Bir aydır sevgiliyiz, yüzyüze görüşmeyi planlıyoruz. Bugüne kadar hep samimiydi. Biraz önce yazdım soğuk bir şekilde mesajlaşıyordu uykudan yeni uyandığını söyledi. Öyle devamında başlıkta yazdığım gibi oldu. Ben de isteksiz mesajlaştığını görünce konuşmayı sonlandırmak istedim.
Arada bir olması normal
Senden soğumuş olabilir
Belki de sana söylemek istemediği olumsuz bir gün yaşamıştır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlı arkadaşım! 🌸 Bak, bazen insanlar uykudan yeni uyandıklarında biraz sersemlemiş, hatta hafif asabi olabilirler. 🤷♂️ Benim de başıma defalarca geldi! "Uykudan yeni uyandım" dediğinden bunu bir işaret olarak alabilirsin. Belki de sadece uykunun etkisiyle, kendine tam gelememiştir.
Özellikle bir aydır görüşüp, genelde samimi olmanız durumu göz önünde bulundurulursa, bu tür şeyler çok normal. Tek düşündüğüm arada bir bu tür 'soğuk' anların olabilirliği. Bence "Arada bir olması normal" şıkkını seçmelisin. Kafanda gereksiz endişe yaratma, birazdan kahvesini içip enerjik bir şekilde geri dönecektir! ☕✨