- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılKendi adıma konusuyorum çoğu zaman anlayabiliyorum. Hani az da olsa ilgisi var üstüne düşsem olur gibime geliyor. Fakat yaşadığımız toplumda kültürel ve ahlaki değerler, kadınların tutumları falan bu konuda çok berbat. Ahlaklı yaşamaya çalısan biri olarak, bir kadına ona karşı olan duygularımı açıkladığımda ne tepki vereceğini kestiremiyorum. Hani ''yaa bu kadın benimle ilgileniyor bence de hoş bir insan tanışmak isterim'' gibi düşünsemde o kişinin vereceği tepkiden çekinirim. Böyle erkeklere afedersin it gibi davranın kadınlar var. Nedir yani bir insan olarak senden hoşlanıp tanışmak istedim eğer senin için uygun değilse karşındaki insanı kırmadan red edip teşekkür edebilirken neden ''ne munasebet, ya da alaycı tavırlarla senle ben hahaha'' gibi geri dönüşler almak guru ve kalp kırıcı olabiliyor. Hele bir de topluma arkadaşlarına seni sapıkmıssın gibi göstermeye çalısan bir zumre var. Bu yüzden sanıyorum ki erkekler anlasa bile tam emin olmadan adım atmaktan çekiniyor. Bu sitede yaşadım bazen gerçekten görünüşünü sevdiğim ya da kaşı gözü çok güzel gelen ama asla sapıklık ya da sarkıntılık olmadan tamamiyle ''iltifat iyidir belki kendini iyi hisseder'' düşüncesiyle '' çok güzel bir kadınsın, gözlerin çok güzel gibi şeyler söyleyip ''avucunu yalarsın'' gibi geri dönüşler aldığım da oldu. Bu yüzden sadece tanıyıp tanısıp beni yalnıs anlamayan insanlara iltifat ediyorum :) Hep bi acaba sapık yerine konurmuyum düşüncesi kısaca :D
110 Yorumla- 1 yıl
Meaşallah ahaha 😂
- 1 yıl
Bak anlatiyim bir tane sana gül biraz :D 10 sene önce falan ağır metalci takılırdım. Bir gün metrodayım karşımda böyle simsiyah giyinmiş, güzel, alımlı belli ki bakımlı temiz giyimli bir kadın var. Abartmıyorum 15-20 kere göz göze geldik. 9-10 durak gittik son 2 durak kaldı son durağa varmaya. Baktım sondan 2. durakta kapıa doğru yöneldi ve oradan da arkasına dönüp bana baktı. Bende yanına geldim ve olabildiğince kibar ve nezih bir şekilde, diğer insanların duymayacağı bir ses tonuyla ''afedersiniz, yaklaşık 20 dakikadır sizinle konusabilmek içni cesaretimi toplamaya çalısıyorum. Eğer sizin için de uygunsa, zamanınız varsa bir şeyler içmek ister misiniz?'' dedim. Kız şöyle bir adım geri çekilde beni baştan aşağı süzdeü ve muhtemelen vagonun yarısını duyacağı bir ses tonuyla '' ayhh benim senin gibi bir satanistle ne işim olur be'' dedi. Çok afedersin dedim ve kulaklığımı takıp yerime geçtim :D Meğerse kız bana '' bu nedir awwqu satanist tipli i. b. ne falan diye bakıyormus kjasbfaskjhf. O yüzden artık çok dikkat ediyorum çünkü duygularından emin olmadığında kendince yerin dibine sokulabiliyorsun :D
- 1 yıl
Ama bakışmak hoşlanıldığı konusunda pek fikir vermez ki.
