Ne demiş şair ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim 😉 azıcık uzun olacak ama ayrıntıyı okur musunuz Lütfen?

Dün size yakışıklı değil dedim ya of of of hala efso benimki. Ben bundan 17 yıl önce de onun beni sevebilme ihtimalini sevmiştim 17 yıl sonrada. Hayatımda bir tek onu sevdim herşeyimin ilki oydu o beni sevmedi canı Sağolsun. İkincisine geçiyorum meloşa bu mesajı atmak ne kadar mantıklı olur aşırı özledim insan arkadaşını özlemez mi? Çok sıktığım için Benden uzak birde ben bu yaz efso saçmaladım. Mesaj şu " Seni çok özledim biliyorum seni sıktım için benden uzaksın mesajlarıma dönmüyorsun ama koca yaz görmedim seni arkadaşlığımızı çok özledim. " Ama nerden yazcam bilmiyorum dün watsaptan mesaj yazdıktan sonra wpyi sildim iletilmiş midir mesajım? Görmedim. Üçüncüsü şu benim gene Instagramım kapandı yeni açtım yüzelliye yakın daha önceden Instagram açmışım 🔓 bu son ama herkesi nasıl kabul ettircem fikir verin.
Son olarakta belli bir yaştan sonra etrafındaki insanlar seninle sık sık görüşmez mi uzak mı olurlar.
Ne demiş şair ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim 😉 azıcık uzun olacak ama ayrıntıyı okur musunuz Lütfen?
Ne demiş şair ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim 😉 azıcık uzun olacak ama ayrıntıyı okur musunuz Lütfen?
Ne demiş şair ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim 😉 azıcık uzun olacak ama ayrıntıyı okur musunuz Lütfen?
Ne demiş şair ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim 😉 azıcık uzun olacak ama ayrıntıyı okur musunuz Lütfen?
Cevapla