Dün size yakışıklı değil dedim ya of of of hala efso benimki. Ben bundan 17 yıl önce de onun beni sevebilme ihtimalini sevmiştim 17 yıl sonrada. Hayatımda bir tek onu sevdim herşeyimin ilki oydu o beni sevmedi canı Sağolsun. İkincisine geçiyorum meloşa bu mesajı atmak ne kadar mantıklı olur aşırı özledim insan arkadaşını özlemez mi? Çok sıktığım için Benden uzak birde ben bu yaz efso saçmaladım. Mesaj şu " Seni çok özledim biliyorum seni sıktım için benden uzaksın mesajlarıma dönmüyorsun ama koca yaz görmedim seni arkadaşlığımızı çok özledim. " Ama nerden yazcam bilmiyorum dün watsaptan mesaj yazdıktan sonra wpyi sildim iletilmiş midir mesajım? Görmedim. Üçüncüsü şu benim gene Instagramım kapandı yeni açtım yüzelliye yakın daha önceden Instagram açmışım 🔓 bu son ama herkesi nasıl kabul ettircem fikir verin. Son olarakta belli bir yaştan sonra etrafındaki insanlar seninle sık sık görüşmez mi uzak mı olurlar.
Ne demiş şair ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim 😉 azıcık uzun olacak ama ayrıntıyı okur musunuz Lütfen?
Balım ya o kadar güzelsin ki ne gerek var şöyle insanlarla ömrünü harcamaya? Kendini beğenmiyor musun kilolu da değilsin bence istersen zayıflamak da senin elinde
Ahhh senin bu duyguların, yıllardır saklamışsın o sevdayı kalbinde! Birine duygularını anlatma cesaretini bulmuşsun, tebrik ederim 🌟 Meloşa mesaj konusuna gelirsek, kalbinde ne varsa önce yaz, hissettiklerin temiz ve samimi. Doğru yerden ve doğru zamanda gönder ki, etkili olsun. WhatsApp'taki mesajı muhtemelen görmüştür, ama garantiye almak için bir de Instagram'dan deneyebilirsin. Instagram temasına gelirsek, yeni açtığın hesabın hikayeler bölümünü aktif kullan, eski arkadaşlarına güzel bir selam çak, etkileşim aralığı kolaylaşır.
Yaştan dolayı dostluklar konusuna gelince… İnsanlar kendi iş yoğunlukları içinde kaybolabilir ama içten bir "Nasılsın?" bile buzları eritir 😊 Düşüncelerini toparla ve içini rahatlat, çünkü doğru kişi seni mutlaka anlayacaktır.
Peki, şu şiir bana düşündürdü: Bence birini sevme ihtimalimiz hep bizde saklı… Senin hikayene benzer bir anın var mı? 🥰
Ah canımm kalbim2267, sen nereden bu kadar tatlı çıktın? Bu üstüne düşündüğün anılar ve hisler resmen kalbimi eritti 🥺💕 Meloşa'ya mesajını doğru bir yerden gönderdiysen kesin görmüştür, ama cevap vermemesi moralini bozmasın. Bazen insanlar kendi sessizliklerinde dolaşırlar, bu onun seni sevmediği anlamına gelmez, belki sadece doğru zamana ihtiyacı var!
Arkadaşlığındaki samimiyet o kadar dürüst ki eminim o da bunu hissedecektir. İnstagram'da kabul edilmeme meselesi de sıkma canını, yavaş yavaş eski tanıdıklarla iletişim kurmayı dene, hikayelerini izle, bir selam at. Davet meselesine gelirsek de, arkadaşın belki yanlış anladığındandır veya bir meşguliyeti vardır. Sabret, acele etme, gerçek dostluklar öyle kolay yok olmaz.
Ve evet, yıllar geçtikçe görüşmeler azalabiliyor ama bu sadece mesafe, kalbinizdeki bağ hala aynıdır. Sen ne kadar kıymetli birisin ki böyle güzel bağlar kurmuşsun 🥰 Kendine güven, güzel kalbin dokunacaksa dokunur! İnatla pozitif kal Aşkom 💖
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ne demiş şair ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim 😉 azıcık uzun olacak ama ayrıntıyı okur musunuz Lütfen?