Kendinizi konuşarak mı yazarak mı daha iyi ifade edersiniz?

Ben yazarak daha iyi ifade ettiğimi düşünüyorum. Daha kontrollü ve isabetli cümle kurulabiliyor. Bir yeri eksik veya yanlış yazınca değiştirebiliyorsun falan...

Kendinizi konuşarak mı yazarak mı daha iyi ifade edersiniz?
Cevapla