arkadaşlar kasiyer bir kız var markette sürekli gülüyor bakıyor vs benimde aklıma girdi ben buna yazdım sırf seni görebilmek için saçma sapan alışverişler yapmaya başladım altınada numara aramadı sormadı 2. gün tekrar not verdim sende bişey var bana derin derin nefes aldıran cuma günleri izinlisin bir izin gününü bana ayırırmısın felan diye altında numara yine ama bu sefer paranın içinde verirken dedim oku onu diye kafa salladı her neyse 3. gün dışardan izledim gitmedim heyecanlıydı süslenmişti felan girmedim ama içeri 4. gün bugün gittim arkası dönüktü gördü beni felan baktım ilgilenmiyor gittim başka kasadaki kızdan geçtim arkama bile bakmadım bu kızlar neden böyle başta hayran hayran bakıyordu dedik bizi sevene ilgi gösterelim diye oda böyle yaptı ne yapmam gerekir naz mı yapıyor utanıyormu yoksa şımardımı anlamadım ne yapmam gerekir şımardı ihtimalinde duracak olursak bidaha hayatta gitmem şımarmayı gösteririm ona ;)
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDiyelim kiz kendini agirdan satiyor cilve yApiyor ozmn bekle bir kac ay sonra arar seni..
Yurt disinda dogdum buyudum. Banada calisdigim yerde ben kasadaiken gelip cikma teklifi eden yabanci erkekler oldu cok tesekkur edip guzelce red ettim ama her geldiklerinde gulucugumu ilgimi eksik etmedim cunki o hasta/yani musteri (saglikciyim)
Yani normal bir kiz kagidi almazdi
Seninki almis sacmaliyor
Birak o senin pesinden kossun03 Yorumla
Soran+1 yılbende 1 yıl civarı kasiyerlik yaptım biliyorum işi yani gitmemi diyorsun artık
Cevap sahibi+1 yılSen bu kiza asikmi oldun?
Soran+1 yılolduk işte kendi bana aşık bence beni kendine aşık gibi hissedince egosunumu tatmin etti utanıyormu nazmı yapıyor anlayamadım çözüm ne sence
En İyi Cevaplar
+1 yılNiye şımarsın pardonda? Onların ortamları stresli bir ortam markette çalışan kim varsa tanıdığım paso sövüyor ve yüzleri asık. İşlerini sevmiyorlar. Belki oda üstünden azar yedi ya da kötü bir haber aldı yüzü asıldı. Notla serenat yapmayı biliyorsunda, neyin var diye niye sormuyorsun? ya da olgun bir şekilde istemiyorsan bitebilir diyebilirsin. Nedir o şımarmayı gösteririm filan? Kız kafana silahmı dayadı gel diye?
08 Yorumla
Soran+1 yılbende 1 yıl kasiyerlik yaptım bilirim işi ayrıca kız yaptı tabii kendi konuşamıyor utanıyor
- +1 yıl
Git birdaha konus
Soran+1 yılvakit olmuyor ki
- +1 yıl
Hem kızı hazırlandırıyosun hemde yanına gitmiyorsun sonrada bana neden trip yapıyo şimdi şımarıklıksa gösteririm ona diyorsun. Ağır saçmalıyosun.
Soran+1 yılonun vakti olmuyor yani o anlamda hiç müsait değil
- +1 yıl
Raftayken git yanına bişey soruyomuş gibi konuş
Soran+1 yılrafya olmuyorki hep kasada :(
- +1 yıl
Kasaya git ozaman
+1 yılGeçen senede aynısı bana oldu. Ben not galan vermedim tabi kendi sulanıyordu sonra yinr kendi triplere girdi anlamadım
01 Yorumla
Soran+1 yılahahahaha yoksa aynısımı:)
+1 yılİnsanlarin kalbiyle oynama. bir gun biri bir oynar sasarsin ne oldugunu anlamazsin. Ah alma
23 Yorumla
Soran+1 yılah almakmı ne yaptım ki ona sormak lazım neden cevap vermiyor acaba bir mesaj yazmak çokmu zor
- +1 yıl
İyi yapmis mesaj atmamakla.
