Kendinizi yerime koyun hayatımı maf etti kız arkadaşım lütfen yardımcı olun?

Üniversitede tanıştık yaklaşık 11 aydır hergün beraberdik, daha sonrasında benim okulum bitti evimize gittik staja başladık ve kız arkadaşım öyle bir değişti ki görseniz bu o mu dersiniz. Arıyorum hakaret etmeler, küfür edip telefonu kapatmalar, kalp kırmalar cok rencidi edici sekilde konustu. sevdigim için sürekli geri adım attım uzaktan ilişki yürüttügümüz için aramız acılmasın ıstedım 3 aydır da görüşmedik uzak şehirlerdeyiz. önce 1-2 saat daha sonrasıda 10-15saat yazmamaya başladı tek gerekcesi işi varmış abisi varmıs yanında sürekli. aramıyor sormuyor ben yazmayınca hiç yazmıyor, işe gidiyorum moralım bozuk psikolojim bozuk dusman gıbı davranıyor hep gucume gıdıyor sürekli tek onla olmak ıstedım o kadar güzel günler gecirdik ki eve gidince böyle oldu hereks orada birisi vardır diyor, paketi yoktu benimle konussun diye paket yaptım bana yazmıyor baskasıyla konusuyor resmen sana yazarım dedı dün gece 12 de ısten geldım saat 4. te bana yazdı sonra hakaret etti büssürü haklıymıs gibi telefonu kapattı lan kıza paket yaptım benle konussun dıye baskasıyla konusuyor hem benı sucluyor kardeslerını aradım ılıskmızı duzelsın dıye onları tekrar ararsan ilişkimizi bitirim dedi, beni hiç takmıyor deger vermıyor hep ayrılmakla tehdit ediyor, dogum gunu varmıs ondan habersiz kardesıne para gönderdim istedigi hediyeyi alsın diye mutlu olsun diye onun bana yaptıklarına bak gercekten cok üzülüyorum o kadar yıprandım kı degişmesi cok gücüme gidiyor napmalıyım neden böyle cok üzülüyorum
Kendinizi yerime koyun hayatımı maf etti kız arkadaşım lütfen yardımcı olun?
Cevapla