AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
"Eşim" ve "Aldatmak" kelimeleri hiç bir zaman yan yana gelmeyeceği için soruyu pas geçiyorum
Asla asla deme der bir söz :)
Valla anlamadim birsey ama rahim bagisi tartismali bir konu sanirim
Neyi anlamadın inflamesim tam olarak :)
rahim bagislanirmi sacma senin karnin bir baskasinda nasil olsun senin beynin bir baskasinda olsa olurmuydu olmazdi demi rahim nasil olsun , beyinle bir tutulmaz tabide sacma ama
Bu erkeğe değil daha ziyade kadının kendine cezasıdır. Ondan bir bebek istemiyor olabilir ama kendi annelik hakkından nasıl feragat eder. Ben benim kıymetimi bilmiyen biri için kendi geleceğimden vazgeçmezdim.
Öyle bir kadın tam bir asalet abidesidir hocam.
Bana da öyle geliyor.
Aynen.. 😉
Kadın enayilik yapmış demektir. Resmen kendini cezalandırmış, aldatanı değil. Saçma buldum
Aldatan erkekte bu kadar ince düşünecek kafa yoktur umursamaz
Niye canii yansin kadinin cani yanar baska kimsenin yanmaz. Aldatan icin o kadinin mutlulugu önemli olsaydi aldatirmiydi? Kaldiki rahmini düsünecek?
Pireye kizip yorgan yakmak :/ tamam hayirli biseye vesile olmussun ama yaktigin esinin degil kendi gelecegin.
Çok onurlu asil bir davranış erkek için çok ağır ve kötü olsa gerek eğer biraz vicdan ve kadına karşı biraz sevgi barındırdıysa
"Ne senden ne de senin gibi birinden çocuğum olsun istemiyorum" şeklinde yorumladım. Değer mi, bence değmez.
Eee ne gerek var öyle yapacağına ayrılsa daha doğru degilmi? burda kendini cezalandırıyor adama bisey yapmıyor..
Organlar onun neticede. Ekstra bir şey düşünmezdim. Aldatma neticesinde böyle bir karar vermiş olması absürd gelirdi, belki biraz da komik.
Adam olmayan için kendini infaz edip öldürse de boş.
Cok agir bir tepkidir bu.
Yani senden dö. l alip sen gibi bir adiden coxuk sahibi bile olmak istemiyorum demek
Ayrica KADINLIK onuru icin ayrilipta kurabilecrgi bir yuva dahi olsa ANNELIK hevesinden dahi vazgecmek.
Yapilani kaldiramama gururu
Aptal bir kadındır Adamı boşayıp başka birini sevebilirdi o zaman pişman olmayacak mı
Aldatmam, ama aldattım varsayarsak, sonuna kadar haklıdır derim ve saygı duyarım. O durumda cinsel hayat bitmiş mi oluyo?
Neden erkek aldattı diye böyle bir şey yapsın? Erkek için hava hoş. Kadın doğurganlığını kaybedecek? Yok hiç mantıklı değil.
Ağır bir ders, ancak bu yaparsam değilde, ondan boşanıp başka biriyle evlenip bir bebek yaparsam, belki daha çok canı yanar. Ama aldatan bir insanın canının yanacağını hiç sanmıyorum orası ayrı.
Cezaların en güzelini seçip kendi mutluluğundan vazgeçmiş..
eşine değil kendi beden bütünlüğüne zarar vermiş olur. çok saçma.
Bence çok yazık eder kendine Mutluluğu başkasında bulabilir öyle bir erkek için kendinden vazgeçmemeli
aldatma raddine geldiysem, zaten onun bağış bildiriminden önce eve boşanma davası celbi gelir.
Bir kadin olarak vok agir bir tepki oldugunu dusunuyorum. Dogru ya da yanlis fakat benim fikrim "asla bu beden sen senden bir sey yaratmayacak" gibi eger karsisinda ki adam ince ve hassassa bunu anlamasi zor olmaz ana klasik bir erkek yapisindaysa kadincagiz bosuna ugrasmis diyebilirim
Allah düşmanıma yaşatmasın da çok kotu olay ya 😭😭🤕
senin payın olabilecek herşeyden nefret ediyorum ama en azından birine faydam dokunsun.
Aldatan kadınlar için ne yapıyoruz penisimizi bir başka kadınamı bağışlıyoruz?
Ne kadınmış be helal olsun derdim ama ben aldatmam.
cinsellik yaşayamayacaksak onunla ne işim olur bu saatten sonra.
Akıl var mantık var insanın kendine yapacağı en büyük kötülüklerden biri bence böyle bir şey yapmamalı.
