Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. ne kadarda devrimci bir kız derim.
yeni bir akıma ilkler olarak imza atmak, bizler için birer onurdur,
haydi anne, haydi baba ! yapmanız gerekeni biliyorsunuz ! derim :D
gerçi onlar normalini içiyordu değil mi :D aah, her zamanki cahilliğim işte. bakma :D...12 Yorumla- +1 yıl
Bizim kmydekiler çay yapıyı bence çok ilkel
En İyi Cevaplar
Oraya kızı almaya gelmişim çeşme suyu verse dert etmem.
Sonunda bardağı tabağa ters kapatır çay falı bakarım ortalığı şenlendiririm29 Yorumla- +1 yıl
kahve orda bir secenek degil bir gelenektir... orda su soru bile olmaz ne icersiniz? .. ordaki sorulmasi gereken soru kahveniz nasil olsun.. ve bu gelenek bizim turk kulturunde asirlari tasir simdi kahve yerine cay gelirse bir geline bakarim bir de gelene bakarim sorun var ama nerde ve kimde o durumda cay getiren kizda mi yoksa ona bu yasina kadar bu kulturu asilamamis ailede mi ama sonuc olarak tabiki olumlu davranirim.. fakat genel anlamda 1-0 eksi baslamistir kiz evi :)
Erkek olsam ve bununla karşılaşsam misafir umduğunu değil bulduğunu yer misali içerim. Sonuç kız istemek ne gerek var kahveye çaya
12 Yorumla
Çay ikram edilmiş olur 😛😛😏 ama tuzlu kahveyi yapmayacak mısın 🙅🏻
113 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Her şeyi geç ama çayı demle hacı hem neymiş öyle kahve falan çay samimiyettir alırım o kızı bir daha da bırakmam severim ömür boyu :)
17 Yorumla
+1 yılAyyy ne kadar usengec veya suna bak bir kahve yapamadi derim icimden :) Ulan naskl kiza gidiyoz iyimi :)
15 Yorumla- +1 yıl
INSALLAH karim senin gibi olmaz :) Alcak adamada yazik diyorum :(
- +1 yıl
Ne dedim be kinamadimki :) Karim senin gibi olursa dugunume davetlisin :)
- +1 yıl
Kız istemeye "gelinmeyeceği" için dolayısıyla kız istenmemiş kahve yapılmamış kahve yerine de çay yapılmamış olur...
Valla ben kahve yerine çayı tercih ederim
Gececi kuş :))13 Yorumla
+1 yılAnnem orada yer beni büyük ihtimalle. Ama ben sevdim iyi fikir.
15 Yorumla- +1 yıl
Gerçi biraz ucuza kaçmak gibi olur ama. 😂
- +1 yıl
Uu timam. Alakam olmadığı ne kadar belli 😅
Kalkarım kahve alır gelirim. İnceden laf sokarım nolcak :)
210 Yorumlaşaşırırım yani sonucta gelenekte olanı değiştirmek :) bir de tuz yerine sut kat kötü yerine güzel olsun :D
14 Yorumla
+1 yılAma çay daha zahmetli sürekli yenilemek zorundasın 😂 kahve 1 fincan içilir 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Öyle olursa sjsksjksjk
https://www.youtube.com/watch?v=vqIa2hNbPog - +1 yıl
Asgdhshx diyemezsin sıkar biraz akfnmzx
- +1 yıl
Sustum kajanfksdn
evde kahvemi yok yoksa kahve yapmayımı bilmiyosun, ya nebiçim soru bu anlamadım ben, kurufasulye pilav yap ananlarda öğünsünler çok güzel yapar kızım diye
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı.
+1 yılbişey olmazdı çeyiz serilirken hazır örülmüş şeyler yerine iplik ile tığ olarak alırdı cevabını :D
22 Yorumla- +1 yıl
aynen öyle :D
Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı. tepki vermem. tuzu çok olsa bari :D şekerle dengeleriz dfgfd :D
16 Yorumla
+1 yılKahve sevmiyorum mesela ben, kız isteme zamanı gelince eğer ki eşim olcak kız beni tanıyorsa kahve dışında bişey getirir bana 😉
10 Yorumla
+1 yılÇay ne abi white chocolate mocha yaparım bn. s. s. s
20 Yorumla
+1 yılO kahveyi icmeden kizi isteyemiyiz o kahve yapilcak...
