185- 187 boy, 97 kilo nasıl? Zayıflamam mı gerek? İdeal mi, kısa mı, uzun mu?

Arkadaşlar benim boyum 185- 187 civarında. 97 kiloyum fakat omuzlarım geniş ve bacaklarım kalın olduğu için belli olmuyor. Yani her gün yürüyüş yapıyorum 10 km civarında. Ama yine de karın bölgemde yağ var. Sizce ideal mi zayıflamam mı gerek?
185- 187 boy, 97 kilo nasıl? Zayıflamam mı gerek? İdeal mi, kısa mı, uzun mu?
Cevapla