Kendinden bu kadar ödün vermeaine gerek yok bir kadının, hemde bir erkek için
*vermesine
Aldatmak benim fıtratım da yok :D O yüzden kendimi aldatan birinin yerine koyamam.
Ama o kişi suçluluk duygusunu hissetsede kadın yaptığıyla kendini cezalandırmış olur bence.
Yanmaz bence. Erkekler icin anlamsiz. Kadin olmadiklari icin anlamazlar. Sennonu aldatsan o gidip. cukunu kesse. Ya da bileyim. bisey yapsa. Umrunda olur mi?
Bence herkesin yapması gereken bir şey, ortalık insandan geçilmiyor
Boşansa daha iyi olurdu zaten bu durumda eşi boşasa haklı
çok üzülür kendime yediremem. bende çükümü bağışlarım.
Sanırım. Ama bu tabloya girecek birisi olabileceğim ihtimali bile zor geliyor bana. Eşimi aldatmak, saçma.
Aşırı yanar. Zaten yapmıyacağım için öyle bişey, Sıkıntı yok fakat yapmış olsam diye düşünüyorum böyle bir olay karşısında yıkılırdım.
Kadın aptallık yapmış bence. Canının yanmasını bırak başkasının canını yakıcam diye neden kendine bunu yaparsın ki? Git boşan daha iyi.
rahmini niye bağışlıyo ki saçma bence , aldatan eşine kızıp anne olma duygusundan mahrum kalarak eşini mi cezalandrcak kendini mi?
Höaaahhh. avrupa sinemasında yok bu fantazi. rahmini aldırmasa bile canım yanarki. aldatmak hoş değil.
Saçma bence aldatan erkek zaten serefsizdir gtune takmaz çocukta yapamaz bu karı artık der ve bosanir diye düşünüyorum
eşini aldatan birinin canının yanacağını sanmıyorum.
O da doğru ya...
Cezayı kendine vermiş. Hiç bana göre hareketler değil, garip bir durum
Senden çocuk istemiyorum demek. ama ömrü billah çocuğun olmaz kııız sakın yapma bunu, boşa gitsin
Ben kadının yerinde olsam hem boşanmam hemde hadım ederim. Aldatılmak affedilemez bir şey
Oha aldatırsan benden çocuğun olmaz demek istemiş fena gol atmış
Aynen öyle
Aldatırken yanmıyor boyle birşey yapınca mı ysnıcsk şaka gibi
Fazla feminist bir eylem anlayana çok ağır bir durum, Sylvia Plath geldi aklıma..
Boşansa ve esinin en yakin arkadaşıyla evlenip cocuk yapsa daha çok cani yanar. Ben bu malı boşuna aldatmamisim deyip pişmanlığını azaltır sadece
aldatmışsam biraz gurur kalmıştır geri dönüpte rencide edemem
Ama bu ona haksızlık olur anne olmayı reddediyor ki bence onu aldatan eşi için annelikten vazgeçmesi çok kötü
yani rahim yoksa çocuk yok o kesin ama aşna fişna da mı yok? bu sorumun cevabına göre senin sorunun cevabı değişir.
Bir karaktersiz yüzünden anneliğimden vazgeçeceğimi sanmıyorum
Kadına salak denir neden kendime zarar vereyim şerefsizin biri için
bence saçmalık ben ders vercem diye kadınlığımdan olmam
Ya ben asla bunu yapmam bir şerefsiiz için. Benim değerim onunla değil. Eğer aldatacaksa defolsun
senin gibi bir adamdan çocuk mu yapacağım bir de başkasına veririm gerçekten hakeden birisi koysun çocuğu imasi, efsane intikam anlayana :)
Kesinlikle efsane intikam :)
Böyle bir şeye kalkışan kafaya sahip olduğu için rahatsız edici.
Ne canım yanacak başkasını bulurum onla evlenirim hayatımı o kadınla zehir mi edeyim?
Evet kızların neden senle çıkmadığı şu an anlaşıldı az önce ki paylaşımında yorumun hep zaman kaybıymış.. Yalnız öleceksin bu mantık sende oldukça!
@Tibbiyelikiz Niye çıksınlar canım tipsizim. Ayrıca böyle düşünmüyordum. Gıcıklığına yazdım. Niye? çünkü benim evlenmem imkansız zaten. Bir tane sevgili bulamamışım bulacam evlenecem gidecem bir de aldatacam. O da bana çok aşıkmış gidip rahmini bağışlayacak. alskdnaslkdnsalkdnaslk
@Tibbiyelikiz Ne düşündüğümün bir önemi yok ben zaten yalnız ölücem bu tip bende oldukça.
Cok yanar. Ben ne yaptım der. Keşke yapmasaydım. Dyanamaz intihar eder
6 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!