12 Yorumla- +1 yıl
Evet kanka 😅
+1 yılBen kahve sevmem kokusu bile dokunuyor Karadeniz kızıyım uzayda su bulsam çay koyarım gelsin çayımı içsin 😄
11 Yorumla
+1 yılDemekki kız kahve yaptı yaktı derim alıcaz kızı kaçıramazsın bizievden 😂
20 Yorumladaha güzel olur aslında tuzlu kahve içmektense normal çay içerim oh miss
14 Yorumla
+1 yılÇayı içer eh bize müsade der kalkarım. Kahvesiz kız isteme mi olurmuş
10 Yorumlaçay kan yapar kahvede neymiş. kahve yapacaksa starbucks tan alıp gelirdik istemeye
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılVanis kosla reklamindaki kafinlarin verdigi tepkinin aynisi
10 Yorumla Oldu olacak soğuk çay yok mu derdim.
31 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 406 cevap paylaştı.
+1 yılÇay sevmiyorum kola alayım derim
25 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
fghgfhgfhfghplfh koptum lan sfsdsfd
- +1 yıl
Bunun üzerine yakalım yak yak dfgdfgdfg gece gece güldürdün lan :D :DD:D
https://i.hizliresim.com/MkpNGQ.jpg
kalk kalk gidiyoruz görev iptal
32 YorumlaAllah derim normal kahveyi içemiyorum bide tuzlu baharatlıyı hiç içemem
10 Yorumlaİsterse kola ikram etsin kizi versinde.
12 Yorumla
+1 yılKız yerine abi alınıp gidilir bence..
32 Yorumla- +1 yıl
Aynı derecede bence ikisinin değişiklik kapsamı..
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Herkes 2 bardak çay içse ölürüm zaten kahvede 1 kere ver kurtul 😑
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı. çayda içilir ama o kahve olacak
19 YorumlaBir iki dakika duraksardık ☺️
12 Yorumla
+1 yılnolcak kahve bitmiş demeki deriz :)
12 Yorumla- +1 yıl
yani :D
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇayları içer kalkarız heralde
17 Yorumla- +1 yıl
Çay gidiş kısmı için genelde bizim yörede.
Çayınızı için de gidin derler - +1 yıl
Hayret ettim Hmm demeyen birisi çıktı karşıma
- +1 yıl
Ahah beğendim. Farklı ol böyle
+1 yılOlmaz ya geleneklere aykırı.
14 Yorumla- +1 yıl
Ne bileyim büyütmem.😂
- +1 yıl
E ne yapayım söylerim yanlış diye de büyütmem işte.😂
+1 yılKizi almaktan vazgecerim.
10 Yorumla
+1 yılTuzlu çay daha değişik bir gelenek olur bak
10 Yorumla
+1 yılKiz versinlerde icmesemde olur ☺️
18 Yorumla- +1 yıl
Gelelimmi seni istemeye 😆😆
- +1 yıl
😂😂 sjhshjshkshs
https://www.youtube.com/watch?v=IPBzmEiA-VE - +1 yıl
Bu ne be 😂😂
- +1 yıl
O durumdayim diyosunn 😅😅😅
- +1 yıl
Hahshs 😃
+1 yılArada değişiklik lazım tabi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yılŞaşırırım ben erkek olsam.
21 Yorumla- +1 yıl
Valla bize çay yaptılar. bende sasirdim 25 eylül 2016 kız bakma olayi
Kahve bitmiş herhalde diye düşünürüm
10 YorumlaDaha iyi olur kskdkdkd
10 Yorumlabir demli çayını içerim hacı
20 Yorumlafarketmes fanta da olur
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDamat adayi yerine ic guveysi gelmis olur
20 Yorumla
+1 yılYaf olur mu adettir
11 Yorumlasaçmalama
11 Yorumla
+1 yılAnnem çay yapmış
25 Yorumla- +1 yıl
evet :D
- +1 yıl
ahah :D yok ya kahve yapmayı bilen kimse yokmuş evde :D
Hem karşı taraf da kendileri de kahve sevmiyor :D
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. saçma olur
11 Yorumla
+1 yılmisafir umduğunu değil bulduğunu... :D
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılHerkes birbirine girer.
00 Yorumla Olamaz.
14 YorumlaYok kola ver cekirdekte citlayin
00 Yorumla
+1 yılGüzel olur😅
10 Yorumla
+1 yılBizim köyde öyle.
20 YorumlaBeni isteyen biri olsun da isterse oralet olsun😏
00 Yorumla
+1 yılgit kahve yap dirim
10 Yorumla
+1 yılYap görürsün :)
10 YorumlaGülerim
10 Yorumla
+1 yıltepki vermem
10 Yorumla
+1 yılolmaz öyle
10 Yorumla
+1 yılŞasırırım :)
10 YorumlaKaçak çaysa olur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. Olur sorun değil
10 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar