Hoşlandığım adama hata yaptım? İnsan sevdiğine hata yapabilir mi?

Arkadaşlar bu siteden bir adamı seviyorum bazılarınız biliyorsunuz beni tanıyanlar tanımıyanlar az çok sorularda görüyordur hep dile getiriyorum ismini ifşa edemem oda kendini biliyor zaten ona bazı hatalar yaptım çok büyük geri dönülmesi zor bir insanın güvenini kıracak bir durum ve pişmanım kaç yaşında kadınsın sanaldan mı böyle demeyin değil daha derin. umarım intikam almaya çalışan insanlar mutludur düştüğüm bu durumdan bazı hataların geri dönüşü olmuyor hayatta bazen düşünemiyorsun ya da böyle bir şey hissedeceğini bilemiyorsun başından birinin gözünden düştüğünde tekrar aynı seviyeye çıkamıyorsun mesela en kötüsüde kendini dibe çekmek birinin hayatında değer kazanmaya çalışmak zor da gözünden düşmek çok kolay işte. Ben yanlış yapılmacak bir adama yanlış yaptım ne çelişkili geliyor dimi birine hem bu kadar değer verip hemde çok büyük bir yanlış yapmak. insan çok değer verdiği birine yanlış yapabilir mi ya da hep çok sevdiğimiz insanlara mı böyle hata yaparız?
Hoşlandığım adama hata yaptım? İnsan sevdiğine hata yapabilir mi?
Cevapla