Kendinizi konuşarak mı daha rahat ifade edersiniz yoksa yazarak mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Çok süper soru 👍 teşekkürler Esra_Bayram 🙏
Güncellemeler
+1 yıl
********
Kendinizi konuşarak mı daha rahat ifade edersiniz yoksa yazarak mı?
Cevapla