188 boyunda iri yapılı, geniş omuzlu, balık etliyim. Diyet mi iyi olur ya da fitness mı?

Omuzlarım geniş olduğu için kilo fazlam pek göze batmıyor. Kilomu vermeliyim ya da yağlarımı kasa mı dönüştürmeliyim fitness yapıp? Eski sevgilim uzun boy-geniş omuz-göbek üçlüsünün çok hoş olduğunu söylerdi hep :) gerçi kendisi 154 boyunda ve zayıf minyon yapıdaydı. Fikir verirseniz sevinirim (23 yaşındayım) ?
188 boyunda iri yapılı, geniş omuzlu, balık etliyim. Diyet mi iyi olur ya da fitness mı?
Cevapla