• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Seni isteyenin çok olması ama sevdiğinin seni istememesi nasıl bir acı?

111rose111
111rose111 Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Tarif edebilecek var mı?
Kırgınlıklarla mı geçecek bu genç yaşımız?
Seni isteyenin çok olması ama sevdiğinin seni istememesi nasıl bir acı?
Cevapla
Sevgi Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Mütefekkir_Seyyah
    Mütefekkir_Seyyah Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 72%
    +1 yıl

    Öğrenilmiş çaresizlik..

    Kavanozun içine koyulmuş bir pire gibi..
    Zıpladıkça kafasını vurur kapağa..
    Zamanla alışır.. Kapağı açsan bile artık kapağı geçemez..

    Her şeyin hayırlısı dersin..
    Hayırlısı buymuş dersin.. Zamanla hayırlısının bu olduğuna da şükredersin..

    #Vesselam

    1
    33 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Zamanla hayırlısının bu olduğuna şükredeceğim zamanı bekliyorum...😕yada neyse...

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      "Olur ki, bir şey hoşunuza gitmezken, sizin için o hayırlı olur ve bir şeyi de sevdiğiniz halde o, hakkınızda şer olur. Allah bilir, siz bilemezsiniz."(Bakara/216)

      Rabbim herşeyin hayırlısını versin..

      Yanlış yolda sevdiğimiz için kusur ve kabahat bize ait..

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Sevmek suç değil ki😕

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Sevmek şuç değil..
      Ama görücü usulü dışında olan bana yanlış yol gibi geliyor..

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Sadece 3 kere görüşürsün beklersin buda olur

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Belki de..

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Haram sevdalarda huzur aradığımız için bu haldeyiz belkide...

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Demek istediğim bu işte..

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kalbe söz geçiremiyoruz ki 😣

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Bu da geçer ya Hû..

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      İnşaallah... yerine yenisi gelir😂

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Nikahlı bir şekilde inşallah ;)

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bütün duam o zaten hayırlı bir eş...😔😕

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Bizim de.. Bunca zaman sabrın mükafatı vardır inşallah.. ;)

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      İnşaallah...

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      18 gün sonra eig 😕
      Eyvallah ✋😌

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Beğenemedin mi😂geride alamıyorum ki 😂

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Soruyu kapatınca ver.. 😂😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bubdan sonra yok sana 😂çok şımarmışsın sen😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bundan😂

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Bir bak bakalım bana..
      Beni bununla mı tehdit ediyorsun? 😎😎

      Sence ne kadar korktum? 😂😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Çok korktuğunu hisseder gibiyim😂😂

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Hislerin yanılıyor.. ;)

      Ölümden korkusu olmayan adamı hiçbir şeyle tehdit edemezsin.. 😎

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ölümden büyük korkular vardır azizim 😂

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      İllaki..
      Fakat, bir fani beni ölğmden büyük bir şeyle tehdit edemez.. Azize.. 😉

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Tamam hadi öyle olsun 😀

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      He şöyle ✋😌
      www.bilgialem.com/.../Süleyman-Çakır-Resimleri.jpg

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Çok beklersin😂😂

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Öptün saydım.. ;)

      Bir daha birini tehdit ederken, zaafını bilmelisin.. 😎

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Abartmadın mı sence😊

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Bu konuda profesyonelim.. 😎
      Lisans çıkarmayı düşünüyorum 😂😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kolaylıklar diliyorum 😂

      Yorumla
    • Mütefekkir_Seyyah
      Mütefekkir_Seyyah
      +1 yıl

      Eyvallah ✋😌

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    biraz stres biraz uzgün olabiliyor maalesef diyecek bisi yok

    1
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Biraz mı 😂

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      biraz diyerek ortami yumusattim :^)

      Yorumla
  • cαтvσмєη
    cαтvσмєη Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    Evet işte o an ben ölüyorum

    1
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Keşke ölsek de çekmesek dediğimiz acılardan... ne diyelim hayırlısı buymuş kader kısmet...

      Yorumla
  • Bağyannkazulet
    Bağyannkazulet Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çektiğim en güzel acı...

