Sevgilimle iki gündür durduk yere konuşmuyoruz detayy?

İyi günler.
Özet geçeyim hemen
Yaşlar 18 ikimiz de birbirimizi seviyoruz ciddi ilerliyoruz.
Geçen cumartesi akşamı biraz tripliydim ona aradığında. Napıyorsun dedi. dedim dışarı çıkıcam şimdi diye. (Saat 21). Bu saatte çıkma bence tek başına ne giyeceksin falan dedi. Tayt dedim. Başına bir şey gelirse nolucak falan dedi napıyım banane falan yaptım. İyi ne yaparsannyap dedi. Sonra dedi senin konuşasın yok zaten kapatıyım dedi çünkü çok soğuktum. Sen bilirsin dedim. Görüşürüz dedi kapattı. O zamandan beri de ne o bana yazdı ne ben ona. Ben onun yazmasını bekliyorum yoksa yazmam.
İki gündür falan da inadına hep durum atıyorum gezerken. Görüyor ama yazmıyor. Sinir oluyorum. Amacı ne bunun? Yazmaz mı acaba daha hiç? Cidden seviyor ama beni ben yanılıyorsam çevremdekiler de yanılıyor olamaz.
Sevgilimle iki gündür durduk yere konuşmuyoruz detayy?
Cevapla