Üniversitede tanıştık yaklaşık 11 aydır hergün beraberdik, daha sonrasında benim okulum bitti evimize gittik staja başladık ve kız arkadaşım öyle bir değişti ki görseniz bu o mu dersiniz. Arıyorum hakaret etmeler, küfür edip telefonu kapatmalar, kalp kırmalar cok rencidi edici sekilde konustu. sevdigim için sürekli geri adım attım uzaktan ilişki yürüttügümüz için aramız acılmasın ıstedım 3 aydır da görüşmedik uzak şehirlerdeyiz. önce 1-2 saat daha sonrasıda 10-15saat yazmamaya başladı tek gerekcesi işi varmış abisi varmıs yanında sürekli. aramıyor sormuyor ben yazmayınca hiç yazmıyor, işe gidiyorum moralım bozuk psikolojim bozuk dusman gıbı davranıyor hep gucume gıdıyor sürekli tek onla olmak ıstedım o kadar güzel günler gecirdik ki eve gidince böyle oldu hereks orada birisi vardır diyor, paketi yoktu benimle konussun diye paket yaptım bana yazmıyor baskasıyla konusuyor resmen sana yazarım dedı dün gece 12 de ısten geldım saat 4. te bana yazdı sonra hakaret etti büssürü haklıymıs gibi telefonu kapattı lan kıza paket yaptım benle konussun dıye baskasıyla konusuyor hem benı sucluyor kardeslerını aradım ılıskmızı duzelsın dıye onları tekrar ararsan ilişkimizi bitirim dedi, beni hiç takmıyor deger vermıyor hep ayrılmakla tehdit ediyor, dogum gunu varmıs ondan habersiz kardesıne para gönderdim istedigi hediyeyi alsın diye mutlu olsun diye onun bana yaptıklarına bak gercekten cok üzülüyorum o kadar yıprandım kı degişmesi cok gücüme gidiyor napmalıyım neden böyle cok üzülüyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılpardon da kiz belli ki istemiyor. kendine eziyet etme bosuna. gururunu ozguvenini kaybetme yahu. bir durusun olsun sert ol biraz. ayrilirsan ayril ulan de. kendini ezdiren acitasyon yapan erkekler herrrr zaman kaybeder. unutma bunu. sil unut demiyorum sana ama dogru duzgun konus boyle olmuyor. sen boyle devam edersen ben bitiriyorum de. bitir derse zaten istemiyordur. yok soyle boyle diyorsa sen dik durusunu sert durusunu devam et yularini sık biraz arkadasinin :)
15 Yorumla
Soran+1 yılberaber okurken o kadar aramız güzeldi hep beni mutlu ederdi evine gitti 3 aydır görüşmedik staja başladı artık sürekli böyle hakaret edıyor küfür ediyor bana sürekli, 10-15saat yazmıyor abim var yazamıyorum ben sana yazmadan sakın yazma dıyor kızın paketi yoktu ben gittim paket yaptım. benimle konussun dıye benı aramıyor sormuyor bunlar gucume gıdıyor eriyorum onu cok seviyorum ilişkimz güzel olsun diye ugrastım hep ama maf etti abim telefonumu alabilir sakın yazma dedi gece 4 te bana yazmıs saat 12 de ısten geldım sıkıntıdan yorgun yorgun 4saat uyuyamadım sence napayım gözünü seveyim yardım et bana ilişkimiz bitmesin diye ugrastım sürekli uzaktayız onu cok sevıyorum haklıda olsam haksızda olsam sürekli geri adım atıyorum ilişkimiz maf olmasın diye o da alsıtı tabi benden vazgecemez dıye uzatıyor sürekli günde 2-3 mesaj anca atıyor
Cevap sahibi+1 yılbenim de uniden erkek arkadasim var ve 27 hazirandan beri bizde gorusmuyoruz. okuldayken hergun beraberdik sizin gibi. simdi 3 ay olacak nerdeyse gorusemedik bir turlu. ama hic sizin gibi olmadik. tartisma kavga hatta ayrilik bile oldu ama 1 gun surmedi. benimde ailem yanimda ve oda calisiyor. bunlar bos beles bahaneler. sen anladigim kadariyla fazla tepene cikarmissin. kiz icinde erkek icinde kesinlikle her seyden taviz vermek yanlis bence. dedigim gibi acik acik konus. bir sey derim ayrilir diye dusunuyorsan birak ayrilsin. seviyorsa dayanamaz. ama sen boyle devam ettikce seni kullanmaya devam eder :))
Soran+1 yılnapmalıyım bu durumda? ben yazmadıgım sürece o bana yazmıyor zaten, ben yazmadan sakın yazma dıyor 10-15saat yazmıyor bende cinnet geciriyorum benim okulum bitti simdi o 1yıldaha okuyacak tememlli endişelerim başladı eve gitti böyle oldu okul acılınca temellı degişecek sms kullanamyan kız kulalnır oldu 10da uyuykan kız 4 te uyuyor artık küfür eder olsa ben kıyamazken o kıyıyor
Cevap sahibi+1 yılkusura bakma :) seni fena kekliyor. hemen simdi bir mesaj at. kisa ve net. sorgulama neden boylesin falan diye. boyle devam ediyorsan bana yazma arama de. uzatma uzun mesaj atma kisa ve net ol :)
Soran+1 yılseviyorum işte kalbime söz geciremiyorum onun kadar acımasız merhametsiz vicdansiz degilim dilim dönmez
En İyi Cevaplar
+1 yılAyrılmalısın. Senin için en iyisi böyle olacaktır. Eğer o ayrılırsa sen çok zor toparlarsın.
09 Yorumla
Soran+1 yılcok gücüme gidiyor artık herşey, bu kadar güzel giden ilişkimiz vardı eve gitti dgişti onu ne degiştirdi tahammülü kalmamıs bana öyle söylüyor herşeyime kızıyor ne yapsam gözüne batıyormus ben merak edıyorum sadece sevıyorum
- +1 yıl
Gözden uzak olan gönülden de ırak olur derler, senin için öyle olmayabilir ama sanırım onun için öyle. Daha fazla yıpratma bence kendini..
Soran+1 yılben yazmadan sakın yazma abim var diyor 10-15saat mesaj atmıyor merak edıyorum 2 aydır sürekli böyle sabır cekiyorum sürekli patlayacam uzakta yasıyoruz birde evıne gıttı böyle oldu okullar acılınca temelli kötü olacak cünkü benim okulum bitit 1 yıl daha okuyacak o kadar güveniyordum ki ona artık hiç güvenmiyorum
- +1 yıl
Al karşına konuş o zaman, uyar hakaret etme bana diye. Baktın olmuyor, ayrılmak zorundasın. Bu şekilde yaşanmaz. Yaşadım, biliyorum ne demek istediğini. Bazen çok sevsen de bırakmak en doğrusudur.
Soran+1 yıluzak şehirlerde yasıyoruz 3 aydır görüşmedik okullar acılsın yanına gidicem ALLAHIN izniyle
- +1 yıl
İnşallah senin için hayırlısı olur..
Soran+1 yılTÜM SEVENLER KAVUSSUN ISTIYORUM ONU COK SEVIYORUM EVLENMEK İSTİYORUM
- +1 yıl
Hayırlısı...
Soran+1 yılhayırlısı
Baskasi var hayatinda. Eger beni dinlersen cabuk asarsin bunu. Sal gitsin anliom sevion baska kizlarla takil cinsellige yonek. onlarla kaba tabirle vur gec anladin bak. nasil kendine geleceksin su yazdigin yazidan utancaksin ne salak. adammsim. yaaa. diceksin dinlee beni dinlemezsen aci cekmeye. mahkumsun yazma arama hic eger olaki yazar ararsa sen soguk kal dinle beni yasin kucuk cok. gelir. gecer. bu hayatta neler gelir. gecer
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılÇek s*ktiri net. İçinden gelmesede yapacaksın yapmalısın
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
1Cevap
+1 yılVardır orda biri. Bide sen sanki bu soruyu daha önce de sormuştun dimi?
03 Yorumla
Soran+1 yılbenimle hiç ilgilenmiyor içimi bende burada paylasıyorum 2 aydır sıkıntıdıan zayıfladım maf oldum hayattan soguttu beni
- +1 yıl
Ayrıl diycem ama diyene kolay tabi. Sen bilirsin hakkında hayırlısı olsun
Soran+1 yılhayırlısı olsun artık
+1 yılkardesim artik o kizdan hayir gelmez , yazik olmuş gecirdiginiz eski günlere
05 Yorumla
Soran+1 yılo kadar güzel ilişkimiz vardı eve gitti staja başladı böyle oldu kiminle konusuyor kim var hayatında bilmiyorum ama benim onun aklıan gelmedıgım kesın ilişkimiz yıpranmasın bozulmasın uzaktayız diye hep alttan aldm sürekli üstüme cktı ben sıkıntıdan uyuyamazken o orada keyif yapıyor bunlar gücüme gidiyor
- +1 yıl
hayatinds biri mi var onu bilmiyorum, ailesi mi istemedi seni onu da bilemem, ya ailesi istemese bile sahsen ben aileyi takmazdim , ama kiz sana da yazmiyo baska biriyle konusuyomus, seni umursamiyor yani, valla bak zamanini daha fazla harcama kendin üzülürsun, demekki tek yanindayken guzelmis, eski günlerin ustune bir soguk su iciceksin , alisirsin zamanla