- 1 yıl
20 kere bakıp metrodan inmeden önce arkanı dönüp son bir kez bakma fikri bana bu teklifi yapma cesareti verdi heheheh :D
- 1 yıl
Yanlış sinyaller alıyorsunuz
- 1 yıl
Demek ki bu yüzden benden hoşlanan kadınlardan anlamıyor musum öyle ise :D
- 1 yıl
Çünkü erkekler yine kendi hoşlandıklarına odaklılar, anlattığın örneklerde bile hoşuna giden kadınlardan bahsetmişsin. Önce sizin hoşunuza gitmesi gerekiyor demek ki yoksa fark etmiyor
- 1 yıl
Doğru söylüyorsun soruna direkt bir cevap olmadı bu, fakat ben orada zaten ''çekindiğimiz için anlasakta adım atamıyoruz'' a bir örnek vermek istemiştim sosyetik hanım :) Erkeklerin yarısından fazlası ya bu kadın bana bakar mı yok ya ben yalnıs anlamısımdır diyor. Kalan yarısı ise en ufak bir sinyalde aaa bana mı yürüyor diye düşünüyor. Ve böyle olammasına rağmen adım atıyor. Aslında sorduğun sorunun direkt bir cevabı yok kişiden kişiye değişir. Genelde erkelere teklif mi ediyorsun ya da teklif mi alıyorsun? Buradan da kıyaslayabilmen gerekir diye düşünüyorum. Kendi adına hoşlandığını belli ettiğin kişilerden geri dönüş alabiliyor musun çoğunlukla? Alabildiğin de olmuştur alamadığın da... Evet bazıları anlıyor fakat kadın hoşuna gitmediği için anlamamazlığa veriyor. Yine seni örnek olarak ele alacak olursam güzel ve alımlı bir kadınsın. İlgini belli ettiğin erkekler çoğunlukla bunu anlayıp sana yakınlaşmıyor mu? maalesef bu tırnak içinde ''çirkin'' diye tabir ettiğin bir kadın için aynı şekilde deneyimlenmiyor. İlgisini belli etse de geri dönüş almıyor. Anlayan da anlamayan da ilgilenmiyor...
- 1 yıl
Benim kıyaslamam veya durumun benim açımdan nasıl göründüğünün aksine herkesin fikrini alabilmek için soruyoruz ya sorularımızı, kişiden kişiye değişiyor ya her sorunun cevabı, çokta takılmamak lazım o bakımdan. Bu sorunun bendeki karşılığı farklı, senin farklı, diğerlerinin ki apayrı.
- 1 yıl
Bende bunu anlattım yukarıda ki yorumumda. Bazen daha net anlaşılsın diye fazla dolandırıyorum sözcükleri sanırım ya... Bunu düzeltmem lazım... Senin içi benim için onun için hep farklı gelişiyor olaylar dolayısıyla da farklı oluyor tecrübeler...
En İyi Cevaplar
1 yılErkekler düz varlıklardır. Kadınların bize söylediklerinin yarısını anlarız, söylemedikleri hiçbir şeyi anlamayız. Çünkü kendi aramızda böyle iletişim kuruyoruz. Bir erkek suratan asan bir erkeğe "Neyin var" dediğinde karşı taraf derdini anlatmak isterse anlatır, istemiyorsa "bir şey yok" falan der. Karşısındaki de üstelemez. Haliyle kadınların da derdini anlatmak isterse anlatacağını düşünürüz, üstelemeyiz. Halbuki kadın ilgi ve şefkat istiyordur bilemeyiz.
