Tarif edebilecek var mı?
Kırgınlıklarla mı geçecek bu genç yaşımız?
Kırgınlıklarla mı geçecek bu genç yaşımız?
Öğrenilmiş çaresizlik..
Kavanozun içine koyulmuş bir pire gibi..
Zıpladıkça kafasını vurur kapağa..
Zamanla alışır.. Kapağı açsan bile artık kapağı geçemez..
Her şeyin hayırlısı dersin..
Hayırlısı buymuş dersin.. Zamanla hayırlısının bu olduğuna da şükredersin..
#Vesselam
Zamanla hayırlısının bu olduğuna şükredeceğim zamanı bekliyorum...😕yada neyse...
"Olur ki, bir şey hoşunuza gitmezken, sizin için o hayırlı olur ve bir şeyi de sevdiğiniz halde o, hakkınızda şer olur. Allah bilir, siz bilemezsiniz."(Bakara/216)
Rabbim herşeyin hayırlısını versin..
Yanlış yolda sevdiğimiz için kusur ve kabahat bize ait..
Sevmek suç değil ki😕
Sevmek şuç değil..
Ama görücü usulü dışında olan bana yanlış yol gibi geliyor..
Sadece 3 kere görüşürsün beklersin buda olur
Belki de..
Haram sevdalarda huzur aradığımız için bu haldeyiz belkide...
Demek istediğim bu işte..
Kalbe söz geçiremiyoruz ki 😣
Bu da geçer ya Hû..
İnşaallah... yerine yenisi gelir😂
Nikahlı bir şekilde inşallah ;)
Bütün duam o zaten hayırlı bir eş...😔😕
Bizim de.. Bunca zaman sabrın mükafatı vardır inşallah.. ;)
İnşaallah...
18 gün sonra eig 😕
Eyvallah ✋😌
Beğenemedin mi😂geride alamıyorum ki 😂
Soruyu kapatınca ver.. 😂😂
Bubdan sonra yok sana 😂çok şımarmışsın sen😂
Bundan😂
Bir bak bakalım bana..
Beni bununla mı tehdit ediyorsun? 😎😎
Sence ne kadar korktum? 😂😂
Çok korktuğunu hisseder gibiyim😂😂
Hislerin yanılıyor.. ;)
Ölümden korkusu olmayan adamı hiçbir şeyle tehdit edemezsin.. 😎
Ölümden büyük korkular vardır azizim 😂
İllaki..
Fakat, bir fani beni ölğmden büyük bir şeyle tehdit edemez.. Azize.. 😉
Tamam hadi öyle olsun 😀
Çok beklersin😂😂
Öptün saydım.. ;)
Bir daha birini tehdit ederken, zaafını bilmelisin.. 😎
Abartmadın mı sence😊
Bu konuda profesyonelim.. 😎
Lisans çıkarmayı düşünüyorum 😂😂
Kolaylıklar diliyorum 😂
Eyvallah ✋😌
biraz stres biraz uzgün olabiliyor maalesef diyecek bisi yok
Biraz mı 😂
biraz diyerek ortami yumusattim :^)
Evet işte o an ben ölüyorum
Keşke ölsek de çekmesek dediğimiz acılardan... ne diyelim hayırlısı buymuş kader kısmet...
Çektiğim en güzel acı...
Acıyı mı seviyoruz sence
Onu seviyorsun , o istemiyor...
O sevmiyor , sevgini görmüyor
Başkasını sevmeyi deniyorsun , olmuyor.
Sonra sadece onu sevmeyi seviyorsun...
Bir süre sonra onsuzluğu seviyorsun.
Canın acıyor , acıyı seviyorsun...
Çünkü o'nun acısı , o var
Evre evre aslında bunlar.
En azından ben öyle yaşadım.
Neden acıyı sevdiğimi buldum 😂
😌 ben acıyı böyle sevdim , çok samimiyim 😌
Ayy kuzum kıyamam deme öyle içim parçalanıyor😣bazı emojileri bile onunla bütünleştirmişim ki her gördüğümde aklıma geliyor diyorum bu emojiyi çok atardı onunla geçen kahkaha dolu dakikalarımızı özlüyorum 😔 işi var diye acele acele mesaj atışlarımızı özlüyorum, onunla yazışırken uyuya kalmayı özlüyorum, onu güldürmeyi özlüyorum, onun bana yazdığı sevgi sözcüklerini özlüyorum, kalbimin kıpır kıpır atmasına sebep onu özlüyorum...
Biliyor musun onu özlediğinin farkında olduğun Zaman'ları bile özleyeceksin.
Çünkü Zaman çok hain.
Zaman akıp gittikçe anılar silik silik kalıyor.
Sonra hatırlamakta zorlandığın şeyleri rüyalarında görmeye başlıyorsun...
Kağıt kesiği gibi ince bir sızı hissediyorsun o an.
Burnunun direği sızlıyor.
Sevmenin en kötü yanı bu...
Hep özleyeceksin.
Herşeyinle hemde..
Burnun kokusunu , gözlerin görmeyi , zihnin düşünmeyi , ellerin dokunmayı özleyecek...
En son kalbin...
Kalbin onu sevmekten vazgeçtiğinde birini bir daha onun kadar sevmeyi özleyecek...
Vuslat seni hasrete mahkum kılar...
Umarım kavuşursun... 🙏
En çok ne isterdim biliyor musun sadece bir kere sarılmak sıkı sıkı sadece bir kere...
Eğer aranızda nefret yok ise... Sana bunu çok görmez..
Mümkün değil
Mümkün olanlara yetinmelisin...
Öyle yapıyorum 😊teşekkürler bu arada
Cevap
34Cevap
bide bana sorun *mk ona sevecegimi soyliyecegim zaman 3 gun soyleyememiştim karnımda kelebekler ucuyordu fakat soyledigim gun iplememesi beni 1 aya yakın hayata kusturdu ondan sonra yollarımız ayrıldı hiç gormedigim için unutuldu gitti
Kolay mı oldu unutmak
gormedigim için sorun olmadı tabi onceleri a sosyal oldum sayesinde neyse sonradan gormeyınce unutttum
seni seveni sevmeye çalışmak en mantıklısı şöyle bir şey vardır
bir kadın kendini seven erkeği zamanla sevebilir
erkek ise kendisini seven kadını zamanla sevemez
Çok iyi dedin çok moral oldu😂😂
Seni seveni sevmek mecburiyet değil ama bir doğru. Ama hiç bir aşkta doğru yok. Devir ihanetler devri. Bir sadakat reformu gerekiyor sevgililer arasında. Ama aşkın bir anayasası yok..
Of offff😊
Denize atlamak gibi bişi
Hayırlısı diyip geçelim
İstediğin olmuyo diye üzülme
Ya daha iyisi olur ya da hayırlısı budur
Hep böyle avutuyorum kendimi ya da bir nevi kandırıyorum bıktım böyle demekten ama 😕
Bizde çok yaşadık prof oluyo insan
Beni isteyen yok. o duyguyu henüz yaşamadım. Ama benim istediğimin beni reddetmesi başıma geldi. Ve dünya başıma yıkıldı. Offff offff ahhhh ahhh
İntihara cesaretim bile yok 😔
Ya ben tek basima mutlu birisiyim zaten neden birine asik olup hayatimi mahvedeyim ki :)
Aşık olmak insanın elinde değil ki
Degil ama yapacak bisey yok ona gore ortamlarda takilmayi dene. Ben sabit bir yere takilsam 50 defa ask yasardim surekli yeni mekan sifir ask :)
Genelde evdeyim 😂 insanın aşık olacağı varsa sonunda kahrolacağı varsa mekan yer zaman kişi sayısı fark etmiyor😂
Sende kahrolmaya meyillisin ablacim rahat ol kendini bosa al ve sal bayir asagi hem az yakar :)
Keşke öyle olsa😊
Keske meske oyle iste ablacim sen kendini baska seylere odakla bosver ask mesk manita islerini nasip olan olur zaten hem hayir islemeye merakli olanlar sana bulur merak etme :)))
E buluyolar işte üzücü yanıda bu😂
Uzucumu herkes ciddi birini ister ne guzel iste :)
Kimse vazgeçilmez değildir. Sen de vazgeçmeyi dene.
Öyle yapıyorum sonra ne oluyorsa gelip oturuyor kalbimin en güzel yerine yine bir süre kalıyor beni darma duman ediyor...
Kocaman bir sıfır
Haklısın ama😕aması var işte neyse...
o acıyı bizden başka kmse bilemez kolay kolay
https://www.youtube.com/watch?v=Fayl6sW_EhsBilmem hiç sevdiğim olmadı fakat sevenim çok oldu. Onlara sormak lazım
isteyenim çok sevdiğim yok..
senin durumun ise zor..
seni sevenlere yaşttığını aynısı onlara soyle onlar anlatır
En azından ben sevmediklerime umut vermiyorum
oyle yapıyosan ıyı
Valla òyle ya ama bu devirde sadece eğleneceksin sevmiceksin ondan hoşlanıyolar
beni isteyen yok, benim de istediğim yok... bilemeyecem o yüzden :D
Belki de seni gerçekten seven biriyle birlikte olduğunda geçicek
Beni gerçekten sevmediler mi sence, gerçek değilse bile çok iyi hissettirdiler maalesef
Mutluka sevmişlerdir işte en çok seveni sende sevmeyi dene veya sende ona iyi hissettir ve mutlu ol
Ya kalbimde zerre kıpırdama yoksa? Sevmek kolay değil sevdiğini umutmak yerine başkasını koymak hiç değil
Acı çekmek daha mı kolay
Bilmiyorum...
