300 binlik arabası olan ama maaşı düşük erkekle evlenmeye değer mi, bir şans vermeli miyim?

22 yaşında, askerliğini bedelli yapmış, ailesi düğün yapmaya hazırmış. Baktım, yakışıklı, uzun, hafif balık etli bir çocuk. Evlendikten sonra BİM veya LC'de işi hazır, girecek demiş. Ailesi, 300 bin liralık arabası da var, kira sorunu da yok. Ama o maaşla geçinir, mutlu olur muyum? 26 yaşındayım, ben de ev kızıyım şu an. Babam kararı bana bıraktı, rahat büyüttü beni. Oğlanı beğendim ama bir şans vermeli miyim? Çünkü çocuk en fazla kazanacağı para 30 bin veya 45 bin, üstü olmaz.
300 binlik arabası olan ama maaşı düşük erkekle evlenmeye değer mi, bir şans vermeli miyim?
Cevapla