2 yıllık sevgilim 48 bin TL'ye tektaş almış. Evlilik teklifi için fazla değil mi?

Herkese merhaba ,

21 yaşında uçak mühendisliği okuyan normal bir öğrenciyim, 2 yıldır hayatımda olan erkek arkadaşım 48 bin tlye tektaş almış bana ve açıkçası bu fiyat bana çok geldi bilmiyorum normalde ne kadar olmalı çevremde kimse evlilik teklifi almadı son zamanlarda.

Sizce normal mi?
Böyle bir sorumluluğun altına girmek istemiyorum.

Evlilik teklifi aldıysanız ne zamandı ve ne kadardı?

Not:

Ya ne güzel al kullan işte fasıllarını geçelim ciddi olalım lütfen.

Teşekkürler şimdiden kıymetli yorumlarınız için

2 yıllık sevgilim 48 bin TL'ye tektaş almış. Evlilik teklifi için fazla değil mi?
Cevapla