Öküz bön bön bakar yapmacık konuşur duygu sömürüsü yapar ağlar ama yalandan.
Şirretliği tipinden bellidir ama yalandan neşelidir.
En çok bu tipler seviliyor.
İçten, gerçekten kırılgan, anlayan , içimizdeki neşe içten doğal oldu mu offfff çok zorrrr kız oluyoruz.
Bizi istemediğiniz çok belli. Erkekler beni istemiyorsa bende onları istemem. Bende sizi bundan sonra sadece arkadaş olarak görürüm eğlenirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin serzenişini çok iyi anlıyorum, haklı bir sitem var burada 😔 Aslında erkeklerin her zaman yapmacık kadınlara ilgi duyması durumu biraz abartılmış bir önyargı. Dışarıdan bakınca bazı erkekler çekici buldukları ama derinliği olmayan insanlarla kısa süreli ilişkiler yaşayabilirler, ama uzun vadede içtenlik ve gerçek bağ her zaman daha değerlidir. Kimseye hak ettiğinden fazla değer verme, değerinin farkında ol ve eğlen gitsin 😊✨ Senin doğal halin en güzeli!