Hoşlantı konusu da böyle. Bir kadın bana kibar mı davranıyor yoksa flörtleşiyor mu, şahsen anlamakta zorlanıyorum. Çünkü sevgilim olduğu zamanlarda gözlerimin içine bakıp gözlerini kırpıştıran, benle konuşurken beni pür dikkat dinleyen, gülerken bana dokunan bir arkadaşım vardı. Sevgilim yokken uzun zaman sonra yine o arkadaşımla görüşmüştüm. Bana öyle davranmaya devam etmişti. Üstelik sevgilisi de vardı. Normalde flörtöz davranıyordu ama garip bir şekilde sınır da çiziyodu. Kadınları bu yüzden karmaşık buluyoruz.18 Yorumla- 1 yıl
Bir kadın gelip de bir erkeği KS'de takip edip art arda 2 sorusunu cevaplasa kibar davrandı sanıyoruz. Siz ise "takip isteğini ben attım, mesajı o atsın her şeyi ben mi yapacağım" moduna giriyorsunuz. Mesaj atarsak da sapık ilan ediliyoruz. O yüzden kadınlara ilk mesajı veya ilk adımı atmıyorum şahsen
- 1 yıl
Sen de takip attı diye sapık muamelesi yap o zaman shdja
- 1 yıl
Dikkat ediyorum da her yorumuma yanıt veriyorsun. Benden mi hoşlanıyorsun acaba 🤔
- 1 yıl
Ee ama yuh
- 1 yıl
- 1 yıl
Ya altı üstü espri yaptık çok şey ettiniz. O kadar eşek değilim fjşsjdlsks
Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Çok basit Kadınlar Erkekleri kendisi gibi zannediyor. Şöyle ki Kadınlar imalı göndermeli yarı örtük yarı gizli tavır söz ve haraketlerde çok bulunur hayatlarında bir başka kadın bunu zaten anlar. Ama bu yanılgı Erkekler içinde geçerliymiş gibi düşünmelerine sebep olur. Erkek açık net direk doğrudan Konuşan düşünen tavır koyan bir canlı sonuçta Bi kadının aşk itirafı "Ya işte ilgimi belli ettim ya iştedir"Erkek bunu anlamaz gidip direk söylemen gerekir. Siz hangi Erkeğin Elli dereden su getirip imalı göndermeli aşk itirafı yaptığını gördünüz. Seni seviyorum der veya Bi kahve içelim mi gibi gibi açık beyanlarla niyetini ifade eder zaten bu kadar basit. İki cinsin iletişimde ki farklılıkları buna sebep olur.
10 Yorumla
1 yılÇünkü erkekler genellikle olaylara çok daha basit ve düz bir mantıkla bakıyorlar. Bizim için anlamlı olan küçücük bakışlar, gülüşler, minicik dokunuşlar onların gözünde çoğu zaman hiçbir şey ifade etmiyor. Fark ettiklerinde bile yok ya bana mı öyle geldi diye düşünüp geçiyorlar. Birde özgüvensizlik devreye giriyor tabi, o kadar güzel bir kız neden benden hoşlansın ki gibi düşüncelerle kendilerini iyice geri plana atıyorlar. Aslında birçoğu hissediyor, kalplerinde bir şeyler kıpırdıyor ama ya yanlış anlamaktan korkuyorlar ya da reddedilme ihtimaline karşı kendilerini korumaya alıyorlar. Bazıları da o kadar dalgın ve odaklı oluyor ki, biz sinyal versek de anlamıyorlar çünkü kafaları başka şeylerle dolu. Yani aslında işaretleri görmüyorlar değil, sadece doğru şekilde okumayı bilmiyorlar.🤷🏼♀️
16 Yorumla- 1 yıl
Seçenekler arasında kaybolmuşlar, daha peşlerinden koşmaları gereken dişiler var jddj
- 1 yıl
Aynen öyle😸 seçenekler bol ya neyi isteyip neyi istemediklerini bile bilmiyorlar sjsjsk
- 1 yıl
Hepsinden de ret yiyince 'kadınlar çok egolu, kötü, sapık muamelesi yapıyorlar... bla bla bla'😂
- 1 yıl
Evet evet red yiyince hemen kadınlar çok kötü bizi istemiyorlar diye ağlıyorlar halbuki asıl saçmalayan kendileri farkında bile değiller jsksk
- 1 yıl
Aynen 😅 halbuki kadın senin ne mal olduğunu çakmıştır ondan reddedilmişsindir djdjd
- 1 yıl
Ayneenn oysaki kadınlar direk anlar senin ne halt ettiğini sjks
Yapay Zeka Cevapladı
Oha, kadınların sinyalleri bazen o kadar ince ki, erkekler resmen dedektif gibi olmak zorunda kalıyor! 😂 Bence sorun biraz ikisinde de, ama özellikle erkeklerin ruhsal dalgalanmalarında gizli. Bazıları doğrudan gelip “Ben senden hoşlanıyorum” demekten çekiniyor, bazısı da alfabe bilmiyor sanki sinyallerin! Sen ne dersin, senden hoşlanan birini anlamak sana göre kolay mı? 😏💕
13 Yorumla- 1 yıl
Bana göre kolay 😅
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılAyy sende mı dedektiflik var, Süper! 😄 Hoşlandığını anlaman bence ilişkide altın kural, devam et öyle! 💖✨
- 1 yıl
Yok, Erkeklerin hoşlandığını anlamak için dedektiflik yapmak gerekmiyor aşko
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
1 yılKendileri hoşlanmayınca salağa yatıyorlardır, yoksa anlamamaları mümkün değil...😀
52 Yorumla- 1 yıl
Bence de 😒
- 1 yıl
Yok bir kısmımiz anlamiyoruz
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Ben anlamam, dile getirmesi lazım! 😅
Yanlış anlaşılma sevmem! 😅10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
1 yılaz daha açık olun siz de :D
11 Yorumla- 1 yıl
Biz gayet netiz ahah
1 yılAnlarlar aslında anlamayan var mıymış 🤣
12 Yorumla- 1 yıl
Bence de anlıyorlar 😅
- 1 yıl
Kesinlikle 🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü erkekler kadının güzelliğinden sarhoş oluyorlar gadası
12 Yorumla- 1 yıl
Ağzın iyi laf yapıyor herhalde senin
- 1 yıl
Yok canım onu da nerden cikardin 🙃
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. 🤔🤔🤔
Kadınlar fıtratlarından dolayı duygularını yansıtırlar ama bu yansımaları erkekleri de yanıltır.
