3 yıl ilişkisi olmuş bir erkekle sevgili oldum hata mı yaptım sizce?

Durumunda "life goes on" yazması, beni öperken, benimleyken aklına onun gelmesini düşünmek bilemiyorum bu iyi hissettirmiyo ama ilişkimiz üç ay’ı falan geçerse bana alıştıkça ve sevgimiz arttıkça geçmişi nadiren aklına gelir diye düşünüyorum. Uzun ilişkiden sonra sevgili yapan erkekler veya benim durumumda olan kızlar yazın konuşalım 😕
3 yıl ilişkisi olmuş bir erkekle sevgili oldum hata mı yaptım sizce?
Cevapla