Sevgilimin ailesinden nefret ediyorum? Lütfen yalvarırım okuyun?

Neyse hani ben ciddi anlamda bu kötü bir şy olabilir belki ama sorumluluk sahibi bir insan değilim. Bu çocuğa o kadar yük bindiriyorlar ki. Ya dicem diyemiyorum sonra ben kötü oluyorum yani ben olsam anne baba dinlemez gerçekten hadlerini bildirirdim. Böyle kullanırlar sonra seni. Şimdi çocuk mağazada çalışıyor. Zorunda çalışmak 16 yaşından beri. Babası öyle katı sert otoriter. Babası arabayı bile vermeyen insan yok boşa masraf der. Bunları böyle tutumlu yetiştirmeye alıştırmışlar. Evet aslında çok iyi bir şey. Kötülemiyorum. Hesap kitap biliyor mesela böyle yetiştirmişler buna eyvallah. Cocuk 4 sene okuyamadı, borç ödüyorlar diye. Çalışmak zorunda kaldı. Açıköğretime girdi askere gitmemek için neden borç ödüyorlar. İzin günlerinde sabahın köründe kalkıyor. Çocuk uyuyamıyor dinlenemiyor. Annesi diyor şunu yap babası diyor işte arabanın şuyuyla ilgilen git kaymakamlığa, annesini doktora götürüyor ediyor. Sürekli bir iş çıkarıyor. Ee geliyor benle bulusuyor izin gününde ya diyorum git dinlen yok diyor beni görmek istiyor bir de yanıma geliyor 1,5 saat. Herkese birden yetişmeye çalışıyor. Bir de şimdi açıköğretim kursuna gidiyor verebilmek için dersleri işten çıkıp. Hayatı zor.
Mesela bir şey alır ya kıyafet fiyatını düşük söyler yoksa kıyamet koparmış. Onlara göre sürekli bizim görüşmemiz doğru değilmiş habire her hafta. Hatta eskiden beri tembihlerlermiş kızlara para yedirme diye. Ya babası aradı diye eve dönmüş bir insan bu nedeni ise hastaymış, dinlenceksin evde bu kadar. Karşıda çıkamıyor. Yok tansiyonları var yok saygı yok sevgi diyor bana. Yok hastalar sırtını onlara yaslayacaksın bilmem ne. Ya nargile içti diye olay oldu doktora götürdü annesi kızdı küstü sadece nargile he. Öyle takıntılı kadın. İleride artık kan mı çıkar ben mi onları öldürürüm sevgilim mi beni öldürür bilemiyorum. Bu da benim bahtım kaderim. Eve geç gelmesine takmışlardı bir ara.
Sevgilimin ailesinden nefret ediyorum? Lütfen yalvarırım okuyun?
Cevapla