
Benim için farketmiyor. Hatta buz gibi pepside olur, yeter ki kızı versinler 😂

Benim için farketmiyor. Hatta buz gibi pepside olur, yeter ki kızı versinler 😂
Benim kuzenim her istemeye geni fincanına tuz koyardı sonra hiç biri olmadı en son gelen bir vardı kahve fincanın içine bal koydu sonra o adamla evlendi bence bu bir değişiklik 😅😅
Evet içerim tabi ki de.. zaten ben nesacfe türk kahvesine göre daha çok içiyorum ve seviyorum :D yani + puan benim için bu kadınla evlenilir derim
Cevap
2Cevap
Nescafe yerine espresso hazırlayım double böyle yoğun çarpıntı oluşsun iyice maksat kahve içmek değil mi al sana kahve.
içerdim ben zaten türk kahvesi içmem bu yüzden erkek değilim diye seviniyorum yoksa içmek zorunda kalırdım TwT
Türk kahvesi içmeyen biri olursa şıklık olsun diye nescafe olur ama bilmiyorum kız isteme Adetlerimizdendir lütfen Türk kahvesi içilsin kimse ölmez
Hahah olur mu öyle ya 😂
Fark yaratmak lazım 😂
Şaka herhalde der devam ettiririm
Hahaha
İçerim mis gibi
😂👍🏽
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?