Soran+1 yıleee ne yapcam peki şimdi benmi suçlu oldum yani şu saate kadar uyuyamıyan benim o şimdi uyuyordur rahat rahat
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
3Cevap
+1 yılSiz erkekler neden her işi batırıp sonrada sıvıyorsunuz 😏 kız heyecanlanıp hazırlanmış o kadar sonra beklemiş seni gelmeyince benimle kafa mı buluyor acaba diye düşünmüş sen gelmedikçe o mesai boyunca muhtemelen bunları düşünüp durmuştur😒😒
18 Yorumla
Soran+1 yılya 1 gün gitmedim be ondada dışarıdan seyrettim sanki gittim ama görmedi napıyım ki şimdi kendimi saplantılı gibi hisstemeyi sevmiyorum beni o duruma düşürüyor :)
- +1 yıl
Eee o durumdasın 😂 hazırlandıysa hoşuna gitmiştir demek ki çık karşısına konuş çocukluk yapma bakayım :))
Soran+1 yılo durumda gibi olmamı istediği için gitmiyom demekki o yoksa başkası olur bak sen mesela yani örnek hiç mi kalmadı başka :)
- +1 yıl
😏😏 o yoksa başkası olur diyen bir kızsa hiç bulaşma zaten
Soran+1 yılonu benmi desem acaba diyorum
- +1 yıl
Oyy o zaman hiç bulaşma
Soran+1 yılnapsam ki
- +1 yıl
Takıl kafana göre
+1 yılbiri sana guluyorsa bu senden hoşlandığı anlamına gelmiyo. bende kasiyerlik yapıyorum ve mesleğimiz gereği bu gerekiyo. esnafta asik surat olmaz. aşık surat bizi yıkar 😉
084 Yorumla
Soran+1 yılbende kasiyerlik yaptım 1yıl Walla öyle güzel surat yapıyordum ki çok daha rahat yapılıyor kurumsal firmalarda ayrıca cilve yapıyordu bana odamı iş gereği yapcak bişey yok ben bişey kaybetmem bu saatten sonra
- +1 yıl
cokmu güzel sürat yapiyordun. helall😃 valla ben kendimden ve diğer arkadaşlarımdan biliyorum. ben her gittiğimde müşteriler sen gel ya falan yapıyorlar ☺
Soran+1 yılaynen öyle
Soran+1 yıltaktik ver bakalım
- +1 yıl
kiz konusundami
Soran+1 yılaynen
- +1 yıl
eğer varsa öyle bir sey birazcık geri çek tamam dir😉
Soran+1 yılilgiyi çekecez tribe girsin biraz bakalım hiç gitmicem hatta gitsemda başka kasaya :)
- +1 yıl
bir sürekli görün ama dedigin gibi başka kasa
Soran+1 yıl20 dk bir cevap vermesen olmuyomu:) oyun oynamayı sewmem pek ama
- +1 yıl
hiç cevap vermem hih😒
Soran+1 yıltm be kızma :)
Soran+1 yılistetince oluyormuş ama :)
- +1 yıl
ne oluyormus
Soran+1 yılanında cevap ama yine yapamadın bak :)
- +1 yıl
isim var başında duramiyorum maaleseg
Soran+1 yılteşekkürler açıklaman için :) nerde çalışın
- +1 yıl
ışte değilim hastanedeyim Şu an ondan hani☺
Soran+1 yılgeçmiş olsun neyin var diyim o zaman :)
Soran+1 yılgönül yarasıysa yanlış yerdesin :D
- +1 yıl
hadi ya yanlış yerdemiymusim 😣😣😣
- +1 yıl
beni buraya gönderdiler ama
Soran+1 yılsenin ilacın başka yerde orada en fazla tanı koyarlar :)
- +1 yıl
ayyy nerde nerde😃
Soran+1 yılya zamana başvurcan ya da başka bir çivi bulcan 2. si daha etkili ama :D
- +1 yıl
aman aman eksik kalsin 😃
Soran+1 yılzaman kalıyor sadece o ağrılı ve uzun bir tedavi süreci yanlız tavsiye etmem :D
Soran+1 yıl2. ye yönel sen diğer çiviyi sökünce ikisini birden atarsın :D
- +1 yıl
himm kimi bulcazki simdi😕
Soran+1 yılbilmiyom ki yaz instagrama veriyim sana bir kullanıcı adı :D
- +1 yıl
kullanmıyorum ya😉
Soran+1 yılne kullanıyon peki :)
- +1 yıl
sadece bu var başka kullanmıyorum
Soran+1 yılyaaa bende yedim :)
Soran+1 yılsana numara veriyim o zaman mesaj at bir
- +1 yıl
valla kullanmıyorum sosyal medya
Soran+1 yılvatsap:)
- +1 yıl
kullanıyorum onu
Soran+1 yıltamam ordan olsun o zaman :)
- +1 yıl
yok sen az daha bekle senin kasiyer sana atar mesaji😉
Soran+1 yılonla böyle uğraşamam ki ama :)
- +1 yıl
ooo sende hemen vazgecmissin ha olmazzz
Soran+1 yılama o benden vazgeçti ilkönce oku bir soruyu baştan
- +1 yıl
iyi tamam ne diyim
Soran+1 yıl2. çivi lazım de :)
- +1 yıl
yok valla gerek yok bak
- +1 yıl
ben tek tabanca iyiyim😉
Soran+1 yılyine tek tabanca olursun yedek şarjör taşırsın fenamı :)
- +1 yıl
yedek?