Soran+1 yılcok gücüme gidiyor ya bana süpriz hediyeler alan canı gibi seven kız simdi küfür hakaret ediyor, 15saat mesaj atmamak nedir tek acıklaması müsait degildim abim vardi hiçbir abi bu kadar baskı kurmaz benimle konusmak istemiyor hayatında baska bırısı var orada baska bişey aklıma gelmıyor ben onu canımdan cok sevdım o ilişkimizi maf etti paketi yoktu paket attırdım benle konussun dıye dogum gunu gelıcek kardeslerıne para gönderdim ayakkabı almak ıstıyormus alsın mutlu olsun dıye ben bunlarla ovunmuyorum ben bunu hak etımyorum sadece gucume gıdıyor haber vermeye bile üşeniyor yanındayken ben hersey guzeldı staja basladı evıne gıttı degişti bunlar gucume gıdıyor sabahlara kadar sıkıntıdan uyuymıyorum senınle cıddıyım evlenmke ıstıyourm gerekıse sabahlara kadar calısrı bakarım sana dıyorum o basıt basıt cevaplar sıradan cevaplar verıyor sürekli
- +1 yıl
umursamiyor iste baska aciklamasi yok , kiz gozunde seni bitirmis. aklın varsa sen ayril nedenini anlat
Soran+1 yılsabır ver ALLAHIM
Kız seni hayatından silmiş resmen bune rahatlık
01 Yorumla
Soran+1 yılo kadar güzeldi ki ilişkimiz evine gitti böyle oldu. 10-15saat mesaj atmıyor aramıyor sormuyor ben ondan habersiz mesaj atınca kavga cıkartıyor 2 aydır sürekli böyle gücüm kalmadı artık işten gelıyorum sıkıntıdan uyuyammıyorum sabahlara kadar kızın paketi yoktu paket yaptım benle konussun dıye bana 2-3 mesaj atıyor günde herşey gücüme gidiyor o kadar güzel günler bana yaptıgı hediyelre süprizleri bu kız mı yaptı herkes orada sevgilisi vardır bunu dıyor cok üzülüyorum be kardeşim
Üzdüler üzülecekler
157 Yorumla
Soran+1 yılonu o kadar cok seviyorum ki hep iyiligini düşündüm 1 tane olsun tam olsun istedim iyi niyetimi hep suistimal etti cok şey istemedim haber versin nereye gittigini sölesin diye 10-15saat mesaj atmamazlık yapılır mı ben yazmadan yazma dıyor bende merak ediyorum sürekli endişeleniyorum sinir oluyorum
Soran+1 yılÜniversitede tanıstık benim okulum bitti 11 aydır beraberiz uzak şehirlerdeyiz onun annesi yok benimde babam yok tam birbirimizi bulduk herşey güzel olsun dedim ciddiydim durumumuz pekde iyi degil ama ona bakmak ıcın sabah aksam calısabilirim aramızda yüzük takmıstık bana hep sözler verdi seni arıcam soracam derdi eve gitti o gidiş staja başladıgı günden beri böyle 10-15saat yazmıyor mesaj atmıyor abim var sakın yazma ben yazmadan diyor cıldırıyorum elimde telefon sürekli mesaj atar diye bekliyorum en kücük hatamda burnumdan getiriyor kalp kırıyor cok üzülüyorum bana deger versın ıstoyurm bişey istemiyorum ki neden böyle oldu sence? o kadar cok seviyorum ki onu kıyamıyorum ona ama o neden beni üzüyor işten geldim bak ban yazar diye bekliyorum 5saattir yazmadı cok özledim 3 aydır görüşmedik onunla evlenmek istiyorum yanına gıtmek ıstıyorum paketi yoktu paket yptm ona bana yazsın dıye bana yazmıyor gücüme gidiyor ya.
