ben baharat kokteyli yapmaktan yana değilim. insan canım buda. allah korusun ölenler bile oldu bunun için. biz türk milleti olarak bu espiriyide memleket meselesi haline getirdiğimiz için daha çok kayıplarda verilir gibi geliyor bana. Ben kahvesini nasıl istiyorsa öyle yaparım.
Mümkünse orta şekerli alayım. Hem heyecanlı olurum öyle tuz muz çok olmasa güzel olur. Eğer evde varsa ve tazeyse biraz süt bile damlatılabilir ve ben bunlara asla hayır demem. Ayrıca bence nedimeye rüşvet verilip tuzlu kahvenin önüne geçilmesine de engel olunabilir. Böyle bir gelenek görenek yoksa da hemen başlatılmalı. Hep eziyeti damat çekiyor yeminle :D