Çok yazmak istiyorum, "özledim" demek istiyorum ama sevgilisi var. Yazsam ne olur?

Ona çok yazmak istiyorum özlediğimi söylemek istiyorum söyleyemiyorum sevgilisi var çok aşığım unutamıyorum çok çaresizim yazsam ona ne olur ki

Çok yazmak istiyorum, "özledim" demek istiyorum ama sevgilisi var. Yazsam ne olur?
Cevapla