Soran+1 yılokullar kapanalı 3 ay oldu 3 aydır görüşmedik okullar kapandı 1 hafta sonra staja başladı, staja başladıgı günden beri böyle ozaman oldu ne olduysa erkekler ekledi bunu hep sürekli kabul etti önceden beni biri eklediginde delirirdi kıskanclıktan feysime girer her yeri kontrol ederdi artık hiç merak etmiyor bile beni, asla erkekleri kabul etmezdi simdi hepsini kabul edıyor neredeyse eve gitti degişti ne olduysa hiçbir sözümü dinlemiyor aramıyor sormuyor mesaj atmıyor abim var sakın yazma ben yamadan dıyor cıldırıyorum hiçbir sorunumla ilgilenmiyor elimde telefon bana mesaj atar diye bekliyorum ısten geldım bak kac dkdır onu bekliyorum o yazmadan yazınca kavga cıkartıyor paketi yoktu paket yaptım benle konussun dıye bana mesaj atmıyor cok gücüme gidiyor kardeslerıen mesaj atıyorum ablan napıyor dıye sakın onlara bırdaha mesaj atma atarsan bıtırırm bu ilişkiyi diye tehdit ediyor beni orada hayatında bırı var veyatta eski sevgilisi felan var diye tahmin ediyorum artık cok üzülüyorum
Soran+1 yıllütfen dertleşmeye ihtiyacım var önceden sürekli benimle dertleşirdi konusurdu 2 aydır hiç ugrasmıyor uzun mesaj atma sinir oluyorum kısa net ol sıkldm diyor ya uzatkan ilişki yürütüyoruz merak ediyorum haber vermıyor bişey yapmıyor dün gece ben sana yazarım dedi işten 12 de geldim 4 e kadar sıkıntıdan uyuyamadım arama sakın dedı 4 te bana mesaj attı trip attı nerdesın sen dedım telefonu kapattı hayatım maf oldu zayıfladım hayattan tat alamıyorumm benim gücüme giden beni canı gibi seven kız neden böyle oldu ona bir baskası yaklassa delirim o derece cok seviyorum hep DUA ediyorum ben aramız düzelsin diye ben hiç sorun cıkartmıyorum haklıda olsam haksızda olsam tamam lütfen kavga etmeyelim ilişkimiz yıpranamsın diyorum o takmıyor hiç
- +1 yıl
Lütfen güzel insan bu ilişkiye bir son vermelisin senin canını yakmıyor mu yaptiklari kendin bitir bu acımasızlığı
biliyorum çok zor seni cok iyi anlıyorum düşünemediğinden bile daha fazla vicdan gözüdür bu aynısını kendimde yaşadım
böyle laflar etmiş insandan eş olmaz sana yüreğin çöplük olmasın kendine yapma bunu
belliki başkaları var hayatında
Zaman geçtikçe sen ona daha çok bağlanınca o bu ilişkiye son vermek için yorar aklını
Birak git başka yüz bulsun kendine
Soran+1 yılberaber okurken o kadar çok yüzük takmak istedi ki onunla ciddi düşündügüm için yüzük taktık ona o kadar aşıgım ki işten geliyorum yorgun yorgun 4-5 e kadar gece onu bekliyorum belki yazar diye beni rahatlatacagı yerde geriyor sıkıntıdan duramıyorum zayıfladım maf oldum bak saat 7de mesaj att en son saat 12 oldu daha yazmadı hiç mi müsait olmadı paketi yoktu paket yaptım arasın haber vrsin mesaj atsın diye yazmıyor aramıyor baska bırıne mı yazıyor dusundukce delırıyorum ne olduysa stajda oldu hepsi o günden beri sokakta 2 sevgili gördüm el ele cok mutlulardı bende direk elim telefona gitti onu aradım mesgule verdi lan salak arama dıyorum sana ne arıyorsun yüzsüz dedi o kadar gücüme gitti ki durduk yere böyle oldu staja basladıgı gunden beri 2 aydır sabır edıyorum hep üzerime geliyor sevdigim için bende hep geri atım atıyorum benimle oyun oynuyor resmen sence hayatında baska bırısı mı var? ne olabilir bir kizi ne degiştirir bu kadar? 10-15saat boyunca evde bir kızın işi olur mu
- +1 yıl
,, lan salak" mı? ? bu nasıl bir konuşma tarzı bunu kendine nasıl yedirisyorsun bunu kendine yapma görmüyormusun sana nasıl davranuyor seven insan asla ama asla böyle demez her an seninle konuşmak ister sana Kıyamaz ya sinir oldum böyle birşey yapmasına birdaha izin verme lütfen
biliyorum ona kizamiyorsun çünkü onu cok seviyorsun ama o seni istemiyor bunu demek zorundayim cok Özür dilerim lütfen seni kirmak üzmek benim hedefim değil bunları demesem sen halen onun seni sevdiğini düşüneceksin
ya başka birisi var onunla konuşuyor veya senden soğudu araya mesafe girdiği icin
kendini daha fazla yıpratma küçük düşürme lütfen 😔
Soran+1 yılGerçekten o kadar üzülüyorum ki iyiki yorum yaptın içimi döktüm rahatlatım benim hiçbir sorunumla ilgilenmiyor 3 aydır ıcıme ata ata bir oldum. saat 12.30 oldu daha yazmadı ben işten geldim yorgun yorgun onu bekliyorum baska bırı ile konustugu ıcın aklına bile gelmiyorum bellki, seven insan wc gider uyucam der gerekirse gene mesaj atar 11. ayımızda paketi yoktu paketim yok konusamayız dedi gittim paket yaptım konusuruz diye saat 10da uyucam ben dedi telefonu kapattı o kadar üzüldüm ki inanmassın ben yazmadan yazma dedıgı zaman yazamıyorum ne yapıyor ne ediyor bilmiyorum onun bana yaptıklarını ben yapsam oooo coktan benden ayrılmıstı işte temiz kalbim onu cok seviyorum kalbime söz geciremiyorum seven insan böyle mi yapar 3 ay görmedi konusmadı benimle daha cok üzerime düşmesi gerek o kadar üzülüyorum ki hayatım maf oldu gercekten cok kötüyüm cok teşekkür ederim yorumların ıcın bıraz konustuk rahatladım akıl ver bana lütfen
- +1 yıl
istediğin kadar içini döke bilirsin seni anliyorum elimden geldiği kadarıyla sana yardım akil vermeye çalışırım
onu hayatından cikarman gerekiyor biliyorum. cok zor ve cok zor olacakta senin icin ama ondan sana Hayır gelmez senin karşına daha güzel insanlar çıkacak dererini bilen seni cok seven
onunla alakalı herşeyi çıkar hayatindan numarasini sil seni eger çok seviyorsa sana yazacaktir arayacaktir seni
Soran+1 yılYa bak calısıyorum aksamları calısırken mesaj atıyorum sabahtan aksama kadar evde 4*5 mesaj atıyor, bir insan nasıl aklına gelmez ya baska birisiyle konusuyordur, ya da sevmiyordur seven insan sürekli yazar care bulur bahane bulmaz, 15saat ne demek ya, neden yazmıyorsun dıyorum sonra kavga cıkartıyor birde suclu 6saat gecti yazmadı normalde 10larda uyur bana öyle diyor tabi napıyor bilmiyorum hayatında biri var gibi gözüküyor bunu kalbime söz gecıremıyorum 1 keresınde whatsapda 5dk boyunca acıktı kımle konusuyorsun sen dedım bütün konusmarlı sildi bana öyle attı o günden sonra sürekli smsden konustular , bana dahi sms atıyordu bazen cok süpheleniyorum anltabildim mi ya bana bunu nasıl yapabilir ben onu canım gibi sevdim bak yanına gıtmek ıcın calısıyorum para biriktiyorum bana destek ol güc ver morel ver yazma yazarım sonra görüşürüz baska birşey bildigi yok yıprandım senide rahatsız ettim özür dilerim yorgun yorgun bunu bekliyorum saat 1 olmak uzere onun keyfı yerınde napıyorsa
- +1 yıl
bak sen kendin diyorsun başkaları ile konuşuyordur diye sen herseyin farkındasın sadece inanmak istemiyorsun böyle olduğuna
yanlış olduğunu bile bile bu yolu gidiyorsun
Sevilenler sevilmenin güzelliğini yaşarken sevmeyi unutmuşlar
o senin değerini bilmiyor müsait olduğu halde yazmıyor bunu kendin diyorsun
Soran+1 yılherşeyin farkındayım sadece kalbime söz geciremiyorum hepsi bu kabullenemıyorum biliyor musun benim okulum bitti o 1 yıl daha okuyacak simdi orada, benimle zaman gecirdigi için mi beraberdi sence üniversitede? benimle cıkarken bizim burada ilerde eger gelirsen benim adımı sölersen kimle cıktıgımı herkes bilir derdi o zaman kızma derdi eski sevilisiyle mi konusuyor gecen gün facesine girdim 2014 yıllarında hep böyle sözler vardı aklıma geldı tekrar onla mı konusuyor diye benle cıkarken bana bunu yapar mı sence? seven insan sevdiiyle ilgilenir demi benim gücüme cok şey gidiyor düşündükce deliriyorum paket yapıyorum benle konussun dıye benım paketimle basksıyla konusuyor ne kadar kötü bir durum demi sen onu merak ettıgın için azar küfür hakaret yiyorsun vay be yalan dünya
- +1 yıl
Hayatının en güzel yıllarını bir insanı beklemekle geçirmemelisin sırf oda seni sevsin diye hele seni umursamayan sana değersiz gibi davranan biri icin asla kendine haksızlık yapma lütfen
Birak onu o kendi sözüne ihanet etmiş artik gelsede bir gelmesede
Sana bu yaptığı doğru mu sence?