Soran+1 yılşarjör diyorum silahın şarjörü kendi enerjin bittiğinde destek yani gibi bişey işte saçmaladım :)
- +1 yıl
farkindasin yani😂
Soran+1 yılsen saçmalattırdın ama seninde payın var :)
- +1 yıl
aaaa ben naptim yaaa 😕
Soran+1 yılhemende ben naptım sen biliyon ne yaptığını :)
- +1 yıl
iyi tamam ben kaçtım da a fazla saçmalama diye😃
Soran+1 yılsen dur ben saçmalarım daha :)
- +1 yıl
yok yok gönlüm el vermez buna😕😕😂
Soran+1 yılbenimde burda bitmesine el vermiyor ama :)
- +1 yıl
yok yok bitsin. hadi allaha emanet
Soran+1 yılyaaaa 😢
Soran+1 yıl3 gün sonra soruda kapanır burdanda yazaman:(
Soran+1 yılgittinmi bir hoşcakal bile yok mu :)
- +1 yıl
olmazmi
- +1 yıl
HOŞÇAKAL DOSTCAKAL☺☺
Soran+1 yıltanıdığım gibi kaybettim senide ortak hayat hep böylemi olmak zorunda :) insanların tek mutluluğu başka insanlar onları da birer birer kaybediyoruz acımasız olan hayat değil gibi ama insanlar :)
- +1 yıl
acımasız olan benm yani
Soran+1 yılöyle gözüküyor şu anda :)
- +1 yıl
estagfrullah ayyy😃
Soran+1 yılo zaman insaf et :)
- +1 yıl
3 günümüz var yani
Soran+1 yıltam olarak 3 de değil 68 saat felan :(
Soran+1 yılo 67 saat 58 dk geç cevapların sayesinde hızlı tükeniyor
- +1 yıl
tamam 3 günlük bir arkadaslik olabilir☺
Soran+1 yıl3 günlük dünyada başka ne olabilirdi ki :)
- +1 yıl
demi ya
Soran+1 yılo 3 günede sayende 78 milyonun önünde devam etcez:)
- +1 yıl
78 milyon şahit olsun arkadasligimiza iste
Soran+1 yılvayyy be ne güzel laf öyle
- +1 yıl
demi demi ya
Soran+1 yılsendede bir cevher var :)
- +1 yıl
sende kesfettin bakkk😃
Soran+1 yılsen beni keşfetmişmiydinde:)
Soran+1 yılnire gittin yine başka alemlerdesin
- +1 yıl
yok başkası gibi sende kesfettin anlaminda
hic tanımadığı ve bir kacgün flort ettigi kisiyle nasil konussun telefondan falan bu kiz niyeti ciddiki agirdan aliyor utaniyorda olabilir simdilik flord etmeye devam üstüne pek dusme
01 Yorumla
Soran+1 yılbenimde niyetim ciddi gitmeyimmi bir daha markete yani
Belki telefonu bozuktur veya mesaj hakkı yoktur gidip sormayı neden denemedin not bırakacağına yüz yüze konuşsaydın keşke :)
01 Yorumla
Soran+1 yılutanıyor konuşamıyor ki
Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. kızı tanımıyosun hayatında noluyo ne bityio bilmiyosun hemen yargılama yani bilemezsiki kız neler yaşıyor neden böyle davranıyor
05 Yorumla
Soran+1 yılaaaa nehir gelmiş eee taktik ver o zaman kanka biraz yaa
- +1 yıl
şimdi şmyle düşün günde yüzlerce erkek geliyor ve emin ol ilk ona yanaşan sen değilsin. bide hayatında biride olablr ya da hoslandıgı biri olabilir ya da yeni ayrılmıs aşka küsmüş olabilir ya da cok buyuk skntısı var bu tarz seylerle ugrasmak ıstemiyır olablr.. ve sen bunları dusunmeyıp sadece gordugun kdrını yorumluosun olmaz canm :d
Soran+1 yılcanım kankam benim ben neyi yorumladığımı gayet iyi biliyorum biraz lüks bir semt burası kimse gitmez o niyetle emin ol benim kalbimim yorgunluğu işte ilgisi olana gel demek :)
Soran+1 yıltm kanki anca bulursun zaten bulunduğu da yokta herkes bir süs püs uçak modunda :)
naz yapıyordur kızlar erkeklerin peşinden koşmasına bayılırlar sen onu tavlamak için çiçek falan al hediye al supriz ler yap hemen tav olur
04 Yorumla
Soran+1 yıloha aliwa diğer sorudan ben ereğlide okuyorsun ya hatırlarsın belki durumu
Soran+1 yılyok diğeriyle birleştir durumu ona göre yorum yap diye
+1 yılne alakası var musterıye guleryuz gostermıstır heralde yani kı surat asamaz cok da
17 Yorumla
Soran+1 yıltek benmi müşterisiydim acaba ben gelince ayakta karşılıyordu başkalarını oturarak :)
- +1 yıl
öylemi o kadarını sen yasamıssındır ama sonucta sımarmakla ılgısı yok ılgı hısuna gıtmıs olabılır yanlıs yonlendırmıyım de
Soran+1 yılne ilgisi başta benim hiç dikkatimi bile çekmiyordu ki sonradan baktım benle yakınlaşmak istiyor fırsat verdik değerlendiremicek gibi sanki şansını kaybetmek üzere
- +1 yıl
bakalım hayırlısı hakkınızda
Soran+1 yılHayır lısı gibi gözüküyor artık gerisi :) teşekkürler yinede yardımların için
- +1 yıl
rica ederim😊
Soran+1 yıl:).
+1 yılE kızı çağırmışsin ve gitmemiştim resmen ekmişsin kızı ne bekliyorsun ki
18 Yorumla
Soran+1 yılnasıl ekmişim ya hiç bir yere çağırmadım ki :)
- +1 yıl
E bir cuma gününü ayır demişsin sonra 3. gun süslenmiş ve heyecanlı bir şekildedir diyince öyle anladım. Bilemedim ozaman
Soran+1 yıl3. gün Cuma değildi ama :D
- +1 yıl
Bide başka kasadan geçmişsin sinir bozucu bir durum kız icin
Soran+1 yılo başka kasadaki kıza yazıyımda görsün gününü kendi önüne gittim arkasını döndü ilgilenmedi ondan sonra gittim diğer kasaya
- +1 yıl
Bence kendini kalitesiz göstermiş olursun. Eğer kızdan vazgeçeceksen kızın kasasından hiç geçme başkalarında yazma yani
Soran+1 yılşaka be yapmam ama saplantılı olacaz sonra iyice kendini bişey sanarsa havalara girerse ego tatmin ediyorsa
- +1 yıl
Kızı görmemezlikten gelmek iste ozaman. Eğer seni sallamıyorsa sende sallama. Ama meraklı bir şekilde bakıyorsa falan aklını kurcalamissindir
+1 yılbence utanmıyor senin için süslenmiş sen içeri girmemissin ondan trip atıyor😀
04 Yorumla
Soran+1 yılonuda düşündüm de ben pek trip kaldıramıyorum bidaha gitmicem o olcak sonunda :) görcek trip atmayı sonra
- +1 yıl
ah biz kızlar tanımadığımiz insana bike trip atıyoruZ😀 olsun sen yine de git kız evi naz evi😊
Soran+1 yılyaaa neden böylesiniz acaba :)
- +1 yıl
bilmem doğamızda var istem dışı😊
+1 yılBence ilgilenmiyordur bu konuyla sen yanlış anlamış olabilirmisin
15 Yorumla
Soran+1 yılimkanı yok notları vermeden önce her geldiğimde ağzımın içine düşüyordu titriyordu karşımda ya elde edene kadarmıydı ama onu anlamadım konuşmak için bahane arıyordu şimdi napıyor anlamadım işte
- +1 yıl
Enteresan kızmış
Soran+1 yılkızların hepsi aynı ki sürekli trip naz ve yahut kendilerini dünyanın merkezi erişilemez sanmaları tabii 24 den sonra felan çakılıyorlar bir anda o ayrı ;)
- +1 yıl
Hahaha 24 çok erken ya
Soran+1 yılerkekler için öylede ama kızlar için pek erken sayılmaz bence ;)
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBir kiza yaranacagim diye alisveris yapan erkek. Erkeklerin yuz karasi.