    1
    12 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Acıyı mı seviyoruz sence

      Yorumla
    • Bağyannkazulet
      Bağyannkazulet
      +1 yıl

      Onu seviyorsun , o istemiyor...
      O sevmiyor , sevgini görmüyor
      Başkasını sevmeyi deniyorsun , olmuyor.
      Sonra sadece onu sevmeyi seviyorsun...
      Bir süre sonra onsuzluğu seviyorsun.
      Canın acıyor , acıyı seviyorsun...
      Çünkü o'nun acısı , o var
      Evre evre aslında bunlar.
      En azından ben öyle yaşadım.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Neden acıyı sevdiğimi buldum 😂

      Yorumla
    • Bağyannkazulet
      Bağyannkazulet
      +1 yıl

      😌 ben acıyı böyle sevdim , çok samimiyim 😌

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ayy kuzum kıyamam deme öyle içim parçalanıyor😣bazı emojileri bile onunla bütünleştirmişim ki her gördüğümde aklıma geliyor diyorum bu emojiyi çok atardı onunla geçen kahkaha dolu dakikalarımızı özlüyorum 😔 işi var diye acele acele mesaj atışlarımızı özlüyorum, onunla yazışırken uyuya kalmayı özlüyorum, onu güldürmeyi özlüyorum, onun bana yazdığı sevgi sözcüklerini özlüyorum, kalbimin kıpır kıpır atmasına sebep onu özlüyorum...

      Yorumla
    • Bağyannkazulet
      Bağyannkazulet
      +1 yıl

      Biliyor musun onu özlediğinin farkında olduğun Zaman'ları bile özleyeceksin.
      Çünkü Zaman çok hain.
      Zaman akıp gittikçe anılar silik silik kalıyor.
      Sonra hatırlamakta zorlandığın şeyleri rüyalarında görmeye başlıyorsun...
      Kağıt kesiği gibi ince bir sızı hissediyorsun o an.
      Burnunun direği sızlıyor.
      Sevmenin en kötü yanı bu...
      Hep özleyeceksin.
      Herşeyinle hemde..
      Burnun kokusunu , gözlerin görmeyi , zihnin düşünmeyi , ellerin dokunmayı özleyecek...
      En son kalbin...
      Kalbin onu sevmekten vazgeçtiğinde birini bir daha onun kadar sevmeyi özleyecek...
      Vuslat seni hasrete mahkum kılar...

      Yorumla
    • Bağyannkazulet
      Bağyannkazulet
      +1 yıl

      Umarım kavuşursun... 🙏

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      En çok ne isterdim biliyor musun sadece bir kere sarılmak sıkı sıkı sadece bir kere...

      Yorumla
    • Bağyannkazulet
      Bağyannkazulet
      +1 yıl

      Eğer aranızda nefret yok ise... Sana bunu çok görmez..

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Mümkün değil

      Yorumla
    • Bağyannkazulet
      Bağyannkazulet
      +1 yıl

      Mümkün olanlara yetinmelisin...

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Öyle yapıyorum 😊teşekkürler bu arada

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

15

Cevap

34

Cevap

  • rodiabdullah
    rodiabdullah Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    bide bana sorun *mk ona sevecegimi soyliyecegim zaman 3 gun soyleyememiştim karnımda kelebekler ucuyordu fakat soyledigim gun iplememesi beni 1 aya yakın hayata kusturdu ondan sonra yollarımız ayrıldı hiç gormedigim için unutuldu gitti

    2
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kolay mı oldu unutmak

      Yorumla
    • rodiabdullah
      rodiabdullah
      +1 yıl

      gormedigim için sorun olmadı tabi onceleri a sosyal oldum sayesinde neyse sonradan gormeyınce unutttum

      Yorumla
  • Namesis-Fearless
    Namesis-Fearless Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 64%
    +1 yıl

    seni seveni sevmeye çalışmak en mantıklısı şöyle bir şey vardır
    bir kadın kendini seven erkeği zamanla sevebilir
    erkek ise kendisini seven kadını zamanla sevemez

    1
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Çok iyi dedin çok moral oldu😂😂

      Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Seni seveni sevmek mecburiyet değil ama bir doğru. Ama hiç bir aşkta doğru yok. Devir ihanetler devri. Bir sadakat reformu gerekiyor sevgililer arasında. Ama aşkın bir anayasası yok..

