Ben artık dayanamıyorum. İlişkimi nasıl kurtarabilirim fikir verir misiniz?

Biraz uzun olacak, ama içimi dökmem gerek. Lütfen akıl verin bana.

Çok ani bir şekilde ve çok büyük bir aşkla başlayıp 3 yıldır devam eden bir ilişkim var. Ama mutlu muyum ondan emin değilim. İlk başlarda ilgisini seviyordum çünkü hayatımın çok kötü bir döneminde çıktı ortaya hiç olmadık bir yerden. Şans budur ki onun da çok kötü bir dönemine denk geldim ben. Birbirimizin yaralarını sardık çok uzun zaman, hep birbirimize iyi geldik, birbirimizin ne istediğini bakışlarımızdan anlardık falan.

Sonra sonra ben ilişkinin olumlu, iyimser, alttan alan tarafı oldum, o ise olumsuz, kötümser, umursamaz tarafı. Bana karşı ilk günlerdeki heyecanı kalmadı gibi hissettim, bu bende sinir yaptı, kıskançlık yaptı, mutsuzluk yaptı. Ona da bunu yansıtmış olacağım ki, beni aldatmaya kalktı. O güne kadar hiç ağladığını görmedim. O benim gözümde hep güçlü, hep dimdik dururdu. Evi terk edeceğimi söylediğimde yıkıldı. Yeminler etti düzelmeye. Aylar sürdü affetmem ama başardım. O da değişti.

Ama bu değişim ne ona ne bana yaradı. Şimdilerde de beni salondaki lambadan, masadaki şamdandan, ocaktaki çaydanlıktan başka bir şey gibi görmüyor. Eşya gibiyim evde, daha ziyade hizmetçisi. İstediklerini yapıp kenara çekilmemi bekliyor, uzun süre yaptım da bunu. Kötü dönemi dedim, sen onun hayat arkadaşısın destek olmalısın dedim kendime hep. Ama o benim hiç bir kötü zamanımda yanımda değildi. Yalandan, içinden gelmeden sırtımı sıvazlayıp canı ne isterse onu yapıyor.

Biz eskiden film geceleri yapardık. Telefonlarımızı kapatır, arka arkaya saatlerce film izlerdik. Şimdi yapalım dediğim zaman havada kalıyor o laf hep. Kendimize güzel bir sofra hazırlayıp birbirimizden başka hiç bir şeyle ilgilenmeden müzik dinlerdik, şimdi eli sürekli telefonuna gidiyor, oyun oynamaya. Ben kendimi değersiz hissediyorum. Kendimi hiç gibi hissettiriyor bana. Konuştum, anlattım olmadı. Bağırdım kızdım olmadı. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Akıl verin bana, neyi yanlış yapıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar evli değiliz. Herkesin aklına bu takılmış anladığım kadarıyla.
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumların büyük çoğunluğu al karşına konuş şeklindeydi. Gün içinde çağırıp konuşmak istediğimi söyledim, aynı içtenlikle anlattım derdimi. Senin bunları söylemene gerek yok zaten farkındayım, akşam evde kendimi sana affettireceğim merak etme dedi. Bir an sevindim gerçekten. Ve eve geldiğinden beri yine telefonuyla. Hoşgeldin dememe cevap bile vermedi, yaklaşık 4 saattir ağzından çıkan tek cümle "yemekte ne var" oldu. Kendini affetsem mi acaba çok çabaladı...
Ben artık dayanamıyorum. İlişkimi nasıl kurtarabilirim fikir verir misiniz?
Cevapla