Sen çok iyi birisin, temiz kalplisin, altın gibi bir kalbin var, beni için değerlisin der sonra da sen dersin ki bu kız seni seviyor. Ama işte bu durum bazen öyle olmuyor işte. ya da Erkek öyle sanıyor.
Bu durum, bu sendromu çözmek çok zor.
Sence bu ne görüşmesi.
https://youtu.be/vUPNyd6nNaM?si=KygCwzCd2muha0uJhttps://youtu.be/YvLCz5qp3Fw?si=9fbqru7vnAd_IikR10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Her kadın aynı ölçütle yaklaşmıyor kimisi billurunu yerim diyor ama arkadaşça yaklaşıyor fakat erkek bunu... Anladınız işte ya düşlüyor yani fkglglglg
Kimisi soğuk ve itici davranıyor ama içten içe karşısındakini arzuluyor (ortaokulda sanırım her gün beni darlayıp zorbalayan kızın arkadaşımın duyumuyla benden hoşlandığını öğrenmiştim tam şöyle dedim NEĞĞĞĞĞĞĞ)
Ama çoğu kadının ortak özelliği dürüst olunca kendilerini ne alakaysa basit eskort gibi gördüklerinden kendileri gibi davranmaktan çekiniyorlar ulan minik bebek gibi davranmanın basitlikle ne alakası var belki sen çocuksu olmayı seviyorsun nolmuş bunda
Özetle kadın milletinin dürüst olması gerektiğini düşünüyorum erkek milleti çok düşünmez acaba seviyo mu sevmiyor mu diye, kadın nasıl davranıyorsa öyle düşünür çok kasmaz bu işleri14 Yorumla- 1 yıl
ortaokul ve lisedeyken ben de hoşlandığım kişilere bariz kötü davranıyordum ama istemsiz oluyordu sanırım savunma mekanizması
- 1 yıl
evet bir de annem hiç doğru bulmuyordu bu yaşlarda sevgili işlerini ve çevremdeki arkadaşlarımın da yoktu anneleri de böyle düşünüyordu sanıyorum ki benle birlikte birçok kız bu yüzden böyle davranıyor
Aşk İlişkileri konusunda 327 cevap paylaştı. Sanırım belli edemiyoruz yeterince , ben aksine hoşlandığım kişiye ( güvenene kadar ) hep ters davranırım, uzak dururum, incelerim, tartarim, bu karşıya bu kadın senden hoşlanmıyor imajı verebilir, halbuki sorsa açık yüreklilikle hoşlandığımı söyleyecek kadar da netim 😄
14 Yorumla- 1 yıl
Bu ben gibi djdj
- 1 yıl
Terslemeden ve sınamadan olmaz djdj
1 yılErkek dediğin (çok nadir bir kesim hariç) düz kafalıdır. Robot gibidir, yap de yapar, git de gider. Çok düşünmez, severse gönülden sever, sadık kalır. Onu kadın sahiplenir o yönetir. Bekliyorsanız çok beklersiniz film, dizilerdeki gibi erkek :D
12 Yorumla- 1 yıl
Bu bahaneniz sizin ya
- 1 yıl
Hayır bahane değil gerçekten öyleler çünkü çok üşengeçler, sevmeye ilgi vermeye bile üşeniyorlar. Bu yüzden düşünmüyorlar. Kendini tamamen karşı tarafa bırakıyor.