    1
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Of offff😊

      Yorumla
  • mMaxcodeRİMm
    mMaxcodeRİMm Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.

    Denize atlamak gibi bişi
    Hayırlısı diyip geçelim
    İstediğin olmuyo diye üzülme
    Ya daha iyisi olur ya da hayırlısı budur

    1
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Hep böyle avutuyorum kendimi ya da bir nevi kandırıyorum bıktım böyle demekten ama 😕

      Yorumla
    • mMaxcodeRİMm
      mMaxcodeRİMm
      +1 yıl

      Bizde çok yaşadık prof oluyo insan

      Yorumla
  • crknadam
    crknadam Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Beni isteyen yok. o duyguyu henüz yaşamadım. Ama benim istediğimin beni reddetmesi başıma geldi. Ve dünya başıma yıkıldı. Offff offff ahhhh ahhh

    1
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      İntihara cesaretim bile yok 😔

      Yorumla
  • Sanalkahraman41
    Sanalkahraman41 Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 685 cevap paylaştı.

    Ya ben tek basima mutlu birisiyim zaten neden birine asik olup hayatimi mahvedeyim ki :)

    2
    8 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Aşık olmak insanın elinde değil ki

      Yorumla
    • Sanalkahraman41
      Sanalkahraman41
      +1 yıl

      Degil ama yapacak bisey yok ona gore ortamlarda takilmayi dene. Ben sabit bir yere takilsam 50 defa ask yasardim surekli yeni mekan sifir ask :)

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Genelde evdeyim 😂 insanın aşık olacağı varsa sonunda kahrolacağı varsa mekan yer zaman kişi sayısı fark etmiyor😂

      Yorumla
    • Sanalkahraman41
      Sanalkahraman41
      +1 yıl

      Sende kahrolmaya meyillisin ablacim rahat ol kendini bosa al ve sal bayir asagi hem az yakar :)

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Keşke öyle olsa😊

      Yorumla
    • Sanalkahraman41
      Sanalkahraman41
      +1 yıl

      Keske meske oyle iste ablacim sen kendini baska seylere odakla bosver ask mesk manita islerini nasip olan olur zaten hem hayir islemeye merakli olanlar sana bulur merak etme :)))

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      E buluyolar işte üzücü yanıda bu😂

      Yorumla
    • Sanalkahraman41
      Sanalkahraman41
      +1 yıl

      Uzucumu herkes ciddi birini ister ne guzel iste :)

      Yorumla
  • aman-ya
    aman-ya Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Kimse vazgeçilmez değildir. Sen de vazgeçmeyi dene.

    1
    5 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Öyle yapıyorum sonra ne oluyorsa gelip oturuyor kalbimin en güzel yerine yine bir süre kalıyor beni darma duman ediyor...

      Yorumla
    • aman-ya
      aman-ya
      +1 yıl

      Vazgeçmek zordur kolay demiyorum ama imkansız da değildir. İnsan bir şeyi yeterki istesin. Mantığına hareket edersen aşman daha kolay olacaktır, şöyle düşün; eğer sana dönmesi gibi bir ihtimal söz konusu değilse onu düşünmenin sana ne gibi bir getirisi var?

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kocaman bir sıfır

      Yorumla
    • aman-ya
      aman-ya
      +1 yıl

      Öyleyse önüne bak. Hayat insanlara hak etmedikleri değeri verip kendini tüketebileceğin kadar uzun değil. Zamanını sana hak ettiğin değeri veren insanlara harca.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Haklısın ama😕aması var işte neyse...

      Yorumla
  • velhevkirealist
    velhevkirealist Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 508 cevap paylaştı.

    o acıyı bizden başka kmse bilemez kolay kolay

    https://www.youtube.com/watch?v=Fayl6sW_Ehs
    1
    0 Yorumla
  • Hicranda_Gönlüm
    Hicranda_Gönlüm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    Bilmem hiç sevdiğim olmadı fakat sevenim çok oldu. Onlara sormak lazım

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    isteyenim çok sevdiğim yok..

    senin durumun ise zor..

    1
    0 Yorumla
  • BraveHeart1113
    BraveHeart1113 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 75%
    +1 yıl

    seni sevenlere yaşttığını aynısı onlara soyle onlar anlatır

    0
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      En azından ben sevmediklerime umut vermiyorum

      Yorumla
    • BraveHeart1113
      BraveHeart1113
      +1 yıl

      oyle yapıyosan ıyı

      Yorumla
  • Fulltime07
    Fulltime07 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Valla òyle ya ama bu devirde sadece eğleneceksin sevmiceksin ondan hoşlanıyolar

    1
    0 Yorumla
  • scorpion_is_back
    scorpion_is_back Takip Et
    Xper 6 Yaş: 52
    +1 yıl

    beni isteyen yok, benim de istediğim yok... bilemeyecem o yüzden :D

    1
    0 Yorumla
  • Siyahvekırmızıbulut
    Siyahvekırmızıbulut Takip Et
    Guru Yaş: 110
    +1 yıl

    Belki de seni gerçekten seven biriyle birlikte olduğunda geçicek

    0
    5 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Beni gerçekten sevmediler mi sence, gerçek değilse bile çok iyi hissettirdiler maalesef

      Yorumla
    • Siyahvekırmızıbulut
      Siyahvekırmızıbulut
      +1 yıl

      Mutluka sevmişlerdir işte en çok seveni sende sevmeyi dene veya sende ona iyi hissettir ve mutlu ol

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ya kalbimde zerre kıpırdama yoksa? Sevmek kolay değil sevdiğini umutmak yerine başkasını koymak hiç değil

      Yorumla
    • Siyahvekırmızıbulut
      Siyahvekırmızıbulut
      +1 yıl

      Acı çekmek daha mı kolay

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bilmiyorum...

      Yorumla
  • HizliveRizeli
    HizliveRizeli Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Ee şımarmayacaksın öyle işte seni sevenin halini anlaman açısından iyi olmuş

    1
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ne alakası var en azından beni sevenlere umut vernedim ben

      Yorumla
    • HizliveRizeli
      HizliveRizeli
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • matrakci
    matrakci Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    olmuyosa zorlama sevebilceyin güzel bir adam bul

    1
    17 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      O da olmuyor😂

      Yorumla
    • matrakci
      matrakci
      +1 yıl

      😮😨 odaha kötü bak yardım etmeye çalışıyoruz işimizi zorlaştırma 😂😂😂birini sec 😄

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kimler var 😂

      Yorumla
    • matrakci
      matrakci
      +1 yıl

      herkes burda işde yelpaze geniş içerden olur dısardan olur elinde teknolojin varsa marsdan bile olur 😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • matrakci
      matrakci
      +1 yıl

      😂😂😂yanlız dünya buna pek hazır deyil mümkünse marstan olmasın 😄

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Benim hep imkansız oluyo😂neden olmasın

      Yorumla
    • matrakci
      matrakci
      +1 yıl

      dur kız dur olmaz olmaz da olcagı tutar marsa gelin gidersin bak 😂😂😂 milletin ocagına incir dikme 😄

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Haha😂

      Yorumla
    • matrakci
      matrakci
      +1 yıl

      😂😂😂 yüksek yüksek marsa kız vermesinler 😄😄😄

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ya ama😂😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Versinler versinler😂

      Yorumla
    • matrakci
      matrakci
      +1 yıl

      ne versinler be yahu mars nere biliyonmu sen haritada bile yok 😂

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ben bulurum 😂

      Yorumla
    • matrakci
      matrakci
      +1 yıl

      ee o zaman uyarmadı deme ben uyardım bize mutluluk dilemek düşer 😮😮😛😄

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Teşekkürler 😊😊

      Yorumla
    • matrakci
      matrakci
      +1 yıl

      nedemek rc ederim

      Yorumla
  • InacBskntli
    InacBskntli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Fark ederse o na F16 çarpsın.;)

    1
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Nasıl 😂

      Yorumla
    • InacBskntli
      InacBskntli
      +1 yıl

      Saatte 800km hız la..;)

      Yorumla
  • D3V1L
    D3V1L Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    Sevdiğim beni sevmiyirsa ikilemem

    1
    6 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Demesi kolay 😊

      Yorumla
    • D3V1L
      D3V1L
      +1 yıl

      Gerçekten öyle bir huyum var..

