Sevgilimle Ayrıldık ve çok üzgünüm annem ben yazayım diyor sizce yazmalı mı? Yazacaksa ne yazmalı?

Sevgilimle Ayrıldık ve çok üzgünüm annem ben yazayım diyor sizce yazmalı mı? Yazacaksa ne yazmalı?
Sevgilimle Ayrıldık ve çok üzgünüm annem ben yazayım diyor sizce yazmalı mı? Yazacaksa ne yazmalı?
Cevapla