Yazarak mı kendinizi daha iyi ifade ediyorsunuz , konuşarak mı?

Konuşarak , yazma özürlüyüm galiba..
Yazarak mı kendinizi daha iyi ifade ediyorsunuz , konuşarak mı?
Cevapla