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Acı çekmez misin peki

      Yorumla
    • D3V1L
      D3V1L
      +1 yıl

      24 saat çekerim ama inan aklım daha ustun duygularimdan.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bence sen sevmemişsin

      Yorumla
    • D3V1L
      D3V1L
      +1 yıl

      Olabilir.

      Yorumla
  • starsu
    starsu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    sevgisine karşılık bulanlar çok şanslı

    1
    3 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Karşılık bulup kavuşanlar daha şanslı 😂

      Yorumla
    • starsu
      starsu
      +1 yıl

      biz ne oluyoruz peki :(

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bende bilsem 😕

      Yorumla
  • Zngnzorbey
    Zngnzorbey Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Biliyon niye soruyon 😀

    1
    2 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Sohbet edip üzüntümü paylaşmak kafamı meşgul etmek istiyorum çünkü 😂

      Yorumla
    • Zngnzorbey
      Zngnzorbey
      +1 yıl

      Pki

      Yorumla
  • Enkskskkd
    Enkskskkd Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Beni sevdipine çok inandım ama sevdipini hep dile getirir ailesi isyltemiyor diye vazgeçti benden heryerden engeledi nerden yazsam engelliyor

    0
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 29,3b cevap paylaştı.

    Kimse istemiyoki beni

    1
    8 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      O da olur ya 😕

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Sanmiyorum

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Sana umut enjekte etmek lazım 😊

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Nasil yapican

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ben mi yapıcam 😂

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Kim yapicak?

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bir ara mesaj kutuma gel 😂 birazdan çıkmam lazım 😊

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      Timam :)

      Yorumla
  • refleks22
    refleks22 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    seni seven birini sevmeye çalış sıkıntı olmaz :D

    1
    17 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Öylede olmuyor

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      olur neden olmasın.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kalbin ısınmazsa nasıl olacak😊

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      o kadar da değil. biraz gözün keserse olur. zamanla daha da ısınırsın.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Olmuyor öyle 😔

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      fazla armudun sapı üzümün çöpü dememek de fayda var. olur olur

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      2 kişi var şu an en azından bir görüşmeyi hak ediyorlar bence olur olur olmazsa olmaz çok da mühim değil 😕

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      bende öyle diyorum zaten. bir tanışırsın. biraz için ısınırsa devam ettirirsin. olmazsa da dünyanın sonu değil. çok fazla kriterlerin içinde boğulma ama :D

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Valla kriterlerim çok 😂

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      oooo o oo azalt biraz azalt. ne bunlar mesela?

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Dindar mı değil mi işi önemli yaşayış tarzı karakteri vs

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      işi derken? iyi bir maaşı olması mı?

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      En azından ben çalışmadığım da geçinebilmeliyiz

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      e tabiki. bunlar kriterden sayılmıyor artık :D

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      E işte insan olsun adam olsun sevsin beni korusun sırtımı ona yaslayayım ona her baktığımda içim gülsün yüzümle beraber😊

      Yorumla
    • refleks22
      refleks22
      +1 yıl

      hayırlısı. umarım gönlüne göre olur.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Amin sağolun

      Yorumla
  • tolgasaritaşim
    tolgasaritaşim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok kötü olmalı allah çekenlere sabır versin

    1
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Amin...

      Yorumla
  • morphy_54
    morphy_54 Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    bu duyguyu yaşamadım ama anlayabiliyorum :(

    1
    6 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Yaşamayan anlayamaz😔

      Yorumla
    • morphy_54
      morphy_54
      +1 yıl

      ben anlayabiliyorum :D

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Anlayamazsın 😂

      Yorumla
    • morphy_54
      morphy_54
      +1 yıl

      iyi hadi öyle olsun be senimi kırıcam :D :D

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Ha şöyle yola gel 😂

      Yorumla
    • morphy_54
      morphy_54
      +1 yıl

      tamam artistlenme hemen ıhh yaparım seni bak :D :D :D

      Yorumla
  • Berna-20
    Berna-20 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 44%
    +1 yıl

    " Alem bana, ben O'na hayranım " misali.

    1
    0 Yorumla
  • MecnunGenc
    MecnunGenc Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Çok acı bir durum maalesef.

    1
    0 Yorumla
  • erennnnnnnnnnnnnn
    erennnnnnnnnnnnnn Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 43%
    +1 yıl

    ergenlige baglı egosal dürtü bozuklugu. :D

    0
    10 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Yapma Allah aşkına 😂

      Yorumla
    • erennnnnnnnnnnnnn
      erennnnnnnnnnnnnn
      +1 yıl

      böyle dostum.. aşk yoktur :D

      Yorumla
    • erennnnnnnnnnnnnn
      erennnnnnnnnnnnnn
      +1 yıl

      hele bu bahsettigin durum ergenligin dibi :D

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Madem öyle söyle bakalım ne zaman bitecek😂

      Yorumla
    • erennnnnnnnnnnnnn
      erennnnnnnnnnnnnn
      +1 yıl

      iki ihtimal var ya yön degiştirecek bu duygu başka birine ilgi duyacaksın ya da buna yol açan sebepler ortadan kalkack yani buda hayatında bazı degişiklikler olmasına baglı :D

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Nasıl değişiklikler mesela 😊

      Yorumla
    • erennnnnnnnnnnnnn
      erennnnnnnnnnnnnn
      +1 yıl

      şimdi özellikle karşılıksız aşk denilen duygu hayattaki olumsuzluklara bilinçdışının verdigi bir tepkidir. yani senin hayatındaki olumsuzluklardn dogan acıyı hissetmemek için bilinçdışı onu aşk gibi yansıtıyor çünkü en azından aşk olunca güzel bir yanıda var. bu durumda o hayatnda hissetgin ve aşka döndürülmüş acının ortadan kalkması lazım.. bunun içinde degişiklikler gerekir hayatında.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Nasıl değişiklik diyorum bende😂

      Yorumla
    • erennnnnnnnnnnnnn
      erennnnnnnnnnnnnn
      +1 yıl

      ben senin hayatını nerden bileyim bacım sorunun kaynagını sen bulacan ve degişikligide sen belirleyecen ama kişinin bunu kendisinin yapmasıda çok çok zordur :D

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Tamam😂

      Yorumla
  • Raabiiaa
    Raabiiaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Alışıyorsun bir zaman sonra

    1
    0 Yorumla
  • Esrarengiz_
    Esrarengiz_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Bizi bilen bilir bilmeyen ise yol alır

    1
    0 Yorumla
  • Ararat34
    Ararat34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Seni istemeyen umrunda bile olmamali

    1
    0 Yorumla
  • gdsfdsfds
    gdsfdsfds Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Bunu yaşadım lisede :/

    1
    0 Yorumla
  • s3d4ty
    s3d4ty Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sen tarif etmissin işte net " acı "

    1
    0 Yorumla
  • AkıtGelsin
    AkıtGelsin Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevdiğim beni istemiyorsa bende istemem.

    2
    0 Yorumla
  • İzMiRli-BEyEfeNDi
    İzMiRli-BEyEfeNDi Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Sevdiğin seni neden istemedi?

    0
    13 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Öfkem yüzünden

      Yorumla
    • İzMiRli-BEyEfeNDi
      İzMiRli-BEyEfeNDi
      +1 yıl

      Hımm neden öfkelendin

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Kırdığı için

      Yorumla
    • İzMiRli-BEyEfeNDi
      İzMiRli-BEyEfeNDi
      +1 yıl

      Ne dedi ki

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Beni bırakacağını söyledi

      Yorumla
    • İzMiRli-BEyEfeNDi
      İzMiRli-BEyEfeNDi
      +1 yıl

      döverim ben onu

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Hı hı 😂hadi sen diğer sorularda oyalan😂

      Yorumla
    • İzMiRli-BEyEfeNDi
      İzMiRli-BEyEfeNDi
      +1 yıl

      yok ya, seninle sohbet etmek iyi geldi.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Seni iyi anlıyorum :D

      Yorumla
    • İzMiRli-BEyEfeNDi
      İzMiRli-BEyEfeNDi
      +1 yıl

      Beni bir tek sen anladın zaten, sen de yanlış anladın.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Doğru anladım seni sen yorma kendini 👍 başarılar sana bu yolda

      Yorumla
    • İzMiRli-BEyEfeNDi
      İzMiRli-BEyEfeNDi
      +1 yıl

      :( :( Bayramın mübarek olsun bu arada.

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Seninde bayramın mübarek olsun

      Yorumla
  • Querasma
    Querasma Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    aa senin böylemi?

    1
    8 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Aa benim böyle 😀

      Yorumla
    • Querasma
      Querasma
      +1 yıl

      sevdiğin var o seni sevmiyor mu?

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Maalesef, sevdiğini sanmıştım yanılmışım. Çünkü seven insan karşısındaki insanın ilk hatasında onu terketmez şans verir en azından seven için böyle olmalı

      Yorumla
    • Querasma
      Querasma
      +1 yıl

      ne hatası yaptın peki? onun dışında da seni isteyen çok mu?

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Üzülsem mi sevinsem mi ama çok 😊😕 fakat hiçbirini istemiyorum😔 hatam kırılınca öfkeme engel olamayıp ağzıma geleni yazmak ve kırmızı çizgilerimin olması o çizgileri aşmasına izin vermemem 😀

      Yorumla
    • Querasma
      Querasma
      +1 yıl

      yaa üzüldüm sana çok

      Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bende üzülüyorum ama değişen bir şey olmuyor hayırlısı bu deyip yine susuyorum 😊

      Yorumla
    • Querasma
      Querasma
      +1 yıl

      üzülme ya

      Yorumla
  • kirpikbrk
    kirpikbrk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 502 cevap paylaştı.

    Aynen ya

    1
    0 Yorumla
  • cicikız63
    cicikız63 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Çok acı.

    1
    0 Yorumla
  • KelvinJora
    KelvinJora Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    İstediğim yok ki

    1
    0 Yorumla
  • SlytherinPride
    SlytherinPride Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok berbat bir duygu

    1
    0 Yorumla
  • _OlurÖyle
    _OlurÖyle Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    geçer geçer

    1
    0 Yorumla
  • __Victoria__
    __Victoria__ Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.

    Kötüdür

    1
    0 Yorumla
  • AdeM07
    AdeM07 Takip Et
    Guru Yaş: 50
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Çok kötü

    1
    0 Yorumla
  • LeAylin
    LeAylin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    birine var

    1
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Birine var?

      Yorumla
  • _-Öcüü-_
    _-Öcüü-_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    kötü bir acı

    1
    0 Yorumla
  • vonnn
    vonnn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    ohh en iyisi

    1
    0 Yorumla
  • Romiyo_
    Romiyo_ Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    ergenlik acısı

    0
    1 Yorumla
    • 111rose111
      111rose111
      +1 yıl

      Bu yaşta ergenlik 😂

      Yorumla
Devamını Gör(34)

2 özel cevap
Sadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Seni isteyenin çok olması ama sevdiğinin seni istememesi nasıl bir acı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hic bir zaman sevilmeyeceginizi deger gormeyeceginiz hissetmek cok ağir degil misizi... 5 cevap verildi
Sevdiğine kıyamamak, sevdiğine doyamamak? 2 cevap verildi
Sevdiğiniz kişinin sizi istememesi? 7 cevap verildi
Sevdiğin adam tarafından sevilmemek çok acı değil mi? 5 cevap verildi
Bazen seviyorum derken bile acıtır canını, peki o sevgiye ihtiyacın var mıdır? 20 cevap verildi
Seni sevmeyen birinden aşk dilenir misin? 29 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