Hollandalı kız arkadaşımın Türk kızları hakkındaki yorumu? Siz olsaniz ne derdiniz?

Arkadaslar benim Hollandali kiz arkadasim var normalde yazlari kusadasinda olurum. Hollandali kiz arkadasimla orda tanistik. Zaman icinde baya isindik birbirimize 6 aylik ayriliktan sonra kusadasina yerlesmeye karar verdi. Neyse surekli gorusuyoruz filan ona ev kiraladik is bulduk vs. Ben normalde izmirliyim. Onu aldim dün izmire getirdim. İzmiri gezdirdim. Bornova kucuk park. a gittik. Otantic kafeyi bilen vardir belki tam oraya girecegimiz zaman ögrenci oldugunu dusundugum bir grubu gordu güldü brn anlam veremedim. Neyse aradan zaman gecti kafeden ciktik biraz dolandik yine bir ogrenci grubunu görüp "Ohhh Jesus" dedi yani bizdeki la havle gibi bisey :) oh isa askina dedi eve gittigimizde neler oldugunu neye sasirdigini sordum bana su cevabi verdi;
Ali ben sizi anlamiyorum size gore biz cehenneme gidecegiz ve siz cennete gideceksiniz. Ama bugün kafedeki ve sokaklardaki kızlari gördüm göğüsleri ve göbekleri acik elbiseler giyip bellerine dövme yaptirmislardi. Biliyor musun bizim orda sadece eskortlar böyle giyinir. Turk kizlari midemi bulandirdi. Neden boyle giyiniyorlar bir fikrin var mi? Dedi.
İnanir misiniz ağzimi acip tek bir kelime edemedim. Simdi soyleyin Allah askina nereye gidiyoruz? Bize ne oluyor?
Hollandalı kız arkadaşımın Türk kızları hakkındaki yorumu? Siz olsaniz ne derdiniz?
Cevapla