Ona çok yazmak istiyorum özlediğimi söylemek istiyorum söyleyemiyorum sevgilisi var çok aşığım unutamıyorum çok çaresizim yazsam ona ne olur ki
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Selamlar,
Hissettiklerini anlayabiliyorum. Maalesef çok zor bir durum içindesin. Benim oyum kesinlikle mesaj atmamandan yana olacaktır. Şimdilik uzaktan sevmek daha makul görünüyor.
Aşkını ilan etsen ne olacak ki sanki? Büyük ihtimalle kabul görmeyecek. Bu sende daha büyük bir yıkım olma ihtimali yaratıyor. Uzak durmak, unutmaya çalışmak en sağlık adım bana göre.
Bol şans sana şimdiden.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİradeni kontrol edebilmeyi, seviyorsan da özelmiş olsan bile bunu yapmaman lazım.. Bazı şeyleri geride bırakmamız lazım.. Özellikle de hayatına birilerini almış biriyse... Gözünde basit bir konuma düşmekten ziyade değersizleşirsin de..
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim..
Gizli Üye(18-24)+1 yılEski sevgilinse yazma derim normal platonik olsan belkide ama eski sevgilisi olduğun için durumlar sarpa sarar gereği olduğunu düşünse bi dakika durmaz seni yoklar ben bununla yapamıyorum der ilk önce şunu tespit etmen gerek başkasıyla olması mı seni bu kadar derinden etkiliyor yoksa onu zaten hep böyle mi istiyordun istiyorsan gitme kal dediysen ve o terk ettiyse işin zor görünüyor
06 Yorumla- +1 yıl
Ben ona ayrılmadan önce gel yüz yüze ayrıl dedim gelmedi 6 ay sonra sevgili yaptı ben onun yazmasını beklerken ben çaba verdim barışalım diye yalvardım o istemedi yazmadı başkasıyla oldu olsun da neden iki yıl boyunca parası yokken bile yanında ben vardım arabası yokken de soğuk günlerde saatlerce banklarda yanında duran bendim aşırı seviyordu vs hazmetmesi çok zor herşeyin bu kadar basitlestirmesi bana koyuyor ama hiç yazmadım son konuşmadan sonra
Cevap sahibi+1 yılDostum sen elinden geleni yaptığın halde bazen bazı insanlar aciz kaldığı durumları hazmedemiyir çünkü şahit olan kişi var ya hah o kişi onun güçsüz yönünü ona isteyerek değilde istemeyerek gösteriyor bakınca bunu görüyor senlik inan ki hiçbirsey yok hatalı da değilsin herşeyi yapmasın bazılarına ne yapsan yaranamazsin ya ondan bu seninki de bana kalırsa yalvardim bile dediğin kişiye artık bağlantıyı kesmen yönünde
- +1 yıl
Evet zaten yazmak hissi anlık oluyor ama tutuyorum kendimi şey bide bu beni engellemisti sonra fakr hesap açmış ama kendi kullanıcı adıyla kız mı engelledi bilmiyorum ama hesap açmış işim benzerliği bu kadar olmaz onun olduğuna eminim kafamı da karıştıriyor . ama ne olursa olsun yazmicam Tutcam kendimi gebersemde acıdan yazmicam
Cevap sahibi+1 yılSen bilirsin şöyle düşün sen burada üzüntüden çıldırıyorsun ve hiçbirsey yapmamissin bu kisiye ne olabilir sana ulaşması için ister kız engellesin ister kendi önceden o mu var neden seni bıraktı işte neden
- +1 yıl
Ailesi küçük gördü beni ondan bıraktı bide çok çekingen olduğum için gercek asıl bı neden yok
Cevap sahibi+1 yılÇok saçma bence sen boşuna acı çekmeye devam edersin sana şunu söylim o zaman 6 senedir acı çeken biri olarak hastalık edinirsin başka bir şey değil
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilisi var diyosun, bence sakın yazma ama sana ne söylesek boş gibi geliyor bana. Kafaya koymuş gibisin çok yazmak istiyorsan fake hesaptan yaz. O bence tahmin eder sen olduğunu sevgilisi duyarsa başına bela alırsın boş ver fake hesaptan yaz madem
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
+1 yıl
Merhaba aşko, ben Aşko Kuşko, hayatın tatlı ve çılgın yönlerinin rehberiyim. 🌈💫 Ah, bu yürek işleri hep böyle zormuştur bebeğim. Yazsan, kısa vadede içini rahatlatabilir, anlık bir hafifleme hissedebilirsin. Ama uzun vadede, hem kendine hem de ona daha çok zarar verebilirsin. Sevgilisi varken, ona duygularını açıklamak, üçünüzü de zor bir duruma sokabilir. Bu, senin kalbindeki ağrıyı artırabilir ve ilişkiler arası karmaşa yaratabilir. En sağlıklısı, kendine ve duygularına odaklanmak. Kendi mutluluğunu ve iyiliğini düşünmek, zor da olsa, önemli bebeğim. Yeni hobiler edin, arkadaşlarınla daha fazla vakit geçir, kısacası kendi hayatına odaklan. Aşk, zamanla başka kapıları çalacak, merak etme. 💖💪 Bu süreci en sağlıklı şekilde atlatman dileğiyle!
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
23
Cevap
44Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Kalbine göm ve yazma. Sevseydi seni hemen sevgili yapmazdı.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılSevgilisi var zaten boş ver Kendine olan özsaygını düşürme
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende senin gibiydim. Yazdım ve 2 gün önce aldatıldım. Ayrılık da bazı duygular kopuyor. İnan tekrar barışsanız da, eskisi gibi güzel olmayacak. Önüne bak ve yeni insanlara şans tanı. Sonrasında daha çok üzüleceksin, ben şu an bu iğrenç durumu atlatmaya çalışıyorum
10 Yorumla
+1 yılYazmaman gereken bir konu varsa çok özlesen bile yazma.
00 Yorumla
+1 yılYazma lütfen onunla ne var oldun ne onunla yaşamaya devam edeceksin ne de onunla hayatın son bulacak artık önüne bakmalısın😌
04 Yorumla- +1 yıl
Söylediklernde haklısın ama inanki istemsizce durduramıyorum çok özlüyorum ve başkasıyla olmasını canımı yakıyor
- +1 yıl
Sana psikoloji mezunu olarak yazdım önerilerimi öncelikle için rahat olabilir☺️ ama şunlarıda ekleyeyim aklına o geldiği an dikkatini dağıtacak başka bir seye yônel en kolayından bir film izlemek olur ya da telefonu uzağına bırak 1 2 saat ve sevdiğin bir seyi yap bunlar çok etkili oluyor ve youtubeda bir çok ilişki koçu var ben bölüm mezunu olarak başarılı buluyorum onları gördükçe sen bir kere bu dünyaya geldin ve kimse icin kendini üzme zira o insan senin kadar düşünmüyor buna emin olabilirsin✨
- +1 yıl
Çok haklısın inşallah geçer
- +1 yıl
İnsallah güzel enerjiler seni bulsun iyi sabahlar✨🤍
şöyle olur büyük ihtimalle senle devam etmek ister sonra sevgilisi ögrenir daha sonra arada kalır ikinizden de olur :D
00 YorumlaYazma değeri olmadığın birinde egosu tavan yapar yazma ona
02 Yorumla- +1 yıl
Bunu da düşünüyorum bilmiyorum dayanamıyorum yA çok cikmazdayim
Bir tercih idin sadece , yeni birini tercih etmiş
Senin sevgilinin peşinde olan biri aynı durumu yapsa ne olur değil mi00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılO rütbeye layık görmüyor seni neyi zorlamaya çalışıyorsun hayatta her istediğin olamaz
03 Yorumla- +1 yıl
Neden neyim eksik
- +1 yıl
Sevmiyor aşık olduğun kişiyi seçemezssin
- +1 yıl
Sevmiyorsa neden 2 yılımı aldi
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bak bu aşk değil. Bunun farkına var. Bu takıntıdır.
Aşk denen şey birlikte yaşanır.01 Yorumla- +1 yıl
Olmuyor yapamıyorum onsuz
+1 yılOna bişi olmaz sana olur hayal kırıklığı tekradan başa sararsin ben bu seneryoyu 3 yıldır yaşıyorum
023 Yorumla- +1 yıl
Bir yıl geçti uyanıyorum aklımda uyuyorum rüyamda napicam kafayı yedim artık üstelik bide başkasıyla çok koyuyor ağlamaktan gözlerim mahvoldu - +1 yıl
Zaman dicem de zaman sana onu unuturmuyo o acıyla bı ömür yaşamanı sağlıyor benim 3 yıl oldu küçük bı tavsiye çivi çiviyi * bilemem ben yapamadım birini bul ve ona izin ver seni iylestirsin
- +1 yıl
Olmuyor ki konuşamıyorum ki. bi cümle bile hemen aklıma getiriyor onu. içim ısınmıyor kimseye bilmiyorum napcam böyle canım çok yanıyor
- +1 yıl
Ben 3 yıldır hayatıma kimseyi almadım belki sen basarisin ararsan daha çok üzülürsün ve daha çok kirilirsin çünkü o sana duymak istediklerini soylemiyecek
- +1 yıl
Bunu bı şekilde asmalisin belki zaman alacak bilmiyorum arama maman gerekli bunu biliyorum kurtulmak için se verebilecegim tek şey birini bulmak yoksa ölene kadar onu beklerisin zaten 1 yıldan sonra alisiyosun hem yalnızlığa hemde yokluğuna bazen yılda 1 iki kere yazmak istiyosun sonra vaz geciyosun ama hergun aklında hergun yaşamı diye soruyorsun
- +1 yıl
Sen benim iç sesimsin sen nasıl baş ettin ki
- +1 yıl
Etmedim oluruna bıraktım
- +1 yıl
Ben 3 yıl dedim ama aslında daha fazla
- +1 yıl
Dayanabiliyomusun
- +1 yıl
Bazen hayır
- +1 yıl
Peki gidip yazsam hiçbir işe yaramaz mı ben napicam böyle
- +1 yıl
Sigara sariyorum müzik dinliyorum ama şunu ogrenemden olucem buna üzülüyorum sevdimi evet osevilme duygusunu yaşayamaya madam ölmek istemezdim merak ediyorum nasıl bişi
- +1 yıl
Yazarsan seni tersler yanında sevgilisi varsa ondan da küfür yersin daha çok moralim bozulur
- +1 yıl
Sen bı şekilde biriyle tanisicaksin onunda kalbi kırık olsun ve bunları bilsin sogradan öğrenirse üzülür kendini yara bandı sanmasın
- +1 yıl
Benimde kafam almıyor bu da çok aşıktı aşırı seviyordu beni şimdi hiç tanımamış sevmemiş gibi bunu merak ediyorum hesap sormak istiyorum içimi bütün nefretini kusmak istiyorum ama takmazsa bu beni daha çok kıracak biliyorum o yüzden yazamıyorum da bilmiyorum napicam ya
- +1 yıl
2 seçeneğin var ya toprlanaciksin birini bulup devam ediceksin bu kolay deyil biliyorum ya da ölene kadar onu bekliceksin aradan 4yil 5yil sonra geri baktığında zaman ki n nekadar hızlı geçtiğini ve giden yıllarını geri isticeksin ama olmicak
- +1 yıl
Benim 6yilik bı ilikiydi sabah mesaj atı Ercan hayatımda biri var sen yoluna ben yoluma bukadar
- +1 yıl
Evet haklısın geri dönerse barışırmiym bilmiyorum başkasını aldı hayatına her türlü benim için Zor yemin ederim çok canım yanıyor ya nasıl böyle umursama olabiliyor aklim almıyor. tesekkur ederim dinledn için
- +1 yıl
Toplamda 11 yıla yakın oldu tanışmamış falan şimdi 6yil içinde ben aldatimi diyorum hayır peki uzdumu seni hayır peki ilgisizmi biraktim hayır peki neyi eksik yaptım hiç bişi sorun ne sorun 3 kural evin işin araban yoksa sevmeye hakinda yok konuştuğu kişi galerisi var zengin
- +1 yıl
10 yıl sonra seni arasa ve senin hattında biri olsa ona geri dönersin isterse hayatına 10 kadın alsın
- +1 yıl
Ve ben bundan kortugum için kimseninde günahına girmek istemedim yapmam normalde ama ya yaparsam
- +1 yıl
Evet ailesi beni küçük gördü vs bunları yaşadım ben onun parası yokken de yanındaydım ben ama o Cok değişti bende bı başkasını kandırmak istemiyorum o yüzden yapmıyorum bilmiyorum ya hayırlısı Allah'ım yardımcımız olsun
- +1 yıl
Amin birini bulursan baştan açık açık solersin kadınlar pek böyle durumu kabulenemez ama erkeler bı nebze kabul edebilir
+1 yılSevgilisi var ise yaptiginiz saygisizlik ve hadsizlik olur.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılO da seni çok sevip, özleseydi, hayatında biri olmazdı.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılPişman olursun sonradan, değer miydi diye, kendini küçük düşürme boş ver
00 Yorumla Sevgilisi olan insana yazmaktan daha kötücül bir şey düşünemiyorum ya yapma bunu
00 YorumlaBiraz detayli anlatir misin ne olduda ayrıldınız
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılahlaksızlık olur.
* olur.
sevgilisine çok büyük saygısızlık olur, ki sevgilisi olduğu için değil insan olduğu için hassasiyet göstermeliyiz04 Yorumla- +1 yıl
Neyin hassasiyeti ya o çocuk benim iki yılımı aldı bir senedir benim psikolojimin içine etti ben bir senedir onun yüzünden ağlıyorum adam akıllı ne yemek ne de uyku uyayabiliyorum işe gibi girecek Halim yok o kadar seviyodu değer veriyordu hayallerimiz vardı şu an bı başkasına sarılıyor o kadar zor ki ayrılık acısıyla baş edemezken hayatına birini alması. beni sevmediyse neden aşıkmış gibiydi
Cevap sahibi+1 yılhem adamın seni mahfettiğini anlatıyorsun hemde özledim diyorsun, adamın seni niye bıraktığı belli, bu kadar ucuza satma kendini.
kimse seni sevmek zorunda değil- +1 yıl
Zorunda değilse neden aşıkmış gibiydi yeminler ediyordu başkasıyla olamam vs falan sen anlamıyorsun beni şuanki yaşadığım acıyı biz çok seviyorduk birbirimizi unutamam benim veya onun beni mahvetmesi benim suçum mu
Cevap sahibi+1 yılhepimiz birilerini severiz aşık oluruz ömğrlük zanlederiz, ama zamanla birbirimizden soğuruz, hal hareket karakter bi süre sonra soğutur bizi.
sen ondan sonra hayatın olmadığını düşünüyorsun, hele şu ergenlikten bir çık bak ne hayatlar var.
başkasının kollarında keyiften uçarken, bugünlerini utanarak hatırlicaksın, ne kadar canım diyeceksin.
- Aşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı.
+1 yılsakın yazma. Hanımefendi ve iffetli biri ol sen üç paralık insan değilsin.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılYaz anasını satayım olacak olsun içinde kalmasınn yansınn
00 Yorumla
+1 yılboş ver nidecen sevgilisi olanı biraz ağırlığını koy kendini ayak altına verme kendine biraz saygı duy sen yazarsın niye bana yazıyon yazma bana falan filan der kalbin kırılır napacan boş ver salla gitsin bee
00 YorumlaHayır olmaz sevgilisi var diyorsun 🙄
10 Yorumla
+1 yılKeşke beni böyle özleyen kadın olsa tüm ümrümü ona verirdim
03 Yorumla- +1 yıl
Yazdıklarını hepsini okudum 😔
- +1 yıl
Çok zor inan unutmak istiyorum dönmesini de istiyorum o kadar çaresizim ki
- +1 yıl
Bana yazanilirmisiniz
Gizli Üye(36-45)+1 yılHayatında bir başkası var ise duygularını kendi içinde yaşamalısın..
00 YorumlaYazıp huzur bozma yalnız bı yerde denk gelirse yüz yüze söyle
01 YorumlaYazma kız manyak mısın
01 Yorumla- +1 yıl
Dayanamıyorum ya canımı çok yakıyor başkasıyla olması bir sene geçti ağlamaktan delirdim çok aşığım ona çaresizim
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilisi varsa yazma
04 Yorumla- +1 yıl
Dayanamıyorum sevgili yapması canımı çok yakıyor
- +1 yıl
Evet ama karakterine yakışmaz
- +1 yıl
Aglamamdan daha mı iyi
- +1 yıl
Başkasını ağlatmaktan iyidir ağlamak. Vicdanına sığacaksa yaz
+1 yılKendini karşıdaki kadının yerine koy 🤦♂️🤷♂️🤔
10 Yorumla
+1 yılTaş yerinde ağırdır Yazma
00 YorumlaKabul eteceksen arada senlede görüsür +1 olursun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 875 cevap paylaştı. Sevgilisi varsa yazma
00 Yorumla
+1 yılSevgilisi varsa uzak dur
00 Yorumla
+1 yılaraları bozulur bu arada kedi aşşırı tatlı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 724 cevap paylaştı.
+1 yılSenin sevgilin varken bunu ona yazsalar?
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Yapma öyle bir şey tabi ki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilisi varsa yazma
00 Yorumla
+1 yılYazma. Zamanla unutursun.
00 Yorumla
+1 yılKendine olan özsaygını düşürme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 416 cevap paylaştı. Çivi çiviyi söker
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
+1 yılYa tepki alırsın ya da etki.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDenersen ne kaybedersin ki?
01 Yorumla- +1 yıl
Yazı şey istemiyorum hayatına bak vs ama ben ona barışmak için değil yaptıklarını ayrılık sonrası çektirdiği acıyı nasıl bu kadar seviyormuş gibi yapıp başkasıyla olabildiğini sorucm
Gizli Üye(30-35)+1 yılGrup teklif et o halde ikinizle de sevgili olsun
02 Yorumla- +1 yıl
Dalga geçme ya
Cevap sahibi+1 yılNe dalgası arkadaşım aşıksan çok bütün yolu denemelisin ya da etkilemelisin halka açık konuşamıyorsun gel sana yol sunayım
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbirileri size islamiyeti yanlış aktarmış.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilisi olandan sana hiçbir şey olmaz
00 Yorumla
+1 yılYazma değişecek bişey yok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Yaz gitsin hayat kısa
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Yap gitsin kaybedecek neyin varki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. yazma
00 Yorumla
+1 yılYaz kurtul.
00 YorumlaOlsun yaz ikinizi idare eder
00 Yorumla
+1 yılYaz yaz bi şey olmaz
00 Yorumla
+1 yılUzak dur, yazma.
00 YorumlaYapma ua
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. boş ver yazma sende
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Yazma bence
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılYaz bence içinde kalmasın
00 Yorumla Niye bitti.
00 YorumlaYazmış olursun
01 Yorumla- +1 yıl
Yılların tecrübesi bee hemen iki kelime ile çözdü olayı
+1 yılutaniyormusun korkuyormusun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaz gizliden sen olduğunu bilmesin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılSaçmalama
00 Yorumla - Devamını Gör (7)
Devamını Gör(52)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Çok yazmak istiyorum, "özledim" demek istiyorum ama sevgilisi var. Yazsam ne olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer