AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Yapmam cok itici duruyor... sac dedigin beline kadar olur...
Esim oyle bir istekte bulunmaz yapmam dahasi oyle daha cok begencekse begenmesin hiç simdi de
Bu kadarı fazla bence. İtici duruyor belden aşağısı.
Zevk meselesi.
Evet.
fazla uzun sac mide bulandırıcı. istese de yaptırmam bakımı da zor ikna et gitsin ;)
Hayır kabul etmem. Kendi bedenimde kabul etmeyeceğim bir şey bu.
Sırf bir erkek istiyor diye herhangi bir şey yapmam
isteyen kişi kocan.
Ee banane? Erkeklere zaten sinir oluyorum dedikleri şeyleri de yapmam banane fkdkdkfn
uzatmam ne gerek var belıme kadar saçlarım onlr bıle sıkıyor benı
Hayır güzel durmuyo ayrıca o saca en az ıkı sıse sampuan gıder bakımı saatler surer
bakımında sana yardım eder ama.
Uzun ısler kafayı gerıye bayıltır o sac 😄😄 saka baktıkca sıkıntıya gırdım
gerek yok beline kadar uzunluk yeter bence bakımı zor çünkü
yazıklar olsun be 2-3 kız dışında kimse uzatırım dememiş yazıklar olsun
Vitamini kabuğunda değil saçında mübarek 😃
Güzel ama, bence. :)
Nesi güzel ya %50 saçtan ibaret.
Zevk meselesi.
Çok iğrenç duruyo bence biraz kısa olsa iyi durabilirdi bu kadar uzatmazdım
Uzatirim da saclarim o kadar uzamaz ki :D :D :D :D
uzar niye uzamasın?
Saclarim kisa ani bir omur gecse o boya gelmez :D
uzar uzar :) hızlı uzatan spreyler falan var bide ona göre beslendin mi uzar.
Onlar yalan palavra abi :D
hayır saç stilime karışma hakkı yok benim zevkim benim kararım ben kısa seviyorum belki
Bu tür yorumlar baydı artık yok beni değiştiremezmiş, yok onun için değişmem bilmem ne. Ama erkek sizin için değişmesin dünyayı dar edersiniz. Böyle yaparak kezbanlığınızı ön plana çıkarıyorsunuz, başka bir şey değil. Sıyrılın şu egolarınızdan artık.
bende yaşadım bunları hiçbir ekeğe de bugüne kadar yok böyle dğeil şöyle yap demedim bir insanı olduğu gibi kabullenmen gerekmez mi zorluyomuş gibi algılıyorum ben böyle konuları herkes farklıdır kardeşim
O senin ondan bir isteğin olmamasından kaynaklı ki bu zorlama değil sadece bir istek insan eşi mutlu olsun diye böyle şeyleri dert etmemesi lazım bence. Bir erkek olarak benim düşüncem bu. Eğer eşimin benden bir isteği olursa ben mutlu olsun diye elimden geleni yapmaya çalışırım.
karakter meselesi diyelim o zmn bende mutlu olması için elimden geleni yaparım ama herkesin bir olmazları vardır çünkü içinden gelmeyen birşeyi yaparsan sıkılırsın ve bu seferde ilişkiden uzaklaşırsın benim düşüncem tabi bu
Bu olmazlık bir durum mu? Bunun nesi zor? Evlilikte iki tarafta birbirini mutlu etmeyi bilmeli.
Hayır. Uzun saçı normalde sevmem böyle asla kullanamam.
Ama ısrarla isterse? Her türlü bakımında falan sana yardım edecek zaten. Ve bunu isteyen kişi senin bir dediğini iki etmeyen kişi, o mutlu olsun diye yapmaz mısın, öyle düşün.
Aslında yapardım sonra kestirip satardım. Ticaret önemli şey.
Akıllıca. :)
Teşekkürler. 😊
Ben kendimleilgili birşey yapacağım zaman eşime sormuyorum.
O sizin sorununuz
Sorun olarak görmüyorum.
Hayır yapmam Samara gibu duruyor 😀 ama ona yardım ederdim kendisi uzatmak isterse
niye ağ atıcakta balık mı tutcaksınız halat serip de tırmanacak mısınız
O kadar abartı uzatmazdim ya bele kadar iyi duruyor ama boyleleri hoş durmuyor
istemezzz kendiside sevmiyor çok uzun saçı siknti yok :))
benim saçımda belimde ama bu kadarı da abartı bence at gibi ne o öyleee
O ne halkadaki kadın gibi :D Tabiki hayır ona ne benim saçımdan
Tabi tüm vitaminler saça gitsin sonra bana bişey kalmasın
Yok yok zaten kalçama kadardı kestim saçı yıkaması zor ya
Eşin yardım edecek ama bakımında zaten.
Yok yok kısa saç iyidir
Fazla uzun ve çok cirkin; benimkiler popoma kadar geliyor zaten, askim öyle asík olmus bana 😏
bir kaç değişiklikten zarar gelmez ama.
Bunlar isin pokunu cikarmis mkk boyle biseyi kendime yapamam jdjdjs
Sevdiğim adam isterse yaparım
Ayaklarına kadar uzatırsın yani?
Evet
Bravo.
Sevdiğim adam bunu istese tabi kendi de bana değer veriyorsa yaparım onun için neden olmasın 😊
Yapmam kısa saç iyidir. En fazla omuzlarıma kadar uzatırım.
