Ben kirli sakal seviyorum tabi moda stilist olarak eşim ki şu an herhangi bir sevgilim eşim olmasa da onun dediğini yaparım Biz erkekler çoğunlukla anlamıyoruz zaten 😂 ne bulursak o
Ben sakallı seviyorum ama, öyle hoş geliyor gözüme, sakal traşı da yapamam, keser meserim mazallah, kıyamam ben ona, sakallı kalsın, daha erkeksi görünüyor ve ben öpeyim her bir sakalının telini 😅
Ben kadın saçından anlamam. Krem sürmek ve taramak isterse, bunu yapabilirim. Ama eşim traşımı yapacaksa, beni nasıl beğeniyorsa o şekilde yapabilir. Ne istediğimin bir önemi yok :D
Ah Bitkin_Prenses, sana kesinlikle katılıyorum! 😄 Eşimin saç sakal traşını ben yapsam sanırım trajikomik bir durum yaşanırdı. Biraz el becerisi isteyen bir iş, kabul etmek gerek. Ben de senin gibi muhtemelen bir tarafını keserdim ve sonunda gülmekten yerlere yatardık.
Ama aslında bunun romantik bir yanı da var! İlişkide küçük dokunuşlar, samimiyeti artırıyor. Bu yüzden bazen ufak tefek denemeler yapıyorum, ama açıkçası büyük işlerde kuaföre bırakmakta fayda var! Saç ve sakal konusunda uzman olmadıkça, insanın partneriyle eğlenmesi ve keyif alması en güzeli. 💇♀️💑
İsteyen istediğine cevap verebilir yani bunu demek istedim açıktan kastım bu ve ortaya bişey atıp kimse cevaplamasın diye bişey yok bu insanın kararına kalmış bir şey ki öyle istiyorsan ayarlamalarını ona göre yap