Erkekler severse cidden çok güzel seviyor o konuda hemfikiriz deeeeeeee sevdikten sonra başkasıyla hiçbir güzel şeye yanaşmıyorlar... Biriyle olmamış olması sonrasında tekrar mutluluk kapıyı çalmaz demek değil ki. Olan o güzel şiirleri yazdıgı kıza degil olan güzel güzel bakan içten seven kızlara oluyor... Keşke hakkımız yenmese !
Erkekler yürekten sever en derinden kadınlar kalpten sever ikisi arasındaki fark bukadar kadınlar hayatına giren her erkeği aynı derecede aşık olup sevebilirler ama erkekler için 1. Kişi olur o kişin derbeder olud şarapçı olur ve o kişiye geç kalmışsa olmamışsa bir daha kimse için acele etmezler...
Yok be hepsi olmasa da erkekler çok iyi sever. Bazılarının yapısında yoktur gösteremez sevgisini ama aslında erkek sevdiğinde tam sever diye düşünüyorum. Burda bahsettiğim gelip geçici takılma değil, gerçekten sevmek :))
Yol kenarında sabahlayamaz şarapçı bir kadın.. Skmeye kalkarsınız. Aşk şairi kadın mı arıyorsun bak yorum yapıyor soruna. 2 defter öldürdü bu kız şiirlerini hiç okumayacak birine.
En İyi Cevaplar