
Bahane yok istedim yaptım nokta 😀
Hadi linçleyin çabuk 😀

Bahane yok istedim yaptım nokta 😀
Hadi linçleyin çabuk 😀
Hayır tabi ki de aldatmanın hiç bir haklı bahanesi hatta bahanesi bile olamaz.. insan karakteri yoksa kötü biriyse aldatır.. ve bunda da anlam aranmaz.. madem ilgisiz buluyorsun ya da cinsellik de istediğini alamıyorsun ayrıl ne diye aldatıyorsun.. bu tür insanlar hep bahane arkasına saklanırlar.. ayrılmak ayda boşanmak zor geldiği için hem rahatım bozulmasın hem de...
Hiçbir şekilde affetmem, ayrılır giderim. Sonuçta dünyada 8 milyar civarında insan var ve bunların yarısı kadın. Senin gibi olmayan, daha sadık biri vardır elbette.
Senin gibi derken
Aldatan eski sevgilimi kastetmiştim.
Hmm peki 😊
Ya bugün çok içmiştim burnumun ucunu bile görmüyorum ben seni zannettim seni yaptigimi zannettim seninki kadar dardı anlayamadım gözüm kapalı yaptım desek
Bahanesi olmaz ihmalkarlık varsa aldatıldıgını öğrenirsen sessizce gidersin ama hiç birsey yokken sen aldatılıyorsan aldatan kişi karaktersizdir
Cevap
32Cevap
Aldattım çünkü seni öldüreceklerdi aşkım djdj :D aldatmanın bahanesi yok ya, olamaz.
Bahanesi olmaz. Yapana da kimse bir şey diyemez. Yapmak isteyen gizliden herşeyi zaten yapar.
Diyen yok zaten. Sana göre bütün mesele gizli yapılması yakalanmamasi
Öyle tabii.
Bu düşünceden Kurtul
Çagimizin en büyük sorunlarından birisi, insanlar artık hata ile ihaneti ayırt edemiyor...
Herkes hata yapabilir, yanilabilir, işler umuldugu gibi gitmeyebilir...
Fakat ihanetin affı olmaz hele bahanesi hiç olmaz.
Aldatılmak, yalan söylemek geri dönüşü olmayan şeyler.. Gözümün ışığı olsa affetmem..
Bende lisede çok aldattim hoşuma gidiyordu baya kizlarin canını yakmak ama şu an biraz daha sakinim eskisi kadar yapmıyorum. Senin yaşın kaç bilmiyorum ama aldatmak doğal bisey
Ben de annenle birliktelik yaşamak istiyorum. Eğer annenle sevişirsem, annen babanı aldatmış olur mu? Sonuç da aldatmak doğal bir şey diyen sensin.
Aldatmanın bahanesi olmaz.. eş sevgili neyse ne, olay biter. 👍
Ne söylerse söylesin sonuca bakarım ben. Aldatmış mı? Aldatmış. Gerisi umrumda değil. Bahane dinlemem.
Bunun konusu bile etmem. Affedilmeyecek hataların en başından geliyor, ilişki hemen biter herkes yoluna bakar. Hayatımda asla yeri olmaz öylesinin.
Abartmayın isterseniz.
na bahanesi ne özrü ne telafisi? bir kere aldatmak hata değildir hatalar affedilir
Af vakti de geçti söz vakti de iblisine emanet der çıkar giderim
Affettim zamanında sonrasında tekrarı oldu.
Bahanesi de şeytana uydum 🤦♀️
Bahanesi olmaz.
Sebepleri olur.
Güle güle çıkarken kapıyı kapat ceyran etmesin derim
Hem de kralı olur. Yuzlerce bahane bulabilirim. 😂
Ama aldatılirsam bahane falan dinlemem😂
Ben seninle ciddi düşünüyorum enerjimi bölüyorum diyen çocuktan sonra biz ne dersek boş 😂
Bunu utanmadan yazıp bide linçleyin diyecek noktaya geldiysen zaten Sen kendinin en büyük belasısın bu karakterle Er ya da geç bir yerden çıkacak fakat bu olduğunda başına bir şey geldiğinde sebebinin bu olduğunu anlamamış olacaksın
Hmmm
İnsan sevmiş ve karşılık bulmuş ta. evlenmiste. birde üstüne aldatmışmı vay yolunu yordamini
Aldatmanın, ihanetin bahanesi hiçbir şekilde olmaz. Ya ayrılık ya da sonsuz sadakat diyorum..🍀🗝️
Hata bilmeden yapılan şeylere denir, aldatmanın hatası ve affı olmaz.. ve canını da yakarım yani
Bunun affı yok. Kangren olmuş parmağı kesip atacaksın.
Vermiyorsa aldattırım bahane falan değil reel gerçekler 😎
Aldatmanın bahanesi mi olur,. aldatmış işte ne seni ne senin gururunu düşünmüş, sence sana değer veriyor mdur?
Affedilemez, bahanesi de olamaz, olabileceğini düşünenler kendini kandıranlardır kale almaya bile değmezler.
Aferin kız sana. Onu söylemeye popiş var yani
Aşkım sarhoştum sen sandım djdjdkddm
Ş! kseler de affetmem
Aldatmanın bahanesi yoktur.
Ben yaparsam olur sjfjdjd şaka şaka olmaz elbette
aldatmanın bahanesi olmaz
Yalnışlıkla soyunup yatağa girmesinimi affedicem😄
Hayyatta affetmem aldatmanın bahanesi yoktur
Kabul etmiyosa ayrılsın boşansın tantana yapmasın
Nasıl aldattığını mı açıklayacak.
Neden aldattığını
Bunun bahanesi mi olur saçmalık bence
Aldatmanın bahanesi olmaz kesinlikle affetmezdim
Sen de beni aldatabilirsin
Aldatmam ama aldatılırsam durmam ✌️🤣
hele bir sor niye yaptım
Aldatmanın affı olmaz 🙄
asla affetmem
bunun bahanesi olmaz
senle yapmak varmıs yaa harıkasın
Herkesin herşeye bahanesi vardır
* bahanesi ihanetin telafisi olmaz
ayrilmak
Olmaz tabii
Olmaz affedemem
Bazen nedensiz de aldatır insan
Yapılan her şeye, bir anlam yüklemek gerekmez..
Af etmem
Seni sevdiğim için aldattım akdkksksl
Asla🥰
Affetmem
Aldatmayı affetmem
hayır
Kurşunu yer malum yerine.
Gizliden gizliden yazmaya benzemiyor bu işler ya olduğun gibi görün demişler yâda hiç görünme. K4şarlik bedava.
Her türlü affederim
Evliysen yaptigin...
Mesela ben eşimi çok aldattım ben 26 o 32 olmuyor dedim valla şuana kadar hep affetti
Ama şu an iyice aramız bozuk
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?