Ee şımarmayacaksın öyle işte seni sevenin halini anlaman açısından iyi olmuş
Ne alakası var en azından beni sevenlere umut vernedim ben
Tamam
olmuyosa zorlama sevebilceyin güzel bir adam bul
O da olmuyor😂
Kimler var 😂
😂😂
Benim hep imkansız oluyo😂neden olmasın
Haha😂
Ya ama😂😂
Versinler versinler😂
Ben bulurum 😂
Teşekkürler 😊😊
Fark ederse o na F16 çarpsın.;)
Nasıl 😂
Saatte 800km hız la..;)
Sevdiğim beni sevmiyirsa ikilemem
Demesi kolay 😊
Acı çekmez misin peki
Bence sen sevmemişsin
sevgisine karşılık bulanlar çok şanslı
Karşılık bulup kavuşanlar daha şanslı 😂
Bende bilsem 😕
Biliyon niye soruyon 😀
Sohbet edip üzüntümü paylaşmak kafamı meşgul etmek istiyorum çünkü 😂
Pki
Beni sevdipine çok inandım ama sevdipini hep dile getirir ailesi isyltemiyor diye vazgeçti benden heryerden engeledi nerden yazsam engelliyor
Kimse istemiyoki beni
O da olur ya 😕
Sanmiyorum
Sana umut enjekte etmek lazım 😊
Nasil yapican
Ben mi yapıcam 😂
Kim yapicak?
Bir ara mesaj kutuma gel 😂 birazdan çıkmam lazım 😊
Timam :)
seni seven birini sevmeye çalış sıkıntı olmaz :D
Öylede olmuyor
Kalbin ısınmazsa nasıl olacak😊
Olmuyor öyle 😔
2 kişi var şu an en azından bir görüşmeyi hak ediyorlar bence olur olur olmazsa olmaz çok da mühim değil 😕
Valla kriterlerim çok 😂
Dindar mı değil mi işi önemli yaşayış tarzı karakteri vs
En azından ben çalışmadığım da geçinebilmeliyiz
E işte insan olsun adam olsun sevsin beni korusun sırtımı ona yaslayayım ona her baktığımda içim gülsün yüzümle beraber😊
Amin sağolun
Çok kötü olmalı allah çekenlere sabır versin
Amin...
bu duyguyu yaşamadım ama anlayabiliyorum :(
Yaşamayan anlayamaz😔
Anlayamazsın 😂
Ha şöyle yola gel 😂
" Alem bana, ben O'na hayranım " misali.
Çok acı bir durum maalesef.
ergenlige baglı egosal dürtü bozuklugu. :D
Yapma Allah aşkına 😂
böyle dostum.. aşk yoktur :D
hele bu bahsettigin durum ergenligin dibi :D
Madem öyle söyle bakalım ne zaman bitecek😂
iki ihtimal var ya yön degiştirecek bu duygu başka birine ilgi duyacaksın ya da buna yol açan sebepler ortadan kalkack yani buda hayatında bazı degişiklikler olmasına baglı :D
Nasıl değişiklikler mesela 😊
şimdi özellikle karşılıksız aşk denilen duygu hayattaki olumsuzluklara bilinçdışının verdigi bir tepkidir. yani senin hayatındaki olumsuzluklardn dogan acıyı hissetmemek için bilinçdışı onu aşk gibi yansıtıyor çünkü en azından aşk olunca güzel bir yanıda var. bu durumda o hayatnda hissetgin ve aşka döndürülmüş acının ortadan kalkması lazım.. bunun içinde degişiklikler gerekir hayatında.
Nasıl değişiklik diyorum bende😂
ben senin hayatını nerden bileyim bacım sorunun kaynagını sen bulacan ve degişikligide sen belirleyecen ama kişinin bunu kendisinin yapmasıda çok çok zordur :D
Tamam😂
Alışıyorsun bir zaman sonra
Bizi bilen bilir bilmeyen ise yol alır
Seni istemeyen umrunda bile olmamali
Bunu yaşadım lisede :/
Sen tarif etmissin işte net " acı "
Sevdiğim beni istemiyorsa bende istemem.
Sevdiğin seni neden istemedi?
Öfkem yüzünden
Hımm neden öfkelendin
Kırdığı için
Ne dedi ki
Beni bırakacağını söyledi
döverim ben onu
Hı hı 😂hadi sen diğer sorularda oyalan😂
yok ya, seninle sohbet etmek iyi geldi.
Seni iyi anlıyorum :D
Beni bir tek sen anladın zaten, sen de yanlış anladın.
Doğru anladım seni sen yorma kendini 👍 başarılar sana bu yolda
:( :( Bayramın mübarek olsun bu arada.
Seninde bayramın mübarek olsun
aa senin böylemi?
Aa benim böyle 😀
Maalesef, sevdiğini sanmıştım yanılmışım. Çünkü seven insan karşısındaki insanın ilk hatasında onu terketmez şans verir en azından seven için böyle olmalı
Üzülsem mi sevinsem mi ama çok 😊😕 fakat hiçbirini istemiyorum😔 hatam kırılınca öfkeme engel olamayıp ağzıma geleni yazmak ve kırmızı çizgilerimin olması o çizgileri aşmasına izin vermemem 😀
Bende üzülüyorum ama değişen bir şey olmuyor hayırlısı bu deyip yine susuyorum 😊
Aynen ya
Çok acı.
İstediğim yok ki
Çok berbat bir duygu
geçer geçer
Kötüdür
Çok kötü
birine var
Birine var?
kötü bir acı
ohh en iyisi
ergenlik acısı
Bu yaşta ergenlik 😂
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar