Evli bir adama aşık oldum? Psikolojim alt üst oldu tam 3 yılım gitti bu adamla?

Bende evli bir adama aşık olustum. Üstelik komsumdu. Karısı ve çocuğu vardı. Her balkona çıktığımda göz göze gelir, bakışırdık. Zamanla kendimi kaptırmaya başladım. Oda bana yakın tarafta durur beni keserdi. Sonra sürekli balkonda olan adam birden bire hiç balkona çıkmamaya başladı sonra defalarca karısı ve çocuğuyla gördüm onu günlerce ağladım acı çektim. Istırap dolu günler hatta yillar yasatti bana Sonunda da mahalleden taşındılar. Tabi bende:(( gittiği hiçbir yerde mutluluğu, huzuru ve aşkı bulamamasını diliyorum:((😪

Evli bir adama aşık oldum? Psikolojim alt üst oldu tam 3 yılım gitti bu adamla?
Cevapla