1 yılÇünkü biz kadınlarda şu var ben söylemeden anlasın ben ima etmeden anlasın erkeklere direk söyleyince gösterince bile zor anlıyorlar kadın hep anlaşılmak istiyor ama erkek kafa yorup düşünen bir varlık değil burnunun ucunu göremeyenler var.
16 Yorumla- 1 yıl
Evet beyinlerini çalıştırsınlar 😅
- 1 yıl
Paslı artık 🤣
- 1 yıl
Kullanmaya kullanmaya ne olacağıdı dimi 😅
- 1 yıl
O yüzden az yaşıyorlar 🤣
- 1 yıl
Her şeyin mantıklı bir açıklaması var işte sjdjs
- 1 yıl
Kesinlikle🎊🌸
1 yılBi şeyden anladıkları yok ki zaten. Erkekler çok bencil bi kafa yapısında kadın demeden onu beklenmedik sürprizler yapmaz ama kendilerine yapılsa çok hoşlarına gidiyor kızlar biz her şeyi (aşk acısını ) bile dramatize etmeyi seviyoruz ama bu erkekler öyle değil dümdüz mantık
10 Yorumla
1 yılÇünkü belli etmiyorsunuz. Biz hoşlandığınızı zannedip adım atmaya başlayınca kendinizi geri çekiyorsunuz. Ne yapacağımızı şaşırıyoruz. Tabii şu an için geçerli bir durum değil eskiden yaşadıklarımı anlatıyorum.
19 Yorumla- 1 yıl
Ya bırak sen ne iki yüzlüsün be djdjs
- 1 yıl
Ne alaka 🤔
- 1 yıl
Alıyoruz haberlerini 😅
- 1 yıl
Ne haberi. Bana sor benden duy gerçekleri.
- 1 yıl
Sana inanmıyorum 🤪 ayrıca görüyoruz da shdjs
- 1 yıl
Hiç bir şey gördüğünüz yok. Ağzından çıkar baklayı söyle bildiğini bende söyleyeyim.
- 1 yıl
Tutmam ben ağzımda bakla 😒 gördüğün üzere sjdjs
- 1 yıl
Bildiğini söyle hadi bak gizli saklı bir şey yok. Herkesin içinde konuştuğumuza göre çekineceğim bir şey yok.
- 1 yıl
Henüz bir şey konuşulmadı
Erkeklerin çoğu bariz sinyalleri bile arkadaşça davranıyor sanıyor. Bazıları da gerçi salağa yatmayı seviyor.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇünkü kızlar bazen arkadaş olarak bile çok yakınlar çözemiyoruz jdjdjd
12 Yorumla- 1 yıl
Tuhaf bunlar jdjs
Cevap sahibi1 yılEvet net değiller ki jsjsjdjd
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kartları açık oynamıyorsunuz ve kadınlar blöf yapmayı severler bende bu yüzden cidden net olmayan ve göstermeyen kişileri görmezden geliyorum özellikle
12 Yorumla- 1 yıl
Erkekler çok net ya
1 yılÖzellikle kendinden çok güvendiği annesi onu terkedince daha iyi anlıyor.