Sana dert olup dermani baskasinda buldu
Soran+1 yılİlişkimiz devam ediyor benim gücüme giden bunlar benle konusurken nasıl baska bırısini hayatına alabilir veyatta bu kadar nasıl umursamaz olur bak bana cok deger verirdi ama ben hıc sımarmazdım o bana 1 adım gelır ben 5 adım gıderdım hep kavga cıkartır ben hep alttan alırdım o derece cok severdım kıyamazdım ona gecen gun durduk yere kavga cıkarttı artık sıkıldm ıstemıyorum msjını gormek dahı ıstemıyorum mesaj atmanıda ıstemıyorum baska bırını bulursun dedı sen buldun herhalde dedım evet dedi sonra mesaj atma sakın abım geldi dedi beni böyle caresiz sıkıntıda bırakıyor abım geldı sakın yazma dıyor ya da uyuyor bende kendı kendıme yıyıp bıtırıyorum sınır hastası olucam o orada keyıf yapıyor ben burda sıkıntıdan kac gun uyumadım o keyif yaptı hep bak işten geldım saat 1 oldu yorgunum mesaj atmadı daha ben yazacam dedi birde yalancı
Soran+1 yılbenim psikolojim bozuldu inanki artık düşünmekten neden böyle yaptıgını düşünmekten dün bana saat 7-8lede yazdı sana yazacam ben yazmadan sakın yazma abim var dedi gece 4 de yazmıs uyandım dedi yalan atıyor baska bırısıyle konusuyordu konusması bıttı kesın ozmn bana yazdı, bugunda saat 7de mesaj attı ben sana yazarım sakın yazma abım var diye saat 1.05 oldu daha mesaj atmadı sanki abisiyle yan yana yatıyor tövbe tövbe konusmak istemiyor ya da baska birisiyle konusurken daha cok mutlu oldugu ıcın ben aklına gelmıyorum 2 aydır böyle sürekli eridim bittim maf oldum düşünmekten biliyor musun ben ona kıyamadım hiçbir zaman hep kolay hamle oldum ne zaman mesaj atsa hemen cevap verdim o hiç umursamadı nasıl olsa beni elinde biliyor ama gercekten beni cok üzdü ben işten geldim yorgun yorgun 2saatır onu bekliyorum yazcam dedı ve yazmadı bu saate kadar hiçbir kızın işi olmaz baska bırısı var ıste acıklaması olamaz ki
- +1 yıl
Bencede
bunun başka bir açıklaması yok yazdığında ona sor neden böyle yaptığını seninle bir birliktelik istemiyorum diyorsa eğer bunu kabul et cok zor olsa bile senin karşına daha güzel insanlar çıkacak seni cok seven seni çöllerin içinde bırakana gül bahçesi sunma
hak etmiyor
Soran+1 yılsürekli konusmak istiyorum neden böyle oldun neden diyorum bişeyim yok üzerime gelme yeter yav diyor her fırsatında bak 2 aydır bunaldım daraldım inanki gücüm kalmadı sıkıntıdan hasta olacagım ya o kadar saf temiz tanıttı ki bana kendini gücüme gidiyor bana yaptıkları süprizler hediyeler sarılmaları aklıma gelıyor bana bunları yapan kız senmıydın dedım hepsi geride kaldı hayat bazen bunları gerektirir tarzında bişey söyledi öyle üzüldüm ki herkes o seninle zaman gecirmiş diyor, ben hep ciddiye aldım hayal kurdum evlenmek istedim işten cıktım gecen gun sımdı evımıze gelmek ısterdım kapımı senın acmanı sana sarılmak ısterdım dedım hayaller hayaller dedi öyle bozumdum ki ben sabahlara kadar uyuyamıyorum neden böyle yapıyor diye o Şu an umrunda bile degilim kim bilir napıyor ya dakimle konusuyor sana cok teşekkür ederim benimle dertlestıgın ıcın benim içim dolu böyle yıprandım kimseyle dertlesemedım ıcımı sana döktüm
Soran+1 yılo kadar güzel ilişkimiz vardı ki herkes bizi örnek cift olarak görürdü üniversitede ben onunla cok ciddiydim annemle konusturmustum hatta cıddı oldugumu anlasın dıye herşeyim olsun istedim ama böyle olacagını bilmiyordum eve gitti degişti herkes orada baska bırısı vardır diyor veyatta senden sogumus dıyor bana neden böyle dedi ozmn sürekli seni arıcam sevecem yanıma gelırsın bazen ara ara derdı simdi hiç demiyor küfür hakaret ediyor işte bunlar gücüme gidiyor benim bak 7saatir mesaj atmadı bari uyucam ben dese benim habrim olsa tamam derim haber vermiş ama onuda yapmıyor cok mu zor yav wc gidip haber veremsi ya abisi farklı odada uyuyor kendısı farklı odada konusmak ıstemıyor ya da baska bırı ıle konusurken benım onu rahatsız etmemı ıstemıyor baska duygular ıstıyor ben napayım senden yardım ıstıyorum onu nasıl gerı kazanabilirim hani beraber okurken o kadar güvenirdim hiç süphe duymadım telefonunu sureklı bana verırdı ama eve gitti o gidiş
Soran+1 yıluyudun mu?
- +1 yıl
Onu geri kazanamazsi
hiç değişmeyeceği halde her defasında ona tekrar tekrar güvenmwn sadece senin suçun sen kendini kırıyorsun
Herşeyin doğrusunu yapmış olman birdaha sorun çıkmayacağına söylemez biri çıkar artık istemiyorum der ve hikâye biter
seni hic sevmeyen birini sevmek zor ama önceden sevdiğini söyleyipte Şu an halini merak etmeyen birini sevmek daha zor
Soran+1 yılbeni ben bu kadar düşünürken içim rahat etmezken bana bunları yapıp nasıl içi rahat olabiliyor? 2 aydır hergün böyle 10-15saat mesaj atmıyor yazacam dıyor yazmıyor mesaj atmıyor benimle cıkarken resmen baska birisiyle konusuyor %100 yani. neden hangi insan bu kadar merhametsiz vicdansız olabilir bu kız mı benim sevgilim ben şok oluyorum simdi üniversiteye gidicek 1 yılı daha var evde degişti üniversitede ben olamayacam temelli degişecek bellki bu benimle zaman gecirmek için beraber oldu kalbime bunu inandıramıyorum işte. askere gitsem ben bu beni hiç beklemeyecek demek
Soran+1 yılaslında o kendini kandırıyor biliyor musun bende inanmıs numarası yapıyorum hiçbir zaman kötü gözle bakmadım ona saf temiz sevdim kötü niyetim olmadan biliyor musun okullar kapanmadan önce 3 ay varken hergün ALLAHIM günler gecmesın diye aglardım ondan uzaklasmak ıstemedım cok zengın olmak ıstedım yasadıgı yerden ev almak ıstedım hep onu gormek ıstedım son 1 gün kala o kadar cok agladım ona sarıldım o hiç aglamadı otobuse bindirdim onu öyle agladım ki gözleri bile dolmadı onun. ben hic uzaklasmak ıstemedım ben onu cok sevıyorum cocuk kadar mutlu oluyorum yanında sen cocuk musun ya diyip hep beni rencide etti seven insan yanında mutlu olur cocuk kadar mutluydum yanı varsın en derse desin beni cekiyorsun bu arada sana cok tsk ederım rahatsız olmuyorsun degil mi
- +1 yıl
Hayır hiç rahatsız olmuyorum öyle düşünme
ben şahsen seni hic sevmediğini düşünüyorum bana kızma belki biraz önyargılı davraniyorum onu tanımadığım icin ama sana davrandığı şekil hiç güzel değil çocuk gibi mutlu olduğun icin " sen cocuk musun ya" da ne demek? Üslub sorunu var heralde saygısızlık yapan insanları sevmem o seni bu hale getirdi onu asla affetme
Soran+1 yılİşe gidiyorum bir hayırlı işler de bana güc ver mutlu calısayım dıyorum biliyor musun bazı seylerı ona zorla yaptırıyorum kendi kendime mutlu etmeye calısıyroum, aramayan sormayan beni merak etmeyen biri için kaygılanıyorum ben herşeyin farkındayım ama kendime söz gecıremıyorum benım iyi niyetimi suistimal etti biliyor musun 1 haftalık calıstıgım paramı kardesıne gönderdım ayakkabı alacakmıs dogum gununde ben o mutlu olsun diye bunu yaptım, kontur attırdım benimle konussun bana sadık kalsın dıye ben bunlarla övünmüyorum asla paranın lafını da etmem onun mutlulugu ıcın herşeyi yaptım ben bunları hak etmedım bana acı cektıyıor ben burada sıkıntıdan uyuyamıyorum 2 aydır hasta olacam bu nasıl vicdansızlık ona aklım ermıyor ben uyuyamazken o nasıl uyuyor ya da beni kandırıyor hangı kız 9-10da uyur hergün abim var diyor 10-15saat yazmıyor hiç mi wc gitmiyor hiç mi ya, hep işi var sürekli mesgul hergün hiçbirşeyini anlatmıyor haber vermıyor ben neyiyim peki bana bunları yapıyor benimle sence?
