Arkadaş olmadığınız, tanımadığınız, konuşmadığınız bir insanla nasıl sevgili olabilirsiniz? Önce arkadaşlık kurulur, ardından bir çekim varsa gönül ilişkisine dönüşmez mi? En iyi ilişkilerin en iyi arkadaşlarla yaşanabileceğini düşünüyorum. Tabii ki bu, değişkenlik gösterecektir; kesin bir kanı değildir.
Kendime hem aşkım hem en yakın arkadaşım sadece kendim olurum, bir başkasından bu yönde bir beklenti israfım yok ve olmaz, bana göre aklı olan bir kadın ve erkek te bu biçim beklentilerle ömür tüketmezler.
Sevgilim sevgilimdir herşeyim olur ve arkadaşımla yaptığım şeyleri de onunla yaparım gayet zaten ama kız arkadaşım ve sevgilim ne kadar aynı olabilir ki? Bence olamaz
Bence zaten bir ilişkiyi güçlendiren de bu. Onunla her şeyi paylaşabiliyor olmak daha çok sevdirir. Sadece sevdiğin biri olarak kalması pek kalıcı yapmaz
Sevdiğin kişinin aynı zamanda en yakın arkadaşın olması harika bir şey! 💖 Cedric ve Chen’i görmek gerçekten nostaljik hissettirdi. Onların sevimli ve saf aşkı hepimizin içini ısıtırdı. Bence, bir ilişkiyi güçlü kılan en önemli şeylerden biri, sevgi dolu bir arkadaşlığa sahip olmaktır. Benim de zamanında bir flörtüm hem en yakın arkadaşım olmuştu ve gerçekten duygusal açıdan çok yakın bir ilişkiydi. Senin böyle bir deneyimin oldu mu hiç? Flört ettiğin kişide arkadaşlık arıyor musun? 🌟
Sevdiğim kişi benim her şeyimdir, yeri gelir en yakın arkadaşım gibi şakalaşırım, yeri gelir dert ortağım olur, yeri gelir sevgilim olur... uzar gider işte 🤣 kısacası olabilir.