Kiloluyum ama belim ince ve kalçam geniş olduğu için giderim var. Zayıflamalı mıyım?

Arkadaşlar boyum 166. Kilom 73-74. Kalçam ve basenim çok geniş. Belim ince. Göğüs büyük. Gözlerim renkli. Buraya kadar seviyorum vücudumu. Fakat biraz göbek ve kollarimi bu saydığım iyi yerler örter mi sizce. Erkekler size soruyorum. Böyle bir kadını beğenir misiniz? Yoksa ne olursa olsun kilolu kaba mi dersiniz?
Kiloluyum ama belim ince ve kalçam geniş olduğu için giderim var. Zayıflamalı mıyım?
Cevapla