Ayrıldık ama seni seviyorum yazdı ne yazmam gerekiyor?

Arkadaşlar ayrılalı yaklaşık 1,5 hafta oldu 1 hafta sonra özür dilemeler başladı yani o bana özür dilerim yazdı seni seviyorum yazdı ayrıldıktan sonra anladım senin kıymetini yazdı bende sevdiğim için bende okulda konuşuruz bende seviyorum ama sevmek yetmiyor yüz yüze konuşalım filan dedim o da kabul ediyor filan günaydın yazıyor yani ayrıldık ama yinede yazıyo sonra bana sabah mesaj atmış daha doğrusu foto göndermiş foto da buğulu cam var buğulu camda da isimlerimiz yazıyor yuvarlak içine veya kalp içine almış altınada seni seviyorum yazmış ve yanakları kızaran ve gülümseyen emoji atmış ben okunmadı olarak işaretledim whatsaptan arkadaşlar seni seviyorum olmaz dimi sonuçta ayrılmışız görüldü de bırakamam? Napıcam ben ne yazcam siz olsaydınız ne yazardınız? (bende seviyorum onu) ne yazıcam
Ayrıldık ama seni seviyorum yazdı ne yazmam gerekiyor?
Cevapla