Arkadaşımın karakterine bağlı. Başkasını seviyorsa veya başkasıyla çıkıyorsa benim o kızı sevdiğimi bilir, sevsin, unutur zamanla der geçer arkadaşım. Yani aa bu beni seviyormuş çakayım gibi bir durum olmaz. Başkasını sevmiyorsa ve ufaktan kıza ilgisi varsa, ben seviyorum diye bir şey söylemiyorsa bu durum netleştiğinde mutlu olun derim, arabesk yapmaya gerek yok. Mühim olan hissettiğin ve paylaştığın şeyler. Sadece his olduğunda buruk bir acı kalıyor, his ve anılar kaldığında ise geride yıkım kalıyor. Anı yoksa başkası sevilir ve atlatılır. :)
soruyu anlamadım sevdiğim kişi benim sevdiğim mi oluyor? yani benim sevdiğim kişinin arkadaşı, benim sevdiğim kişiyi mi seviyor? eğer öylese, ikisiylede işim olmaz zaten. beraber takılsınlar bana yer yok demektir. sebebinide sormam zate, n bu devirde herkes farklı frekans uğraşmaya değmez. ayrıca sevmeye değil zikmeye takılıyorum ben, seven hep kaybeder, ziken hep kazanır. ben ziken taraftarım. işin gerçeği. zikilen zikilmiştir artık, birde ben severim tam olur.
aslında bunu yaşadım. ben aşık olmuştum o kişide beni seviyo gibiydi sonra en yakın arkadaşıma çıkma teklifi etti. ben ona aşığım diye arkadaşım kabul edemiyordu. bende sevdiğim çocuğun arkadaşına aşığım diye yalan attım. sonra sevgili oldular. bizde sevgi li olduk. sonra biz ayrıldık. arkadaşım hala sevdiğim çocuğu seviyomuyum diye tedirgin oldu. sonra ben başka birine aşığım diye yalan atmak zorunda kaldım. Ama hala ilk başta sevdiğim çocuğu seviyordum. sonra onlar ayrıldı. bizde ayrıldık. ve ben sevdiğim çocukla knk oldum bana aşık olma belirtileri gösterdi ama hala tedirginim. Anlayacağınız baya işleri karıştırdım
öyle bir durum olsa en yakın arkadaşım kabul etmez kızı çünkü bilir benim o kızı sevdiğimi bu yüzden arkadaşımla aramı bozmam kızla irtibatımı keserim. Ha eğer arkadaşım da onu seviyorsa bana rağmen onla da tüm ilişkimi keserim
En yakın arkadaşımın sevdiğimi sevse sıkıntı olur ama sevdiğim arkadaşımı sevmiş yani arkadaşımın elinde olan bir şey değil yani tutumunda herhangi bir değişiklik olmaz
Bana umut vermediyse ve başkasını seviyorsa o kişinin arkadaşım abim akrabam ya da yabancı biri. Kim olduğu farketmez ki. Beni sevmiyorsa olay bitmiştir
benim başıma gelmedi ama en yakın arkadasımın sevdigi kız 6 yıldır :D beni seviyormus :d çocuk beni öldürecekti bende duygusal biriyim benim başıma gelse ağlarım sadece :d
En İyi Cevaplar