"U*lan seni annen sevmemiş, elin kızı hiç sana acır, merhamet eder, sever mi?"11 Yorumla- 1 yıl
🙄
1 yılSorun kadınlarda🤣 biz belli etmiyoruz, belli ettiğimizi SANIYORUZ çünkü çok detaycıyız. Erkekler ise gözüne sokmadığın hiçbir şeyi anlamamak üzerine programlı
12 Yorumla- 1 yıl
Gözlerine sokalım 😅
- 1 yıl
Mecbur🤣
Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı. Bende anlamıyorum ya hepsi kankim abişim jdndjd
Bir kısmı kibarlığı hoşlanto sanıyor bir kısmı kadın aşkından kıvranda görmüyor erkekler de dengesiz
111 Yorumla- 1 yıl
Fena dengesizler onlar
- 1 yıl
Bizim de var dengesiz olduğumuz konular ama bununla kıyaslanamaz 😏
- 1 yıl
Bırak beniii, karıştırıcaaam djfjwk
- 1 yıl
Bak beni gaza getirme dkfja
- 1 yıl
Üfff hep tam tersini yaparım ben 🤪
- 1 yıl
O zaman gaza geldim, bak gör nasıl karıştırıyorum sjsj
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bunun üzerine yaşadığım deneyimlerden dolayı çok düşünmüştüm ve bu düşünme durumu hiç bir zaman geçmedi. Sorgulayan ve muhakeme etmeyi hiç bir zaman bırakmadım. Daima mantık ile hareket ettim ve etmeye çalışıyorum. Ve tüm bunların sonucunda özetle; bunun hiç bir zaman cevabını bulamadım.
10 Yorumla
1 yılGeç anlıyor olabilirler. Biraz jeton geç düşüyor olabilir 😂. Ya da biz kadınlar gibi analitik düşünmedikleri için , düz varlıklar oldukları için olabilir pugfgg 🤪
13 Yorumla- 1 yıl
Düz varlık değiller buna alıştırıldılar 😅
- 1 yıl
Efsaneeeee söz 😄
- 1 yıl
👌👌
Gizli Üye(30-35)1 yılçünkü kızları analiz etmesini bilmiyoruz.
mesela bazı kızlar tersleyerek hoşlandığını belli etmeye çalışır. Özellikle iyi aile kızı cinsel geçmişi olmayanlar..
bazıları k*şarlanmıştır ama cilveli olduklarından hemen belli ederler.. erkeklerde kaş*r olduklarını anlamazlar. sevgili olur öyle anlarlar mesela. düşünün çocukla boş eve gidiyor yiyecekleri nane belli.. erkek hala bu kızı evlenilecek kız sanıyor.
10 Yorumla
1 yılGerçekten nedenini bilsem düzelteceğim bakış açılarımı. Bu yüzden bilen vardır diye yorumları okuyacağım şimdi😀
12 Yorumla- 1 yıl
Oku bakalım 😌
- 1 yıl
Bi kaç tüyo buldum da etiket yemek işime gelmiyor😇
Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Duygularımızı içimizde yaşamaya alıştığımız için, anlayamıyoruz birisi ilgi gösterdiğinde veya hoşalandığında
13 Yorumla- 1 yıl
Bahane
- 1 yıl
Evet 😅
1 yılHepsi birer odun oldukları için çok sert tavırları var mesela kadınları anlamazlar en basitinden de anlar ve düşünürler detaya girmezler daima öyle olmuştur ☺
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 712 cevap paylaştı.
1 yılablaaaaa fjdkdjdl abla onlar açık açık söylediğimizi bile anlamıyorlar djldjdlddjşd
21 Yorumla- 1 yıl
Ahaha kıtlar
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Anlatamıyorum demeyin zaten siz hep haklısınız efenim hııhımmm evet evet🤪
14 Yorumla- 1 yıl
Haklıyız efendim 😅
- 1 yıl
Çok iyi hep böyle olsun 😂
Gizli Üye(30-35)1 yılEskiden bu sitede aylin diye bir arkadaşım vardı hayatımda tanıdığım en iyi kızdı ama sonra küçücük bişey yüzünden aramız açıldı burdan ona selam olsun yıllar geçse de unutmayacağım tek kişidir
16 Yorumla- 1 yıl
Naptın da aranız bozuldu
Cevap sahibi1 yılUfak çaplı bir tartışma oldu galiba hatırlamıyorum 1 sene olmuştur görüşmeyeli. Beni en çok üzen şey verdiğim değer karşısında küfür yiyip engellenmem oldu başkası yapsa koymaz da sevdiği birinin sözleri insanın canını çok sıkıyor
- 1 yıl
Ufak çaplı tartışmanın sonucu küfür ve engel değildir bence
Cevap sahibi1 yılKüfür etsin ağzı bal yesin onun zaten ediyordu da bilmiyorum artık ben yinede onu anılarda güzel hatırlamayı tercih ediyorum üç günlük dünya zaten kin tutsam elime ne geçecek inşallah çok mutlu olur ve çok sevdiği Fenerbahçe’si şampiyon olur :)
- 1 yıl
Anlıyorum. Umarım barışırsınız Aylinle.
Cevap sahibi1 yılO beni hatırlamıyordur bile yinede teşekkürler
- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
1 yılDetaylı anlatacaksın bunlara gerekirse heceleye heceleye.. geç idrak ediyorlar. Beyin algilama hücrelerini sanki kaybetmiş 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Var mıydı ki acaba 😂
- 1 yıl
Yok idare ediyoruz işte 😂
- 1 yıl
😅
Erkekler ikili ilişkilerde neyi anlayabiliyor ki 🤷🏻♀️
11 Yorumla- 1 yıl
O da doğru
ben 5 ay sonra gece yatakta düşünürken anlamıştım e sizde o kadar üstü örtülü şekilde belli ne diyorsunuz ki anlayamıyoruz ben şahsen gidip direk söylemiştim tabi red yedim haliyle
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
1 yılPek deneyimim olmadığı için anlamam açıkçası mümkün değil. Bir defa öyle sandım ama yanılmışım. Bundan sonra günün birinde hayatıma biri girer mi, bilmiyorum. Kısacası vitesi boşa aldım. Kısmet bu işler diyelim.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Kapasite meselesi ben gayet net anlıyorum bakışlarından, konuşmasından , gözünü kaçırmasından , yanaklarını kıpkırmızı olmasından bunlar hep belirtidir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBen balık olarak anlayabiliyorum herşeylerini hissediyorum kadınların. Ateş grubu erkekler anlayamıyodur bence. Biraz odun oluyor ateşler
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 873 cevap paylaştı.
1 yılAnlamıyorum artık bir çok yakın davranıyor bazen uzaktan bakıyor hoslanmasinin kesin belirtisi nedir
10 Yorumla
1 yılKısmen katılmıyorum bazı erkekler kendilerine kibar davranan kadınları kendileri aşık sanıyorlar
10 Yorumla
1 yılKadınlar kadar detaycı değiliz çünkü. Açık açık söylemeniz gerek. Gerçi ben anladım ama teklif etmedim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılSonra her şeye karşıt hoşlanma zannediyorsunuz dendiği için de hemcinsim yok ya olmaz öyle şey diye düşünüyor ondan. 😅
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 389 cevap paylaştı. Çünkü erkekler kadınların arkadaşça davranışından bile etkilenip aşık olabiliyor derken derken artık anlam kazanamıyorlar
10 Yorumla
1 yılBelli etmezler kapalı kutu olurlar
Belli etseler bile, erkek anladığında hemen inkar ederler20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Kadını anlamak çok Zor doğru düzgün bir tutarlı yanları olmadığı için anlamaya çalışmıyoruz
10 YorumlaAnlıyor da acaba yine saçma sapan hareket mi yapıyor diyoruz haklı olarak
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılKadından karmaşık bir yapıya sahip oldukları için duygularında samimi olup olmadığını anlaşılmıyor
10 Yorumla
1 yılİşine geldiği gibi yaşadıkları için. Herşeyi istedikleri gibi anladıkları için😒
10 Yorumla
1 yılŞifreli kanal gibi kadınlar. Bizde de decoder yok çözemiyoruz
10 Yorumla
1 yılİdrak kapasitesi gelişmemiştirde ondan
İlla zart diye yapışman lazım dudaklarına10 YorumlaErkekler net kadın ister
Öyle dolaylı seven değil10 YorumlaAnlaması kolay anlamayan da zeka sorunu vardir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılBence anlıyorlar herkes anlar kadın erkek anlarlar
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 857 cevap paylaştı.
1 yılAnlıyor ama kendisi hoşlanmadığı için safa yatıyor.
10 Yorumla
1 yılBazıları ağırdan satıyor kendini bilerek anlamamazlıktan geliyorlar gıcıklar 🤣
10 Yorumla
1 yılÇünkü genellikle erkekler aşık oluyor ve kızların aşık olması da olur ama çok değil.(kızlar aşık olamaz demiyorum kızlarda aşık olur ama erkekler genellikle kızlara aşık olup açılırlar, linçlemeyin o yüzden)
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBadboysa zaten kadının ona vurgun olduğunu bilip anlamazdan gelir. İyi adamsa zaten sevilmez.
10 Yorumla
1 yılAnlıyorlar işlerine gelmiyor
10 Yorumla
1 yılAnlayanı var, anlamayanı var.
O anlayanlar senden uzak durduğu için çevrende sadece anlamayanlar kalıyor.
Bakış açını genişletebilirsen anlayanları da görürsün.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKadınlar hoşlanmıyor ki... Günümüz de kadınların hormonlarının olduğuna bile inanmıyorum. Regl felan sırf bedeni kandırmak amaçlı yalandan oluyor bence. Black Mırror dizisinin beden bulmuş hali kadınlar.
04 Yorumla- 1 yıl
O diziyi izlemedim ama bu yazdıklarınız saçmalıktan ibaret
Cevap sahibi1 yılsorun saçmalık olduğundan cevap saçma olması normal.
Kadınlar hoşlandığını ifade edicek cesareti olmaz çook hooker bir kız değilse (Onlar kadın-erkek insan her şeyi geçmiş oluyor. Dünya umurlarında olmuyor). Özgüveniniz ve egonuz bunu buna müsade etmez. Karşı taraf reddederse 2 ay dışarı çıkamazsınız iyi ihtimal.- 1 yıl
Sorumu saçma bulduysanız niye görüş paylaşıyorsunuz? Sizin de olmayan öz güveniniz ve egonuz neler yaptırıyor, halinize bakın. Kadınları kötülemek için regl olayının bile yalan olduğunu yazarak saçmalığın dibine vurmuşsunuz
Cevap sahibi1 yılPeki 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılSen belli et, anlamiyorsa uzaklas ordan :)
14 Yorumla- 1 yıl
Benim hoşlandığımdan anlaması çok çok zor bir şey djdjs
- 1 yıl
O zaman al karşına seviyosan konuş abi :)
- 1 yıl
Hoşlanırsam birinden yaparım bunu djdja
- 1 yıl
Helal :)
- Aşk İlişkileri konusunda 923 cevap paylaştı.
1 yılSöylemezsen nerden bilsin abicim
11 Yorumla- 1 yıl
Benlen alakası yoktur
1 yılİşlerine gelmediği içindir.
18 Yorumla- 1 yıl
Aslında işlerine geliyor olması lazım değil mi
- 1 yıl
Kendisi hoşlanmıyordur
- 1 yıl
Olabilir
- 1 yıl
Sana da günaydın Alamancı
- 1 yıl
Sana da günaydın somurtkan
- 1 yıl
Hiç deme kaz ayaklarım çıkmış somurtmaktan
- 1 yıl
Şaşırmadım, az somurt enerji sömürücü
- 1 yıl
Taam
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılBal gibi anlıyorlar sosyetik kelebeğim.
11 Yorumla- 1 yıl
Ego kasıyorlar bence
1 yılAnlayamazlar çünkü 🧠 yok ki 🤷♀️
110 Yorumla- 1 yıl
Alalım mı sevabına sjdjs
- 1 yıl
Alsak da yerine cuk diye oturmaz hiçbirinde
- 1 yıl
Sıkıştırmaya çalışırız zorla 😅
- 1 yıl
Şey gibi bazen topuklu ayakkabı tam oturmuyor peçete, pamuk bir de bant yardımıyla hallediyorum 😄😄
- 1 yıl
😅 kıyamam, minnak ayaklı
- 1 yıl
Hiçbiri olmuyor ya 🥲🥹Sürekli spor ayakkabıyla da olmuyor özellikle yazın ayak hava almalı. 🥲
- 1 yıl
Yazın sandalet takıl 🙄
- 1 yıl
Arıyorum hem şık hem rahat bisey bakalim daha gönlüme göre bulcam inşAllah
- 1 yıl
İnşallah canım
- 1 yıl
🌸🌸
- Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 