📍Sen yalan ben yanan, kalk gidek bu dünyadan. Öyle güzel bakıp durma at bi mesaj şu yanan gönlüme. Değsin bi elin elime, bak ne acılar dinecek elin elimdeee.
Hoşlandığım beye şiir yazdım, bu şiiri okuduktan sonra bana aşık olur mu?
😂😂 duser hatta sen oskar alirsin ya da dur senin siir kitabi yazman lazım o kitap tutar gider o da daha cok asik olur olmakla kalmaz kitabin dizi olur basrollerinde sen ve o oynar meshur olursunuz gazeteler haberler magazinler tv programlari is teklifleri ohoo patladi gitti hadi hayirli olsun 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Umarım beğenir emek verilmiş çünkü
😂😂 duser hatta sen oskar alirsin ya da dur senin siir kitabi yazman lazım o kitap tutar gider o da daha cok asik olur olmakla kalmaz kitabin dizi olur basrollerinde sen ve o oynar meshur olursunuz gazeteler haberler magazinler tv programlari is teklifleri ohoo patladi gitti hadi hayirli olsun 😂
Ben, bana şiir okunmasını sevmem şahsen.
Ama bu şiire düşebilir denemek de fayda var.
Sana yazmadım zaten jfjf
Hemen de üz. Gece gece parçalamasak mı kalpleri bee fhj
Sen benim hevesimi kırdın ama ödeştik 😞
Özür özür 🎈 şiire gerek yok. Şirinliğin ile bilene düşürürsün.
İltifatın için tenküğğ 😻
🍫✨
Falım sakızından çıkan aşk manilerine benziyor? 😂
Bence bu şiiri o beye gönderirsiniz okurken heyecandan kalp krizi geçirebilir
Amaç güzel..
Ama biraz daha çalışmalısın üzerinde diye düşünüyorum.
Malum..
Kelime sayımız çok ve daha da ilgisini çekebilir.
Erkeklerin böyle şeyler sevdiğini düşünmüyorum. O hassasiyette olsa kendisi sana şiirler yazar zaten. Ama yine de emek vermişsin ♥️
Aşık olmayı akşam yemeğinde karın doyurmaya çevirdiniz zaten. 😀 Nereden bilelim biz çocukla iş ailesi olarak tanışırsak belki bir yorum yaparız. 😀
Bir şiir aşkı getirirmi bilmiyorum ama yakınlaşmak gerek:)
Kesinlikle olur. "Değsin bi elin elime, bak ne acılar dinecek elin elimde" bu kısmı iyiymiş.
hoş ve cüretkar:) egosuna kesin oynar. yürü kızımmm:D
Kesinlikle aşık olur bu şiire hep böyle devam et
Sonunda şiirden anlayan birisi çıktı
Sana yapma etme diyenler olacaktır asla dinleme onları
Yok ya bi daha yapmam ne mizahtan anlayan var ne ironiden bi sürü andaval doluşmuşş. O yüzden şiiri bırakıyorum hahsjs
Aaa biz burada neyine yetmiyoz
Yetion sende, bazıları aşırı ciddiye alıyor sinirimi bozuyorlar abi 😞
Ohoo onlara göre hareket edeceksen hiç kullanma burayı daha iyi. Sen aldığın eğlenceye bak kendi profilinin lideri sensin. Biz üyeler sadece botuz
💕💃 tavsiyen için tenküğğ
Bugün de sevap point loading yarabbi şükürke
Haha manyak
şiirden yürüme derim, nesir yazıdan git
Böyle romantik bi şeyler olsun istedim ya
hazır kullan derim
Çok etkileyici bence kıskanma
kötü bi insanım ben ondandır:)
Evet kesinlikle kfkf
:)))))))))))))))) p
Kötüyü herkes seviyor😆😆
Sen yalan dan sonra aşk ne alaka
Nazım Hikmet miyim ben bu kadar oluyor işte
Bende Neyzen değilim zaten, eleştirim bu kadar terbiyeli oluyor
Sağlık olsun napalımm
Her şeyin başı sağlık doğru
Yess
Neyse şiirin güzel olmuş, umarım gelir okur 🙂
Hadi ben kaçtım iyi geceler
Ahshhs iyi geceler
Yıkılabilir çok ağır şiir
Hadi ya
Güzel olmuş kesin düşer
Olur olur aynen devam et 😃..
Cok ince bir dusunce bence hak ediyorsa deger verecektir 🤗
Hayır sana bağlanmaz böyle
Bence bu çok itici
Vay maşukiye vay
Asik olur mu bilmem ama hoslanir bence
Çaldım bunu pazarlayacağım