Gözlerine aşık olduğum kiza şiir yazdim. nasil olmuş?

Sacmami olmuş iyi mi nasıl?

Gözlerin diyorum
Aysız gece
Iftarsiz oruç
Lisanı meçhul hüzün

Geceyi içine saklayan
Öfkeli ufuklara açiliyor gözlerin
Biriktirdiğim umutları görüyorum içinde
Sanki cennet durağı
Dert deviren dirlik çağıran

Vuslat ihtimalidir
Gözlerine zaten sürgün gözlerim
Yokluğun sevdanın ağır imtihanidir
Dilim kurudu sana mahkum sözlerim
Gözlerine aşık olduğum kiza şiir yazdim. nasil olmuş?
Cevapla