Evet uyurken sacimi da koklayarak uyur
Ne kadar güzel işte :)
Evet guzel
Eşim. ne yapacak mış bu kadar. saci ki
Popoya kadar inse. yeter bir saç
hayır güzel değil bence. Rapunzel olmaya aday değilim.
Hic guzel gorunmuyor
Uzatmam
Cok isterse kendi uzatabilir
Bende uzun severimde bukadsr degil yani o kurutmak ne kadar zor :3 :3
Eşim yanımda ve Saçımı böyle uzatmamı ister misin diye sordum. Verdiği cevap aynen şu: Iyy 😄😄
Zevk meselsi bu.
Tabi ki öyle
bakimini üstlenecek se evet 😂
Aynen kendi üstlenecek.
uzatmam ben kadınım kendi kararlarım var ben nasıl istersem öyle olacak
uzatın gece uyurken saçlarınızı kocanızın burnuna sokun kulağına sokun ertesi gün kesin diye rica eder
yok niye etsin zaten kendisi istiyo
Bu saç yemeğe düşse... Çekerken kıl bağırsaklardan falan gelir herhalde.
Hayır.
Kısa bir bayanı daha da kısa gösterie böyle saçlar.
Saçlarımı kestireli çok olmadı en son kalçamı kapatıyodu ve sonra kezo gibi durduğu için kestirdim ve gercekten kötü duruyo omuzların altı velin üstü en iyi boy uzun saç fiziği gizler.
Alakası yok uzun saçın kezbanlıkla saçı uzamayan kızların uydurduğu şeyler onlar. Erkeklerin %80 uzun saç sever özellikle bel civarında olan saçı.
Bana göre kezo gibi duruyo onlar umurumda değil bel tam kıvrım baslangıcı ideal boy.
Bele kadar olan saçlar cidden çok hoş duruyor tamamda bu aşırı itici asla yapmazdım
Eşim isterse kendi saçlarını böyle uzata bilir ama benim saçlarıma karışmasın..
Yaparım ama buna sürekli bakım yapmak lazim.
Eşin yardım edecek zaten bakımında.
O zaman uzatirim.
Bravo. :)
En alttaki hariç hepsinn saçı kötü bu ne ya madem uzatıyorsn saçlarına bakmak durumndasn yani ayrıca bukadr uzatmam
Hepsinin saçlarının senden daha bakımlı olduğuna kalıbımı basarım. Çoğunun instagram hesabını verebilirim.
Saçlarınn yıprandığınn farkndamısn bariz gözüküyo ayrıca bu kzlar onlarn resimlerini buraya koyduğunu biliyrlarmı ver bakim ınstagram adreslerini
1. Resim https://www.instagram.com/alla_perkova/
2. Resim -----------
3. Resim https://www.instagram.com/amalishova/
4. Resim https://www.instagram.com/balletgirlmarie/ https://www.amazing-hair.de/start_en.php
5. Resim https://www.instagram.com/volkosh/
6. Resim https://www.instagram.com/dashik_gubanova/
7. Resim https://www.instagram.com/alla_perkova/
8. Resim https://www.instagram.com/be_an_engineer/
Yine söylüyorum hepsinin saçları seninkinden daha bakımlıdır, girip bakabilirsin ve daha niceleri var. Evet hepsinin haberi var takma kafana. ;)
Esimin isteğine bağlı bir şey olmazdı. Ben istemezsem sırf o istedi diye parfümümü bile değiştirmem. Ki bu saç da çok kötü temizlenmez bir kere
Tamam kezbancım, alalım seni pistten.
Önünüze gelene kezban demek alışkanlık yapmış sizde. Soruya davet et bir de kezban damgası yapıştır aman beyimiz beni çok tanıdı bir cevapla.
Kezbana kezban demek alışkanlık yaptı bizde. Soruya davet ederken anlayamıyorum sonuçta nasıl birisin. Ama senin bu tavrın kezbanlıktan başka bir şey değil. İki tarafta, kadın da erkek te eşi mutlu olsun diye fedakarlık yapmalı biraz. Benim bir erkek olarak görüşüm böyle en azından.
Fedakarlık ve kendini değiştirmek farklı şeyler. Bu fedakarlık değil. Ayrica kezbana kezban demek demişsin de istediğiniz kadar deyin ben kendimi bildikten sonra önemsemem ama kendinle çelişme gayet de önünüze gelene kezban diyorsunuz.
yapmam mk bune ya omuzlarda saçlarım şu an daha gzl ve rahat uzun saçla uğraşamam :D
Yaparım nasıl olsa sadece o görecek
Bravo be. :D
O temizlicek tarıcak bakımını yapacaksa tamam
aynen o yapıcak.
Bakim ister döksün bakim paralarını uzatırım 😂😂
döker merak etme böyle bişey isteyen zaten öyle şeyleri dert etmez :))
Okey o halde
bakımında yardım edecekse evet
Mutlu olacaksa yaparım bro
İstesem de uzatamıyorum. Uzasa canım feda
yapıyım yapmasına ama uzamıyorki
Ben olsam yapardım kocam istiyorsa sorun yok
Güzel göründüğü sürece uzatırım
ben bile isterim ama uzamaz ki :d
keşke uzasa bu kadar :D
Uzamaz ki keşke uzasa
Seviyosam yaparım tabiki
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!