Erkekler niye kendilerini anlamayan , içten olmayan, yapmacık kadınları seviyolar?

Öküz bön bön bakar yapmacık konuşur duygu sömürüsü yapar ağlar ama yalandan.

Şirretliği tipinden bellidir ama yalandan neşelidir.

En çok bu tipler seviliyor.

İçten, gerçekten kırılgan, anlayan , içimizdeki neşe içten doğal oldu mu offfff çok zorrrr kız oluyoruz.

Bizi istemediğiniz çok belli. Erkekler beni istemiyorsa bende onları istemem. Bende sizi bundan sonra sadece arkadaş olarak görürüm eğlenirim.

Erkekler niye kendilerini anlamayan , içten olmayan, yapmacık kadınları seviyolar?
Cevapla