Bir kıza aşık oldum ve ona akrostiş şiir yazdım. Sizce güzel mi?

Evet arkadaşlar şiiri kıza ondan hoşlandığımı söylemeden önce okuyucam. Sizce beğenir mi? Bu iş olur mu?
kızın adı pelin.😞😞

Pekmez gibiydi dudakların
Erik gibiydi yanakların
Len bu ne güzellik seni yaların
İltifat ettik o kadar zalım
Ne diyeceksen de artık balım
Bir kıza aşık oldum ve ona akrostiş şiir yazdım. Sizce güzel mi?
Cevapla