60 bin TL maaşı olan erkek arkadaşım 1000 tl lik gümüş yüzükle evlenme teklifi etti, onun için yeterince değerli miyim?

Erkek arkadaşım bana 1000 tl değerinde gümüş yüzükle evlilik teklif etti, mutluyum ama merak ediyorum, erkeklerin aldıkları yüzüğün değeri kadına verdikleri değerle eşit midir? Ben yeterince değerli miyimdir sevgilim için yani kapitalist düzenin kadın ve erkeklere dayattığı “tek taşın büyüklüğü sevginin büyüklüğüne eşdeğerdir” mantığı doğru mu? Erkek eğer imkanı varsa sevdiği kadın için en iyisini mi yapmak ister yoksa maddi şeylerin bi anlamı yok mudur?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar benim maaşım 40 bin tl, ben ona 10 bin tl değerinde söz yüzüğü alacaktım borçlarım olmasına rağmen, iyi bir yüzük taksın istedim çünkü. Benzer bir yaklaşım görmediğim için şaşkınım açıkçası. Objektif yorum istiyorum lütfen hakaret etmeyin.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben birini sırf maaşı için seviyor olsaydım milyon dolarlık şirketi olan abd vatandaşı arkadaşımın evlilik teklifini kabul ederdim.
İster istemez şunu düşünüyorum, yerimde başka bir kadın olsaydı yapacağı en iyi şey bu mu olurdu yine?
60 bin TL maaşı olan erkek arkadaşım 1000 tl lik gümüş yüzükle evlenme teklifi etti, onun için yeterince değerli miyim?
Cevapla