ben evlenmek için flört etmiyordum onunla, kendisi fakir, neyine güvenerek teklif etmiş olabilir, bence şaka yapıyor
ne cevap vereyim
ne cevap vereyim
Cocuk para konusunda fakirse sende karakter ve akil yonunden fakirsin. Cocugun maasi gayet iyi zamanla daha iyi pozisyona gelip daha iyi para kazanirarak evini gayet iyi gecindirir. Sen resmen parayla evlenmek istiyorsun sevebilecegin bir insanla degil.
o ne be öyle o parayla ne yapılabılır ki senın onunla sevgili olman bile hata tatlım
teşekkürler
beni bir sen anladın
anlamayanları bosver canım yaşam standartları düşük sevıyede oldukları için öyleler.
bu yüzden gizli sordum sorumu
en ıyısını yapmıssın canım anlamadan sallıyolar yoksa ugrasılmıyor ınsanlarla
istersen sorumu sev takip edeyim seni
Ne olur vurun öldürün beni veya süpermen gibi zamanı geri sarın da ben bu soruyu okumamış olayım. Kızım sen ne diyorsun ya? 3500 lira maaş alanı da fakir sınıfına koyuyorsan yazıklar olsun sana. O zaman o adamı niye ümitlendirdin?
Hayat kadınları 200 liraya bedenini satıyor
Saati servisi belli
Bazı kızlar da zengin kocaya
Eve arabaya kendini satıyor.
Bazılarının bir fiyatı var demek ki.
ben cömertliğe bakarım
Hayat kadınları da çok para verince
çok cömert oluyor
Cevap
22Cevap
3500 tl maaşla nasıl ev alacak bu cocuk en ucuz evler 400.000 tl olmuş etme reddet ablacım sakın düşme bu hataya.
şaka yapmıyordur. 3500 lira maaşı olan adamada fakir dedinde. siz kızlar harbi iğrenç yaratıklarsınız. seks çağlarınızda boy pos tip vücut bakarsınız. evlenecek çağa geldiğinizde cebine bakarsınız. bazen diyorum skimi kesip kurtulsam mı
Bunun gibi, zihniyetler de evleniyorsa bunlarla evlenen erkeğin aklına tüküreyim. 1000 TL'ye ev geçindirenler var, çocuk büyütüp okutanlar var!! Sen ne kadar kazanıyorsun?
Şaka mı yapıyosun? 3.5 k iyi para türkiye şartlarında. Tabi İstanbul'da falan değilseniz.
İzmir
Sen kabul etme geçinemezsiniz o parayla kendine doktor veya mühendis bul
hayır de çocuğa da hayatını bir f. hişe zihniyetiyle tüketip heba etmesin
Madem niyetin yok neden çocukla baştan alaymı ediyorsunuz siz kızlar para gözsünüz
asgari ücretle çalışan ölsün o zaman o nasıl bir düşünce ya
sakın kabul edip adamın da başını yakma
Normal bir hayat için maaaşı yeterli doyumuz gözün yükseklerdeyse red etti tabi ara bulursun belki
Teklifini lütfen kabul etme çocuğa yazık olmasin
Katılıyorum
Töbe töbe şu dişünceye bak
Sen ne işle meşgulsun?
ders çalışıyorum
O anlamda sormadim mesleğin ne demiştim ama öğrendim ogrencisin dmi bence iyi ya sende çalışırsanız beraber iyi
Pardon bişey sorabilir miyim özel değilse?
sor
Siz ne işle meşgulsünüz?
sınava hazırlanıyorum
Mesle ne peki ne mezunusunuz? Bir de eşiniz ne işle meşgul?
asker
işletme mezunuyum
Ast subay mı?
hayır
subay o zaman
Sen evlenme onla aldatirsin askerse
Bence sen zengin bir koca bul. Fakir kalırsa onu da terket. yİne zengin birini bul. Bu kadınlar ne fena ya. hayat kadınlarının adı çıkmış
Sus be senin yüzünden hepimizi aynı sanıyorlar 😂
Etme senin gibi paragoz kariyla ugrasmamis olur
senin ev araba var mı?
Senin gibi zavallıya kimse teklif etmez 😊😎
Etme mazotuna yetmez.
Zamanla evde olur arabada :O
Bence kafanı duvara vur belki kan gider biraz
Onu hak etmiyorsun lütfen reddet ve uzak dur.
kabul etme ben seni haketmiyorum de.
Sen trilyonluksun sanki
e sen para seviyosan reddett tabiki
az sanki ya :) deli misin ne yapacan parayı?
para ne yapılır
Kafan güzelmiş güle güle kullan
Daha çooooookkk alana gidin
Kars mı Edirne mi?
İzmir
Lafa bak ya, nediye flört ediyon kız o zman?
Yalanı sikymm senin kaşarrrrr
Bilmem
Troll abla hg
senin vardır belki, ona güveniyordur
ona layıksın demek ki
Nasıl bir insansin?
düşüncen saçmalık
Bilmem.
Hayır
Etme sen
Etme adama acı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar