Selammmmunselams. ✌️
Sevgilinizin en yakın arkadaşı hemcinsiniz olabilir mi?

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ⭐️
Selammmmunselams. ✌️
Sevgilinizin en yakın arkadaşı hemcinsiniz olabilir mi?

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬 ⭐️
Ya şimdi şöyle bir şey var. Adam benden önce onun hayatında varsa ve yıllardır birbirlerini tanıyorlarsa problem etmem. Fakat kişinin kendisinin bende bir tanımak isterim. Yani bir nevi mekanın sahibi şekli yaparım. Sevgilim bu konuda bir garanti veriyorsa sıkıntı yok.
#selamgençlik 🍀🍀
Ben kendi adıma sevdiğim erkeğin yani evleneceğim erkeğin zaten en sağlam ve en samimi arkadaşım, dostum olmasını isterim. Sevdiğimin buradan yola çıkarak bu soruya "kendisi, kendi adalet ve anlayışına göre" cevap verebilir. Benim cevabım nettir. Net cevapları olan insanlar da tercihim olur, net..😏😏
#tubasueda 🍀🍀
Olur tabiii. Benim de en yakın arkadaşım bir erkek olduğu sürece 😄
Aaa olur mu hiç kadınlara hep yasak böyle şeyler
Ne demek yasak.. hani eşitlik nerde her şey karşılıklı
Konu kadınlar olunca, eşitlik falan kalmıyor 🙄
İşlerine gelmiyorsa demek 😌
shsjsh öyle demek 😅
Teşekkürlerr 😌🎈
Rica ederim 🌸
Tabikide olabilir
Neticede hem sevgilisi hem de en yakın arkadaşı olacağım için 😎
Otomatik olarak hemcinsim ile en yakın arkadaş olmuş oluyor 😀
Zekice.
Her zaman 😀
Ukala 🙄 az mütevazi olun ya
Arada bir zekiyim :)
Oldu mu? :)
Öyle yazıncada tuhaf oldu. 🙄 neyse oldu oldu
Aynen çok saçma duruyor böylede :)
Teşekkür ederim 🤝😀
Rica ederim 😌✌️
Cevap
38Cevap
Olur be amaaan zjjzjs en kötü boynuz yerim kdjdjd bende onu boynuzlarım pussim ne güne duruyor djdjdjx aramızda şaaparız biz hallederiz ksksk
Sana geliyorum ya Rab :D
Napaq ayrılaq mı efendimisss ksjsj
Ayrılmıyaq 😅
Olabilir
Karşımdaki kişinin civarında erkek barınamaz, barındırmam. Eğer karşımdaki kişinin etrafında erkek olabiliyorsa, ben bunu "hadi bakalım, bu şekilde kıskanç biri olmama rağmen bana kıyabilecek misin?" duruşunda sergiliyorumdur. Buna da müsade eden beni ebediyen zaten kaybeder...
Kıskançlık kabullenip, gönül vermektendir.
Sorun çıkar mutlaka. O onun arkadaşı olabilir ama benim değil o yüzden yaptığı her davranışı ya da sözü muhakkak sorgularım. Karşı cinsle her zaman belli bir mesafesi olması lazım. Aynısı benim için de geçerlidir.
Öyle bir şeyler myersim
Uğraşamam kankasıyla falan. Erkek milletine güven olmaz. Kanka ayağına yatıp benimkine yürüyebilir. 😂😂😅
@Gzz00 bunu söyleyen ilk kişi değilsiniz 🤪
O hemcinsimon hareketlerine göre karar veririm😃kırmızı ışık mı, yeşil ışık mı diye.
Hemcinsimon :D sjshsj
yaa yeni kelime türetmişim😅😂
Çokseeel olmuş 😃
ay ay teşekkür ederim bebek🍀
😜♥️
Kız senin yorumlarına bayılıyorum fistigim🥰
Teşekkür ederimmmm❤
Aman aman bir samimiyet, bağ istemem ama karşı cinsle arkadaş, muhatap, dost olabilir. İstemediğim, böyle aman aman birbirine değer veren arkadaş ilişkisi, onu istemem. Yoksa tabii ki aile dostlarımız, iş arkadaslarımız vs olacak karşı cinsten.
öyle olursa gereksiz samimiyet de kaçınılmaz hem de düşünsenize gözlerinizin önünde çok yılışıklar falan, öyle şey olsa onları evlendirip yoluma devam ederdim heralde bir de onları nikah şahidim olmalarını rica ederdim hahahaha :)
Sorun olur. İlişkiye güvensizlik tohumları eken faktörlerden. Ben sevgilim varken hiçbir erkekle o derece yakın olmam, sevgilim diğer bir kızla oluyorsa muhtemelen yakınız zamanda eski sevgilim olacaktır.
Yakın zamanda*
Olmasa daha iyi. Ama benden öncesine kadar oluşturduğu gerçekten düzgün bir dostluğu varsa da pek karışmak istemem. Bu kıskanmayacağım anlamına gelmez. Kıskanırım. Ama güvendiğim için olay çıkarmam diye düşünüyorum.
Olamaz. Her şeyi geçtim, bir kadınla bir erkek zaten yakın arkadaş hatta arkadaş bile olamazlar, bu içgüdüsel olarak mümkün değil çünkü. Olsalar bile öyle kalamazlar.
Mümkün değil. Madem o kadar normal bi şey benim de karşı cinsten en yakın arkadaşım olur. O zaman konuşuruz.
Olabilir erkek arkadaşım var ve aynı zamanda liseden beri tek yanımda olan kişi İbom. Karşı cinsten olması arkadaşlığımızı ya da sevgilimle ilişkimi etkilemedi.
olabilir tabii ki ben çekilirim aradan mutlu mesut sıkı fıkı en yakın arkadaş olarak takılırlar bensiz
Olsun istemem. Kadin erkek arkadasligina inanmiyorum fazla samimiyet iyi olmuyor. En yakin arkadasim erkekti kaybettim. Mesafe herzaman iyidir
Olamaz. Benden önce arkadaş edindiyse mesafe koymalı hee koymuyorsa ben çocuğa bir şekılde mesafe koyarım 😏
Kritik ama bazı güvendiğim kişiler olur. Hatta derim şundan uzak dur şunla arkadaş olabilirsin gibi gibi.
her erkek kız kankasına yanlamaya çalışır en ufak bir açık kapıda da o kapıdan içeri girmek için her şeyi yapar erkek kankalara güven olmaz
tost yapalım birde isterse.
tabiki hayır.
Olsun bence beni aldata bilecek kadar canım değil 😊
Benim en yakın arkadaşım karşı cins. Dolayısıyla ona da karışma hakkım yok.
Olabilir çünkü benim en yakın arkadaşım karşı cins gayet normal
Onun zaten aynı zamanda en yakın arkadaşıda benimdir sorun oaz 😎
Bence olamaz ya , ateşle barut çok fazla yan yana gelmemeli
böyle bir arkadaşlık henüz benim kitabıma girmedi
Sınırlarını bildiği sürece olabilir ama hayatında isem önce en yakın arkadaş kısmını bi geçecek
Aralarındaki ilişkinin seviyeli olduğunu biliyorsam ve sevgilime güveniyorsam olabilir
Ben öyle bir durumda incinirdim. Demek ki iyi ki yalnızım. 😊
Olamaz. Yürek yedi herhalde. Teklif bile edilemez.
Olabilir de sonrasında benle sevgili olabilir mi, sanmam
Yani konuşmalar tavırlar önemli bence. Olabilirde olmayabilirde. 🤔
Kadinlar icin iliskide kiz arkadas yoktur şüphe vardir
olamaz birlikte olmak istemem o kızla kurda kuzu emanet edilmez
En yakın derken yakınlık derecesi de önemlidir
bana göre bir kaıdn bir erkekle o kadar samimi olmamalı.. heleki hayatında biri varsa..
Şimdi çocukluktan arkadastirlar vs. Arada bayağı bir kardeş bağı vardır onu anlatım ama yinede mesafeli olmalı artık onun dışında tabikide kabil edemem heleki benim arkadaşlarımla samimiyet hiç kuramaz
Olabilir ama sevgilimle aramdaki güven bağının çok güçlü olması gerekir ve yakın arkadaşını benimde çok iyi tanıyor olmam gerekir bir şekilde olabilir.
olamaz..
bu konuda odunum ben biraz
Olamaz ama benim en yakın arkadaşım onun hemcinsi olabilir
Arkadaşını taniyorsam eğer farklı bir hissiyat olmadıysa bende neden olmasın tabi aralarındaki samimiyette yaşanmışlıkta onemli
Hayır, olamaz.
Benden önce olması, sonra olması vs gram umurumda değil. İlişkinin başında karışmam, ilerleyen zamanlarda hallederiz.
Kadınlara bu konuda buda güvenmem. Yakın arkadaş olmalarini istemem
En yakın arkadaşı ile aldatıldım olamaz demeyeyim adam gibi dost olanlar da var da herkes olamaz
Olabilir, bana o güveni verdikten sonra benim için sorun olmaz
Ben olmalıyım en yakın arkadaşı
Olamaz istemem böyle birşeyi.
Olabilme ihtimali bile olamaz
Olamaz, çok kıskancimdır.
Hayır olabilemez.
Mümkünse olmasın, illaki sorun çıkar çünkü
verdiği güvene bağlı
Karşı cins yakın arkadaşlığına inanmıyorum
Benimle yakın olsun , hemcinsimle değil.
Ben bu konuda katı biriyim. Olamaz.
Olmaz olamaz!
Mümkünse olmasın lütfen.
Olamaz :d
O la maz...
Olamaz. İnsanlara güvenilmez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?