01 Yorumla
Soran+1 yılne alaka kanki
kiz sana suslenmis man kafa neden gitmedin yanina
114 Yorumla
Soran+1 yılsüsleneceğine bir mesaj atsaydı. kendimi sapık saplantılı gibi hissetmeye başladım olumlu dese giderdim
Soran+1 yıldevir 2016 kontörmü kaldı nasıl düzeltcez peki bir ks ye soruyum dedim yoksa bidaha gitmeyi düşünmüyordum
Soran+1 yılmerve bişey daha sorcam gönlün olsa bile bir erkekte onu peşinden koşturmak istermisin onu yorarmısın yanii
Soran+1 yılkız kasiyer şimdi günde en fazla 1 kez gidiyorum 10 kez gidecek halim yok ya
Soran+1 yılgidip her gün görmek daha çok canımı acıtıyor 48 saat oldu uyuyamadım daha sersem gibiyim
Soran+1 yılbir cevap ver artık dicem görürsem kasada
Soran+1 yılbilmiyorki benim ne çektiğimi uyku yok bişey yok sarhoş gibi oldum
Soran+1 yıltm sağol sonucu yazarım sana :)
- Aşk İlişkileri konusunda 503 cevap paylaştı.
+1 yılHem şımarma hemnde utanma var gibi
06 Yorumla
Soran+1 yılnapcaz peki :)
- +1 yıl
Sen kostur peşinden bir not yaz izinli olduğu bir gün gitme ilk o sonradan sengit gelmezse bidaha dükkana gitme numaram var zaten arar 😂
Soran+1 yılne yazıyım son nota bu soruyu yazcam ks sizlere sorduğum soruyu :D
- +1 yıl
Bilmem ne Kafe de saat 2 bekliyorum tanışmak için güzel bir gün yaz bide numarani bırak gelirse seviyordur gelmezse sevmiyordur 😂
Soran+1 yılolabilir izin gününü kesin bilmek lazım ama :)
- +1 yıl
Oda öyle tabi 😂
Olacağı yokmus demek ki.
03 Yorumla
Soran+1 yılne zaman oldu ki be kanka
Soran+1 yılaynen kanki
Bir daha gitme. Red etmiş sanıeım seni.
08 Yorumla
Soran+1 yılbak buda bambaşka bir görüş açısı :D reddetse niye alsın ikinci notumu
Soran+1 yılyok ya bir görsen hal ve hareketlerini ilgisi varda net olmuyor bana
Soran+1 yılo zaman daha çok trip atcak bir gün gitmedim diye onun tribi oysaki gittim dışarıdan izledim haberi yok :)
Soran+1 yılsanalda yok bulamadım da bugün gider derim belki ya gel ya git bu kadar basit :)
+1 yılsiz de herseyi yanlis anliyonuz
02 Yorumla
Soran+1 yılne yanlışı ya yokse senmisin o kasiyer
- +1 yıl
Belki de
Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı. İlgi şımartmış olabilir utanıyor büyük ihtimal
06 Yorumla
Soran+1 yılne yapmam gerekir başkan
Soran+1 yılkankam nasıl konuşcam iş yeri onun için sıkıntı olabilir zaten bugünkü tavrından sonra gidesim gelmiyor ben 1 kere derim olmadımı yol veririm buna 2. kez dedim daha ne yapayım konuşcak ortam yok ama bir not daha verebilirim
Soran+1 yılyazdım onuda arkadaş verme dedi kendini çok küçük düşürmüşsün onsuz yapamazmış gibi yazmışsın dedi haklıda iyice havaya sokma onu dedi bir iki satır bişeyler yazda veriyim kankam tecrübeliysen eğer
+1 yılBu neyin kafası yaa?
013 Yorumla
Soran+1 yılsütlü köpüklü kafası
- +1 yıl
Evet yapılnası gereken o iğrenç espri de yapıldığına göreeee...
Soran+1 yılyol açana bak
- +1 yıl
Ne?
Soran+1 yılespriye yol açana :)
- +1 yıl
O zaman dans :D
Soran+1 yılne dans :)
- +1 yıl
Halay :) Ama ben bilmiyorum.
Soran+1 yılne halayı be ver numaranı bakim arayım dinlet
- +1 yıl
Ne numarası ya?
Soran+1 yılsende ne numaralar varsa artık :)
- +1 yıl
Hıhı eminim.
Soran+1 yıltm :)
+1 yılŞımarmış
05 Yorumla
Soran+1 yılnapcam peki
- +1 yıl
Yüz verme boşver
Soran+1 yılyol vere vere yol arkadaşı bulamıyom yanlızlık sıktı artık çok sevebilceğim biri olsun istiyorum
- +1 yıl
O zaman paydosu bekle konuş onunla
Soran+1 yıloda yokki servisle girip çıkıyorlar bıktım ya herkes süsleni uçak moduna giriyor hel bir tripler bizim gibi sevmeyi bilenler yanlız kalıyor :)
Devamını Gör(4)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kasiyer Kıza Not Verdim... özellikle kızlar sonuna kadar okuyun yardım edin lütfen?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar