Kız arkadaşım neden böyle yapıyor sizin yorumlarınıza ihtiyaçım var lütfen hepinizin?

O kadar güzel ilişkimiz vardı onu çok seviyorum onunla evlenmek istiyorum ciddi düşünüyorum benim okulum bitti artık onun 1 senesı daha var 3 aydır görüşmedik uzak şehirlerdeyiz ben hep care buluyorum bulusmak ıcın yanına gıtmek için calısırken dahi mesaj atıyorum bu staja bir başladı yarın degişti bana soguk ve hakaret etmeye basladı arıyorum küfür ediyor defol git işim var diyor mesgul atıyor abim var diyor yazmıyor 10-15saat mesaj atmıyor hayatı zindan etti bana ne yemek yiyebiliriyorum ne hayattan tat alabiliyorum bugun evınden okuluna gidicek sabah 7de mesaj attı öglen bidaha mesaj attı sakın mesaj atma ailem var diye. saat 17.25 oldu daha mesaj atmadı arabaya binince ytazarım dedi elimde telefon yazacak diye bekliyorum, whatsap giriyor yazmıyor 1-2 gün böyle olsa tamam diyecem 3aydır böyle o kadar yıprandım üzüldüm ki inanın onu cok seviyorum hiçbir kötü amacım yok haber vermıyor mesaj atmıyor merak ettıyıro sürekli kendi kafasına göre haraket edıyor üzüyor beni, neden böyle oldu sizce simdi okula gidicek sürekli ben olmayacam korkuyorum, yanıma gelirken kısa saclarla gelme sakın dıyor hakaret edıyor bana üzülüyorum o benim sevdigim gözüm gibi bakardım ona kıskanırdım o hiç tepki bile vermıyor cok kötü davranıyor bana o kadar şey göze aldım onun ıcın ama o neden degişti sizce :(
Kız arkadaşım neden böyle yapıyor sizin yorumlarınıza ihtiyaçım var lütfen hepinizin?
Cevapla