Sevdiğim kızdan red yedim, acil yardımınız lazım çok kötüyüm?

Sevdiğim kıza açıldım, bana sevdiği çocuğu, olmayacağını;hatta zamanla unutursun dedi. Hiç belli bile etmedin dedi, oysa ki anladığını bal gibi biliyorum. Arkadaşlığımız bozulmasın dedim, yok bişey olmaz dedi. Başka sınıftan sevdiğim kız, onun sınıfında da can ciğer olduğum bir dostum var, sınıfına girer çıkarım. Sizce ne yapayım? Kızı kıskandırayım mı?, yoksa bırakayım mı?, çok kötüyüm yardım edin, herkese şimdiden teşekkürler. ASD
Sevdiğim kızdan red yedim, acil yardımınız lazım çok kötüyüm?
Cevapla