Aşkınızı hangi kanatlı sözler ile gökyüzüne yazabilirsiniz?



Ne varsa yarim kalmisliklarim,
Kalbime kazidigim askin ile tamamladim.
Nefesine omrumu,
Bedenine bedenimi,
Tum hayatina ruhumu teslim ettim.
Goruyorsun,
Hissediyorsun,
Bir damla yagmur dusuyor gozlerine,
Bogazinda yutkunamadigin bir dugum,
Gozlerin bugulaniyor.
Goruyorum.
Bekle,
Yakindir vuslat.
Yazamam 😂
www.kizlarsoruyor.com/.../q5724220-bugun-sevgilimin-dogum-gunu-ona-soyledigim-sarkiyi-dinlermisiniz bu sarkiyla. Hadi sizde sarkimi dinleyip soruya yorum birakin askima destek verin acilll😂
Benden "Seni seviyorum" dememi bekleme sevgili
Bizde zikir sessiz çekilir
Cevap
6Cevap
Ben öyle uzun şeyler yazmam. Sadece "sen" yazarım. Çünkü bu kelime söyleyeceğim ve söyleyemeyeceğim bütün duygularımı, sırlarımı ve pişmanlıklarımı barındırıyor. Dostum, bu gökyüzü için bile fazla...
Aklıma tavuk kanadı geldi aşkla alakam yok malesef ama tavuk kanadinin tadi guzel yani tavsiye ederim yiyin 😂😂djdjdjsjs
Bazı takımların sermayesi insandır . Beşiktaş gibi.
-Cemal Süreya
Aşık olmadığım için şu an buraya içimden gelenleri yazamam çünkü yok :D
İnleyen nağmeler ruhumu sardı,
Bir rüya ki orda hep şarkılar vardı.
Uçan kuşlar martılar,
Gülen şen sevdalılar vardı...
Arzular orada zevk oradaydı,
Bir deniz ki aşk dolu, dalgalar vardı
Psikopat_hatun diyor Kİ ALLAH ayırmadığı sürece kullara o şansı vermiyoruz
#Tüm tukenmişliklere bir cevap arasaydim eğer bu adın geçerken kalbindeki tarifsiz sızı olurdu... not öylesine yazılmış bir soz
Aşk jilet yarası gibidir acısı geçer ama yarası kalır PRENSES sim Sevgilim
Soruyu okurken beynım yandı yazamıcam galıba o kapasıteyı goremedım kendımde
Aşık olduğum zaman edebiyatını ona yaparım
Çünkü biz deli, manyak bir şeyiz
Gökyüzünü kirlet meye gerek yok bence
Benimle evlenirmisin
😂
Sevişelim mı sevgilim diyerek
aşka inanmayanlar nereye yazıyordu?
Kelle Paça
Kavurma
imamhatipler kapatılsın
Yazmam odunum
Bosversene :)
Yazamam
Sarıma lacivertimsin
gerrek yok :)
Nutellamsın
sadece sen.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar