Sevgilimi sabah telefonla uyandırmayı unuttum diye bana kırgın. Özrümü diledim ama hala soğuk. Sizce kim haklı (detay)?

Bu aralar aramızda soğukluk vardi. 2-3 aydır telefonunu arayarak ben uyandiriyordum her sabah. Dun onu uyandıramadım. Ozur diledim "sorun yok" yazdı sadece. Ve ondan sonra hiç yazmadı gun boyunca. Ben tekrar yazdım geceden. mesajlarım teslim edildi ama açmaya tenezzül bile etmedi bu sabah. Sanki daha çok soğudu benden.. Ne yapmalıyım?
Sevgilimi sabah telefonla uyandırmayı unuttum diye bana kırgın. Özrümü diledim ama hala soğuk. Sizce kim haklı (detay)?
Cevapla