Geç cevap vermesi yüzünden kavga ettik. 2 gündür konuşmuyoruz. Sizce kafasında bitirdi mi beni?
Boğa erkeğidir kendisi.
Boğa erkeğidir kendisi.
boğalar biraz inatçıdır çokta gururludur ilk adımı sen atsan:)? birde sana tavsiye bir boğa erkeği ile böyle ufak tefek konularda tartışma yaratmamaya çalış canım.
ne diyim mesela
ayrılalım demeden ayrınılmıyor demi
tabiki:) ben biraz abarttım galiba ama sen geç cevap verince bozuluyorum böyle ufak tefek şeylerden kavga çıkması beni üzüyor diyebilirsin:)
izmirde oturuyo kenndisi baskasını mı buldu acaba
siz biraz fazla tepki verdiyseniz bozulmuş olabilir ama başka birini bulduğuna dair şüpheniz mi var?
Bilmem önceden aramız bozukken mesaj atardı ama şimdi öyle değil
gece 3-4lere kadar facebooklarda whatsapplarda
ilişkimizin başlarında böyle değildi
bunalmış olabilir?
bendenmi neden ayrılmıyo o zaman engelleyebilirdi
ya canım arkadaşlarıyla konuşuyor olabilir başka kızlada. bilemedim şimdi.
aynen ben mesaj atmicam bitirdi heralde
bitirdim demeden bu şekilde anlamak yanlış olur konuşun bence:) yaş kaç bu arada belli bir olgunluğa erişmiş adam bu şekilde bitirmez çünkü.
18 ikimizde
dediğim gibi konuşun bence.
Boga erkegı ınatcı olur. Ben haklıyım yazmam gıbısınden dusunuyo bence
Hayır bitirmemiştir.
Öyle hemen bitmez.
Biraz sabırla bekle.
bana geçenlerde demiştiki seni istemesem engeller geçerim demişti ama hiçbir yerden engellememiş ki
Benim dediğim gibi işte.
Seni silmemiş, bitirmemiş.
Bekle bir süre...
o zaman hala sevgili miyiz
Ya, kusura bakma.
Bir kaç cevaba verdiğin tepkileri okudum.
Biraz saflık var sende.
Ben olsam, saf bir sevgili istemem.
Pratik ol lütfen.
Bol kitap oku. Haberleri oku.
Spor yap.
Kafanı sadece internete gömme.
Selamlar.
Hala sevgilisiniz ama ben şahsen senin gibi bir sevgilim olsun istemezdim.
ben 18 yaşındayım senin gibi görmüş geçirmiş değilim amca
Burada 18 yaşında olup da büyümüş de küçülmüş akranların var.
Onlara bir şey diyor muyum?
sen boğa sevmişinde o öküz sevdiğinin farkına yenı varmış :))))
anlamadım?
zaten anlayan gıttmiş sen anlayana kadar :))))
Cevap
1Cevap
senden bir adım bekler ama bence sen bir adım falan atma alışır
biz ikimizde çok inatçıyız hep bişeyleri karşıdan bekleriz bana dediki evlensek hiç barışamıcaz o zaman :D dedi ama o atar bence ya dayanamaz
Böyle şeyleri ne demeye büyütürsünüz ki
Bitirmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar