Sevdiğimle ilgili bunları diyosam tanımadığıma tepkimi sen düşün :D
Bak güzel arkadaşım iyi arkadaşım hala zıtt gidiyorsun orda baskıcı yazmıyor hemen benim dediklerim olsun yazıyor ama iste sen söz dinledikten sonra erkeginde farklı davranışları olur sana karsı seni dinler önemser var Ben istanbuldayım kimbilir nerdesin tehditlerin korkutmuyor beni anhhaha :D orta yolu bulalım şu konudaa. d
@MusacnKyss soruyu kopyalıyorum senin için
Üzerinizde sürekli baskı kurmak istese. Sizi yönetmeye kalksa sizin tepkiniz ne olur?
Pardoon bende başlıgı okudum sadece hahah :D neyse yinede söz dinle haklısın ne diyim mahcup oldumm ahhah :D ama dövcem yine sorry :D :D
Oldu gözlerim doldu derim istemediğim birşeyi kimse yaptıramaz bana
Beni taniyorsa boyle bir sey demeye cesaret edemez.
Üçüncü gün kavga çıkar valla. Orta yolu bulmaliyiz
Mantıklı bir düsünce ufak bir detay icin kırmaya gerek yok konusarak halledilcek seyler bunlar :))
Yönetemez maalesef. Merak etme ben seni oldurucam derim.
Ya yağli yedın dilin kayay ya da mermiden hızli koşaysınn derım.. 😂😂
işkence olur olmaz oyle sey... ıkı tarafında ısteklerı olacak esıt olcude
Yönetimi kendi ellerimle Ona bıraktıysam o zaten demokrasi olur. :)
Bazen yerine ve Zamanına gore onlara da fırsat vermek lazim :)
Bazen o triplere giriyorum ama genelde dayagi yiyip oturuyorum asagi.
Sektir git derim.
gerçekten de sinirli ama haklı
Öyle birşey olamaz. Çünkü öyle bir kadınla evlenmem sen rahat ol. Zaten olmaması gerekir. Kadının yaradılışında böyle birşey yok. (senin yorumuna yazmadım say dostum. d)
Kendine güveniyorsa ne ala. Ama bu işler konuşmakla olmuyor
Ben öyle olmadığım için onun da öyle olması kötü, ilişki ileri gitmez
1 dakika kadar düşünmesine izin veririm sonra ağzına şamarı basarım 😂😂