- +1 yıl
Sen onun için artık hiç bir şey ifade etmiyorsun sana zerre kadar değer verseydi bu halde olmazdın
böyle insanlari anlamıyorum bu nasıl bir vicdandir seni sadece kullandı bunkar bana bunu söylüyor
böyle insanların hayatında ikinci bardak hiç pislenmesin
seni yari yolda bırakan tek şey umuttur
Soran+1 yılbence neden benimle biliyor musun bunca gecen günler hatırına beni yedekte tutuyor eger onunla olumsuz birşey olursa benimle devam edecek, ya da beni suclu cıkartıyor beni caresiz bırakıyor sinirlendirecek cıldırtacak benim ayrılmamı bekliyor bende taviz vermıyorum yanlıs yapmıyorum ona oda benimle zaman gecırıyor evet tam tamamıyla böyle her kavga ettgımızde ıstemıyorsan yol orada dıyor saygısız küfür ediyor inanki bu kalbim onundu kendı kendıne beni kendınden sogutuyor yavas yavas
Soran+1 yılbiliyor musun gecen gün instagrama birşey paylasmız bir dilek hakkım olsa anneler olumsuz olsun ısterdım yazmıs bunu yazan kız musaıttır telefonda degil mi, işten cıktım saat tam 12de bende ben senın herseyınım yeri gelir sevgilin yeri gelir baban annen gibi olmasamda ölene kadar seni cok sevecem diye mesaj attım lan ben sana yazma demeden yazma demedım mı yeter yav benı sınır etme dedi o kadar kırıldım ki
- +1 yıl
Bunları duydukca gercekten cok üzülüyorum gerçekten 😔😔 neden böyle yapiliyor sevgili olmanızı bırak bir insanla böyle konuşamazsın sen onun daima hep yaninda olcagini diyorken onun sana böyle karşılık vermesi çok acımasız 😔 böyle bir insanin böyle bir ilişkinin var olması inanılır gibi değil ilk defa duyuyorum bir kızın sevgilisine böyle davranmasini
o seni hiç sevmemis kusura bakma
Soran+1 yılinanki ben düşünmekten neden derken kafamı yastıga koyuyorum 2saat uyuyamıyorum eski resimlerimize bakıyorum o kadar sıcak sarılıyordu ki bana sımsıkı böyle bunları yapan bu muydu bana bunları yapan bu kız mıydı dıyorum üzülüyorum aglıyorum sabah uyandıgında bana ne acıklama yapacak merak edıyorum uyuyp kalmısım dıyecek sence nasıl tepki vereyim bıraz sonra yazacam sana dıyıpde uyudum demek sacma olur demı
- +1 yıl
Söyle ona ne istediğini çok lafa gerek yok bence onu cok sevdiğini ona söyleme bile o kadar iyi oyuncular var ki sen bilmiyorsun o kadar iyi oynatirlar ki adamı
Dedigim gibi cok lafa gerek yok ne yapmaya çalıştığını sor ve gervwkten bu iliskiyi istiyor mu diye hayir diyorsa kısa bak Hayır diyorsa tamam yaz ve sil numarasini engelle bunu yapmalisin daha fazla kendine acı çektirme
Soran+1 yılhaklısın işin cıvıgı cıkmaya basladı artık böyle sacma ilişki olmaz. inanır mısın bana 2 aydır nasılsın bır sorunun var mı bile demedi benimle ilgilenmeyeli 3 ay oldu artık kendnını bilir zor bir zaman atlayacam ama öyle böyle kendime gelmem lazım ben hep kendımden cok onu dusundum o bencil hep kendını dusundu işte , bu arada herşey için teşekkür ederim seni ekledim bu arada benim kötü günümde yanımda olanı ben unutmam bir sorunun sıkıntın oldugu zaman her zaman konusabiliriz iyi bir dost olmak isterim seninle sende uygun görürsen
Soran+1 yılteşekkür ederim takip ettim şimdi herşey senin içinde gecerli o kadar iyi geldi ki dertlesmek cok teşekkür ederim
Soran+1 yılben cok takıntılıyım sürekli neden diye düşünüyorum sevdıgım ınsanların degişmesi beni cok üzer sıkıntıdan uyuyamam daralırım sımdı o benı öyle caresiz bıraktı ki ne diyeyim ALLAH görüyor
Soran+1 yılbenim o kadar derdim sıkıntım var ona hiç belli etmiyorum üstüne o kadar agırlıgım varken ona destek oluyorum o dıyor ki o kadar işim var birde senle ugrasmam dıyor hiçbirşeyin farkında deegil daha biliyor musun ben hep yuklerını aldım o bencıl işte kendini düşünüyor Şu an beni sevse yanımda olurdu benımle konusurdu bana acı cektırmezdı merhametsiz işte
Soran+1 yılhaklısın dogru kendı kendımı yıyıp bıtırdım sürekli, okullar acılcak diye hep üzüldüm mesela erkekler ona bakarsa diye yanlıs bişey yaparmı diye hep kendımı yıprattım biliyor musun o hiç takmadı artık bende onun gibi olacam
Soran+1 yılseven insan degişmez kimsede onu degiştirmez herkesin aklı var eger baska bırını sevıyora sölesin yani yüzsüzlük yapacak halimiz yok
Soran+1 yılsevmek cok güzel ben cok sevdim inanır mısın 3 ay boyunca aralıksız uyuma dese 24saat sürekli konusurdum 1 kez sabahlayalım mı dedim güneşi aydınlatalım ddim uykum gelirse uyurum ben uykum daha önemli dedi
Soran+1 yıleylülde dogdu
Soran+1 yılrica ederim
+1 yılİş bitmiş müdür.
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kendinizi yerime koyun hayatımı maf etti kız arkadaşım lütfen yardımcı olun?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar