AŞK MI? GURUR MU? Konuşma ekte gurur yapıp yazmamak mı? Yoksa yazıp oturup konuşmak mı? Ne yapmalıyım?

AŞK MI?  GURUR MU?     Konuşma ekte gurur yapıp yazmamak mı? Yoksa yazıp oturup konuşmak mı? Ne yapmalıyım?


Güncellemeler
+1 yıl
bir anda insan bu kadar değişir mi?
AŞK MI? GURUR MU? Konuşma ekte gurur yapıp yazmamak mı? Yoksa yazıp oturup konuşmak mı? Ne yapmalıyım?
Cevapla